Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    E39 2002 FL

E39 PFL

Oeps

Dat lelijk stuur dat ik wil zeggen is dat van het M-pakket bij de PFL

Comment

• Is de automaat van de 335d dezelfde als die van de 535d? met de 5 reeks al es mogen rijden en die automaat was echt wel zalig

Comment

• op papier is de 330d met 245pk nu even snel als de 335d. (6.0s => 100). Aangezien de 335d toch nog een stukje meer pk's en koppel heeft, is de 35d dan underrated op papier of kan de 30d de 6s niet halen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
          op papier is de 330d met 245pk nu even snel als de 335d. (6.0s => 100). Aangezien de 335d toch nog een stukje meer pk's en koppel heeft, is de 35d dan underrated op papier of kan de 30d de 6s niet halen?
          Vooral dat laatste...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
            Is de automaat van de 335d dezelfde als die van de 535d? met de 5 reeks al es mogen rijden en die automaat was echt wel zalig
            Ik denk dat het dezelfde is, tenzij je in de 5 de sportautomaat neemt.

Comment

• Als ik die interieurs van de E39 zie, mis ik toch onze oude 525d...

Blijft een prachtige klassebak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                In vergelijking met ons huidige...

Comment

• absoluut!

Comment

• Ook wel lekker!

Comment

• Beide interieurs zijn schitterend. Van de oudere reeksen heeft de E39 toch het mooiste interieur

Comment

In vergelijking met ons huidige...

beide heel erg knap! maar ik vind de oude iets gezelliger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                          Heeft er iemand veel foto's van E32's.

Welke modellen hebben een V8 motor ?
                          730i 218pk en 740i 286pk.

Hebben beiden al een goeie automaat (5traps en instelbaar, echter wel nog oud ).

730i vind ik persoonlijk nog de moeite in ons land, dan een 4.0 of 4.4 er in en gaan...

Comment

• Comment

• Vroeger had ik zo'n website (een duitse dacht ik) in m'n map favorieten staan waar je alle types van velgen van BMW kon zien, en je kon ook filteren per model.

Die computer is nu gecrasht en ik vind die site niet meer terug. Is er iemand die de link eens zou kunnen posten?
                              Thanks!

Comment

• hierzo: http://felgenkatalog.auto-treff.com/
                                2015 BMW F11 520dA
                                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Jahaa! Dat is 'em!

Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                    730i 218pk en 740i 286pk.

Hebben beiden al een goeie automaat (5traps en instelbaar, echter wel nog oud ).

730i vind ik persoonlijk nog de moeite in ons land, dan een 4.0 of 4.4 er in en gaan...
                                    Bestaat er ook geen 730i met 188 pk ofziets ?

Die 730i (218pk) en 740i (286pk) hebben een V8 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                      Bestaat er ook geen 730i met 188 pk ofziets ?

Die 730i (218pk) en 740i (286pk) hebben een V8 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Bedankt

Comment

Als ik die interieurs van de E39 zie, mis ik toch onze oude 525d...

schitterend gewoon!
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X