Oorspronkelijk geplaatst door CAS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenInderdaad, Active Cruise Control staat ingesteld op 100km/u. Diezelfde foto met dat bolletje bij 250km/u had nog een tikkeltje stoerder geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenInderdaad, Active Cruise Control staat ingesteld op 100km/u. Diezelfde foto met dat bolletje bij 250km/u had nog een tikkeltje stoerder geweest.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat gaat goed vooruit ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtennog altijd zo verbitterd cee-es-el?
Dingen die stinken naar onderscheid tussen arm en rijk,
daar kan ik mij in opjagen ja
Selectie of discriminatie, het is maar hoe je het bekijkt...
Iets waar jij ook nog mee te maken zal hebben, wees gerust
Ik vind het zielig dat een merk zulke dingen doet, dat is geen marketing meer voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenWat vindt jij daar zelf van ?
Dingen die stinken naar onderscheid tussen arm en rijk,
daar kan ik mij in opjagen ja
Selectie of discriminatie, het is maar hoe je het bekijkt...
Iets waar jij ook nog mee te maken zal hebben, wees gerust
Ik vind het zielig dat een merk zulke dingen doet, dat is geen marketing meer voor mij
Wel ja ik heb onlangs ook zo'n kaart gehad van Mini dat ik alleen met die 'speciale kaart' toegang heb tot de stand waar de nieuwe Cab staat..
In de praktijk wordt dat nauwelijks nageleefd hoor
Da's meer zo chique doen om chique te doen, en ja 't is dikke zever idd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenDe nieuwe Z4 zal enkel door geselecteerde klanten mogen bekeken worden in Brussel...
HOE BEKAKT KAN HET WORDEN ?
Mijn fanatisme voor het merk is aan het afnemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten't Is helemaal niet zo dat je geselecteerd wordt hé, laat staan op arm of rijk. Gewoon zo'n kaartje gaan vragen bij de dealer en 't is opgelost.
Door het feit dat je een kaartje moet hebben van BMW zelf, doe je aan selectie eh Tom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten't Is helemaal niet zo dat je geselecteerd wordt hé, laat staan op arm of rijk. Gewoon zo'n kaartje gaan vragen bij de dealer en 't is opgelost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOf toevallig je verkoper tegen het lijf lopen op het salon en vragen of je die auto eens mag zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk denk dat het gewoon een poging is van BMW om de auto wat exclusiever imago mee te geven, maar blijkbaar schiet dat in 't verkeerde keelgat bij sommigen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenZet gewoon die auto op een platform en maak daar zo geen heisa rond...
Door het feit dat je een kaartje moet hebben van BMW zelf, doe je aan selectie eh Tom
Comment
Comment