Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ga deze week eens de proef op de som doen en zo eens
    een kaartje gaan vragen bij de BMW-dealer,

ik zal natuurlijk geen hemd, das of kostuum dragen.

Ik hou jullie op de hoogte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      De dealers kijken waarschijnlijk naar wie mogelijk zou kunnen geïnteresseerd zijn in zo'n Z4, ze zullen waarschijnlijk ook geen kaartje sturen naar iemand die nog maar een maand met een geleasde 116d rondrijdt hè.
      Denk ik ook. Vorig jaar was het zo dacht ik dat een dealer maar x-aantal X6'en kon verkopen gedurende de eerste maand. Als hij dan zijn potentiële klanten kan ontmoeten door er een gesprek mee te hebben als ze om zo'n kaartje komen, kan hij al een beetje inschatten of hij echt geïnteresseerd is of niet.

Comment

• Gaat je zeker lukken.
        Ik krijg zelfs nog uitnodigingen van BMW terwijl ik geen BMW heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
          Wat vindt jij daar zelf van ?

Dingen die stinken naar onderscheid tussen arm en rijk,
          daar kan ik mij in opjagen ja

Selectie of discriminatie, het is maar hoe je het bekijkt...

Iets waar jij ook nog mee te maken zal hebben, wees gerust

Ik vind het zielig dat een merk zulke dingen doet, dat is geen marketing meer voor mij
          Dat is just wel marketing hé. Klantenbinding, noemen ze dat. Het overgrote deel van de genodigden zullen BMW-rijders zijn, aangevuld met enkele prospecten etc. Das toch normaal!? Anders kunnen ze even goed twee zalen van de Heizel in Brussel afhuren voor de lancering...

Comment

Ik ga deze week eens de proef op de som doen en zo eens
            een kaartje gaan vragen bij de BMW-dealer,

ik zal natuurlijk geen hemd, das of kostuum dragen.

Ik hou jullie op de hoogte
            Hier thuis rijden we met Mazda en waren we nog nooit bij die dealer geweest. De interesse bij mijn ouders is er effectief voor zo'n auto en het duurde niet lang of we kregen zo'n pasje.

En nee, we hadden geen kostuum of das aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Hier thuis rijden we met Mazda en waren we nog nooit bij die dealer geweest. De interesse bij mijn ouders is er effectief voor zo'n auto en het duurde niet lang of we kregen zo'n pasje.

En nee, we hadden geen kostuum of das aan.
              Mja, ik durf de ideologie van Mazda nu eerlijk gezegd niet vergelijken
              met die van BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Dat is just wel marketing hé. Klantenbinding, noemen ze dat. Het overgrote deel van de genodigden zullen BMW-rijders zijn, aangevuld met enkele prospecten etc. Das toch normaal!? Anders kunnen ze even goed twee zalen van de Heizel in Brussel afhuren voor de lancering...
                Eigenlijk moet zo'n Z4 doen dromen...

Jonge gastjes, mensen die zich dat niet kunnen veroorloven...

Dat is toch de opzet van zo'n salon, eens alle auto's kunnen zien
                en bewonderen,

zowel een Dacia als een Ferrari..

Daar gaat het toch om ?

Comment

Mja, ik durf de ideologie van Mazda nu eerlijk gezegd niet vergelijken
                  met die van BMW
                  Neeneen, ik bedoel dat we met onze Mazda naar de BMW-dealer zijn geweest om zo'n pasje voor de Z4 te zien op het autosalon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Neeneen, ik bedoel dat we met onze Mazda naar de BMW-dealer zijn geweest om zo'n pasje voor de Z4 te zien op het autosalon.
                    Ja, dat begreep ik 10 seconden erna

Comment

en bewonderen,

Daar gaat het toch om ?
                      Ja, maar de auto die er nu zal staan is nog een pré-productiemodel. De lancering is voorzien voor 9 mei, vandaar dat 'ie er nog niet openbaar staat. Wees maar gerust dat op het volgend salon de Z4 voor iedereen zal te bewonderen zijn!

Comment

en bewonderen,

Daar gaat het toch om ?
                        Ja volgend jaar zal dat mogelijk zijn. Nu is de auto nog te nieuw en zullen alleen de happy few hem zien. Heel belangrijk voor klanten van een merk als BMW, Mercedes, Porsche etc etc is dat ze zich 'uitverkoren' en 'belangrijk' mogen voelen. Dat komt de merktrouwheid zwaar ten goede als je nu en dan eens uitgenodigd bent voor een select feestje, lancering of avant-première.

Comment

Ja volgend jaar zal dat mogelijk zijn. Nu is de auto nog te nieuw en zullen alleen de happy few hem zien. Heel belangrijk voor klanten van een merk als BMW, Mercedes, Porsche etc etc is dat ze zich 'uitverkoren' en 'belangrijk' mogen voelen. Dat komt de merktrouwheid zwaar ten goede als je nu en dan eens uitgenodigd bent voor een select feestje, lancering of avant-première.
                          Kortom "dikke-nek-gedoe" of "ik-voel-me-meer-dan-een-ander-want-ik-rij-met-een-beeeeee-em-weeeeej"

Nu ja, ze hebben dat op het vorige autosalon in Brussel, met de X6 ook geflikt, meen ik mij te herinneren

Comment

Kortom "dikke-nek-gedoe" of "ik-voel-me-meer-dan-een-ander-want-ik-rij-met-een-beeeeee-em-weeeeej"

Nu ja, ze hebben dat op het vorige autosalon in Brussel, met de X6 ook geflikt, meen ik mij te herinneren
                            Als je het zo bekijkt, ja dan is dat zo. Ieder merk doet het hoor en ik vind het niet meer dan normaal. Dat heeft niks te maken met meer voelen dan een ander. Je bent niet meer dan een ander omdat jij met een BMW rijdt en de andere met een MB of Audi. Die laatste zal dan wel uitgenodigd worden op een ander event waar jij 'niet welkom' bent.

Ik snap echt niet wat daar nu zo erg aan is.

Comment

Als je het zo bekijkt, ja dan is dat zo. Ieder merk doet het hoor en ik vind het niet meer dan normaal. Dat heeft niks te maken met meer voelen dan een ander. Je bent niet meer dan een ander omdat jij met een BMW rijdt en de andere met een MB of Audi. Die laatste zal dan wel uitgenodigd worden op een ander event waar jij 'niet welkom' bent.

Ik snap echt niet wat daar nu zo erg aan is.
                              Als ik op zo'n avant-première van een BMW was, vroeg ik mij af, wat het nog allemaal met de auto te maken had...

Zit mijn kostuum goed, ligt mijn haar nog goed, heb je mij gezien ...

Ik zeg gewoon mijn gedacht Maxime

Comment

• Frustratie doet soms rare dingen met een mens... Je kan dit verhaal doortrekken naar alle merken.

Als ik morgen naar een Lada garage ga (in de veronderstelling dat die op zondag open is ) en er komt ook een goeie klant binnen, wees dan maar gerust dat ik blijf staan. Spijtige vorm van discriminatie?

Eerlijk? Ik zou mij dat geen bal aantrekken. Dat is gewoon zo.

Comment

• wie gaat er nou naar een premiere van een auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    wie gaat er nou naar een premiere van een auto
                                    Eigenlijk...

ik doe het nooit meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                      Frustratie
                                      Ik noem het een mening hebben

geen frustratie, want ik heb zelf een BMW, dank u

Comment

• Waarschijnlijk zetten ze sommige wagens opzij omdat ze anders overrompeld worden met volk. Dan kan je nog niet eens beter gaan kijken omdat ze omringd worden door jonge kereltjes...

Als je echt een auto wil, ga naar de garage en daar zullen ze je vast helpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                          Waarschijnlijk zetten ze sommige wagens opzij omdat ze anders overrompeld worden met volk. Dan kan je nog niet eens beter gaan kijken omdat ze omringd worden door jonge kereltjes...

Als je echt een auto wil, ga naar de garage en daar zullen ze je vast helpen.
                                          Daar verwijzen ze je dan door naar het autosalon, waar het preproductiemodel staat.

Comment

Working...
                                          X