Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Echt ideaal voor fun in de sneeuw lijkt me een RWD op spijkerbanden, best of both worlds
    Dat tegen quattro op zomerbanden, I'd still dare you

Nee ff serieus: zijn daar filmpjes of cijfers ofzo van? Benieuwd wat dat zou geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Daar wil ik bijzijn!
      Nog een keer? Zeker dat je durft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Dat tegen quattro op zomerbanden, I'd still dare you

Nee ff serieus: zijn daar filmpjes of cijfers ofzo van? Benieuwd wat dat zou geven.
        Ow, zelfs al zeg je vs. quattro op winterbanden, ik ga de uitdaging nog aan..

Kunnen afremmen is ook een deel van de fun hé, daar komt quattro niet aan te pas hé...

Comment

Nog een keer? Zeker dat je durft?
          Ik heb al bij RRD in de auto gezeten toen ie +200 reed.

Drifts tegen 30p/u kan ik wel aan hoor*

*Tenzij er deze keer geen paaltjes + ketting tussen de driftplaats en de schelde staan

Comment

Je instelling in een AWD in de sneeuw moet 180° wijzigen tov. in een RWD... Op die gas blijven stampen, bruskeren, ...
            typisch, en daar gaat het dan mis

Comment

Kunnen afremmen is ook een deel van de fun hé, daar komt quattro niet aan te pas hé...
              wel met het standaard uitschakelbaar ABS. een must imo.

Comment

Ignorance zou ik het niet noemen, ik ben me 100% bewust van de fun die het kan bieden, ik moet er gewoon mee leren rijden. Je instelling in een AWD in de sneeuw moet 180° wijzigen tov. in een RWD... Op die gas blijven stampen, bruskeren, ...
                Absoluut

Ik was in het begin draaierig aan het worden, telkens als ie te ver overstuurde keihard op die gas gaan staan
                Inderdaad compleet andere benadering, vandaag ook mogen ondervinden.

Wat me wel stoort aan die Compi is dat 'ie zo mak is, voor in lage toeren, dat maakte het voor mij moeilijk om hem zijwaarts te krijgen, tegen dat 'ie goed en wel in toeren zat had je geen plaats meer... => tunen!
                We gaan dat regelen. En dan ga je nog es rijden (op open terrein )
                Kan me moeilijk van de indruk ontdoen dat er een brede smile op je gezicht verschijnt als je sneeuw links en rechts ziet opstuiven terwijl je dwars tegen hoge snelheden over een veld scheurt. Soit, als je "geleerd" hebt ermee te rijden.

Comment

Afremmen fun???????

Gelieve mij dat toch eens nader te verklaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Ik heb al bij RRD in de auto gezeten toen ie +200 reed.
                    Jij kent geen angst.

Comment

Afremmen fun???????

Gelieve mij dat toch eens nader te verklaren
                      Ik vind die vapeurs echt niet leuk als je in de sneeuw wilt afremmen voor een bocht en dat lukt niet... In die zin lijkt 't mij een pak leuker om ook tijdens het remmen een gezonde portie grip te hebben, minder stress, meer plezier!

Comment

minder stress, meer plezier!
                        Vind ik allerminst een bewezen stelling! Ik stel voor dat we daar nog eens uitgebreid over discussiëren aan de toog, een frisse pint in de hand al lekkere grietjes aanschouwend.

(gelieve voor dat laatste te zorgen)

Comment

• Er is weinig te vinden van vergelijkingen tussen spijkerbanden en winterbanden

Comment

Er is weinig te vinden van vergelijkingen tussen spijkerbanden en winterbanden

Ik ben er zeker van dat The Swede geheel prodeo een sauna met chicka's ter beschikking stelt en ons achteraf op een bedje van kaviaar en foie gras de resulaten presenteert.

Comment

Vind ik allerminst een bewezen stelling! Ik stel voor dat we daar nog eens uitgebreid over discussiëren aan de toog, een frisse pint in de hand al lekkere grietjes aanschouwend.

(gelieve voor dat laatste te zorgen)
                              Even de vergelijking doortrekken, wat verkies je RS6 met versleten schijven aan 250km/h of RS6 met verse schijven aan 250km/h?

Als stress = fun, het eerste neem ik aan?

Toog zal ik nooit weigeren, downtown Werchter takes care of de lekkere grietjes!

Comment

Even de vergelijking doortrekken, wat verkies je RS6 met versleten schijven aan 250km/h of RS6 met verse schijven aan 250km/h?

Als stress = fun, het eerste neem ik aan?

Ik verkies de tweede want dan kan ik later beginnen met remmen ---> meer stress

Comment

Ik ben er zeker van dat The Swede geheel prodeo een sauna met chicka's ter beschikking stelt en ons achteraf op een bedje van kaviaar en foie gras de resulaten presenteert.
                                  Als 'ie dat voorstelt heb ik niet teveel nodig om een ritje richting zijn woonst te ondernemen!

Comment

Ik verkies de tweede want dan kan ik later beginnen met remmen ---> meer stress

9u 's morgens, 15min wakker, E314(DE), 300km/h... Gebrand in het netvlies zeg ik je!
                                    Last edited by ; 17/01/2009, 21:34.

Comment

9u 's morgens, 15min wakker, E314, 300km/h... Gebrand in het netvlies zeg ik je!

tsss, sit back, relax, and enjoy

Comment

9u 's morgens, 15min wakker, E314, 300km/h... Gebrand in het netvlies zeg ik je!
                                        Je bedoelt de E dreihundertvierzehn ergens ter hoogte van Holzhohlen-Helchteren ofzo

Dat waren geen versleten schijven, maar koude blauwe pagids! Een les voor het leven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          tsss, sit back, relax, and enjoy
                                          Fak man ik heb allerminst de intentie om dieper op jou genitaliën in te gaan, maar jij moet verdikke stalen ballen hebben, niet normaal
                                          Je kan doen wat je wil, Avantus blijft daar überstoïcijns met zo'n quattro grin zitten

1 keer in de Vogezen bij een bijna-dood ervaring had ik bijna de indruk dat je linker wenkbrauw een zijwaartse sprong van 0,5 mm maakte, maar dat zal door externe factoren zijn vermoed ik.

Geschift! Mr Cool himself!

Comment

Working...
                                          X