Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
    Iemand enige interesse in een 730i (E32), + - 150 000 km, geen roest of dergelijke. PERFECTE staat zowel het interieur als het exterieur.

Mvg
    R6 of V8?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

1 keer in de Vogezen bij een bijna-dood ervaring had ik bijna de indruk dat je linker wenkbrauw een zijwaartse sprong van 0,5 mm maakte, maar dat zal door externe factoren zijn vermoed ik.
      Die bewuste jump
      eerlijk, toen neep ik em érg hard .... een group B in de jaren 80 deed niet beter, maar die hadden wel een roadbook en geen tegenliggers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        tsss, sit back, relax, and enjoy
        Echt niet, ik ben een vreselijke passagier, en al helemaal als er een Polo aan 100m/sec groter wordt in de voorruit, damn

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Je bedoelt de E dreihundertvierzehn ergens ter hoogte van Holzhohlen-Helchteren ofzo

Dat waren geen versleten schijven, maar koude blauwe pagids! Een les voor het leven!
        Aangepast, en dat geluid van die Pagids (woewoewoewoe) weerklinkt nog steeds in m'n oren!

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Fak man ik heb allerminst de intentie om dieper op jou genitaliën in te gaan, maar jij moet verdikke stalen ballen hebben, niet normaal
        Je kan doen wat je wil, Avantus blijft daar überstoïcijns met zo'n quattro grin zitten

1 keer in de Vogezen bij een bijna-dood ervaring had ik bijna de indruk dat je linker wenkbrauw een zijwaartse sprong van 0,5 mm maakte, maar dat zal door externe factoren zijn vermoed ik.

Geschift! Mr Cool himself!
        Jij was er niet bij toen we hem tegemoet reden nadat 'ie net uit een wrak en afgrond was geklommen in de Vogezen, bloedend, maar kalmer dan ik tijdens een massage onder valium, vermoed ik...

Comment

Fak man ik heb allerminst de intentie om dieper op jou genitaliën in te gaan, maar jij moet verdikke stalen ballen hebben, niet normaal
          Je kan doen wat je wil, Avantus blijft daar überstoïcijns met zo'n quattro grin zitten

Geschift! Mr Cool himself!

Zowat het tegenovergesteld van mezelf, ik ben denk ik 's werelds slechtste passagier.

Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
          R6 of V8?
          Is een e32 730i niet altijd een V8?

Comment

• Ik wil porker nog es bij me in de auto hebben

Comment

• Ik ben eens een 550i aan 't samenstellen..
              Er is een automatic, maar ook een Sport-automatic,die 100 EUR duurder is.
              Wat is het verschil ?
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ik wil porker nog es bij me in de auto hebben
                Is dat al gebeurd? Ik herinner me een kortstondig stintje in Kallo? Ook daar was ik aan 't stressen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Is dat al gebeurd? Ik herinner me een kortstondig stintje in Kallo? Ook daar was ik aan 't stressen
                  ja dat is straks 2 jaar geleden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Jij was er niet bij toen we hem tegemoet reden nadat 'ie net uit een wrak en afgrond was geklommen in de Vogezen, bloedend, maar kalmer dan ik tijdens een massage onder valium, vermoed ik...
                    Dat verbaast me niks, écht, zie het zo voor me

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    Die bewuste jump
                    eerlijk, toen neep ik em érg hard .... een group B in de jaren 80 deed niet beter, maar die hadden wel een roadbook en geen tegenliggers

Die groep motards ging er ook over, zelfs letterlijk, over de lijn. Enfin....misschien nog gelukkig dat het geen vierwielers waren

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    Ik wil porker nog es bij me in de auto hebben
                    Hilarisch is dat hé, en z'n nervositeit toont ie altijd eerst aarzelend..zo van "Zeg euh Corre, is dat normaal dat die kar zo'n beetje wiebelt vanaf 280" ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                      R6 of V8?
                      Ik vermoed R6.

Comment

• Porkie had er bij moeten zijn

die jump met de zwo was er niets tegen

Comment

Hilarisch is dat hé, en z'n nervositeit toont ie altijd eerst aarzelend..zo van "Zeg euh Corre, is dat normaal dat die kar zo'n beetje wiebelt vanaf 280" ofzo
                          Honestly, de dag dat ik een +300km/h kanon heb knevel ik u aan de rolkooi en trek ik naar Duitsland

Comment

Porkie had er bij moeten zijn

Die jump in de RS2 vond ik op zich best meevallen eigenlijk, die kar vangt dat vrij relax op..
                            En 300km/h met de 6 heb ik op zich ook geen probleem mee, ik zit alleen altijd te lonken naar auto's op de rechter rijstrook die een voorligger naderen, ik heb de vreemde neiging te denken dat ik als passagier dingen zie die de chauffeur niet heeft gezien

Comment

Porkie had er bij moeten zijn

Die met de zwo was ik alweer vergeten, man toch

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Die jump in de RS2 vond ik op zich best meevallen eigenlijk, die kar vangt dat vrij relax op..
                              En 300km/h met de 6 heb ik op zich ook geen probleem mee, ik zit alleen altijd te lonken naar auto's op de rechter rijstrook die een voorligger naderen, ik heb de vreemde neiging te denken dat ik als passagier dingen zie die de chauffeur niet heeft gezien
                              Was 1 v/d eerste tripjes naar de Ring, lag echt puur aan die pagids - beten noppes nada in het begin

Ik zat toen nog in de technische fase van het aanleren wat voor remblokken er zijn ( en eerlijkheidshalve, hoe dat er uitziet enzo )

Ik ben nu al zover dat ik zelfs kan uitleggen wat een diff doet. Zelfs een sper is mij niet vreemd!
                              Over vooruitgang gesproken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                Ik ben eens een 550i aan 't samenstellen..
                                Er is een automatic, maar ook een Sport-automatic,die 100 EUR duurder is.
                                Wat is het verschil ?
                                andere pook + flippers achter het stuur

Comment

• wat een kar

coole roadtrip ook

1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                    Vanmiddag bij BMW Frank rondgelopen. Iemand enig idee hoeveel korting ze daar nog geven op de aangegeven prijzen? Ik heb er niet echt naar gevraagd, want er stond toch niet direct iets dat 100 % mijn zin was.
                                    Nog even de vraag herhalen.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Morgenochtend om 08.00 word ik hier verwacht!

Ben eens benieuwd...ik vrees dat ik het vrij saai ga vinden wegens dwars gaan tegen belachelijk lage snelheden met RWD in sneeuw. But let's see!
                                      Gigantisch! Enjoy!

Of beter : did you enjoy it?

Comment

Deed een beetje pijn deze ochtend, maar het was alleszins de moeite!

Maar.........wat gaat dat traag met RWD in de sneeuw, ik erger me d'r aan.

Driften, zelfs over zo'n parcours met ijswanden links en rechts, is easy peasy, I mean, dat gaat zo überlangzaam, je moet al een halve idioot zijn om iets verkeerd te doen.
                                        Als je'm toch eens in de sneeuw parkeert, kunnen ze je gegarandeerd slepen, d'r uit geraak je toch niet. Schade heb je ook niet (wat uiteraard positief is, maar de spanning is toch heel wat minder), want je rijdt...goh....3 km/h ofzo.
                                        Ik heb me zelfs meerdere malen vastgereden op gewoon ijs. Niks obstakels, niks "vast", gewoon te glad en geen tractie.

Anyway, ik heb me geamuseerd, maar na een uurtje had ik toch al wel iets van "dit mag echt wel een streep sneller gaan". Het punt is dat je met AWD een lekkere dot gas kan geven om je kar recht te trekken. Met RWD moet je lossen

En overstuur met AWD is geen probleem in de sneeuw, da's vandaag weer meermaals bewezen. De X5'en en X6'en gingen heerlijk dwars, zelfs een passat V6 4motion lekkere rondjes zien trekken.

Nee, de fun van RWD + sneeuw gaat volledig aan me voorbij IMO. Uiteraard was dit een extreem geval (max temp -5°C en hyperglad gereden ijs/sneeuw), maar het verschil met een "simpel" ding als de compi is opmerkelijk. Die dan nog op kale zomerbanden stond.

Verdere conversatie zie vorige pagina, maar bespaar het je

Comment

• 'k Kwam het ondertussen al tegen. Ik kan je helemaal volgen in je mening. Ik denk dat ik net hetzelfde zou hebben gevoeld.

Comment

Working...
                                          X