Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
1 keer in de Vogezen bij een bijna-dood ervaring had ik bijna de indruk dat je linker wenkbrauw een zijwaartse sprong van 0,5 mm maakte, maar dat zal door externe factoren zijn vermoed ik.
eerlijk, toen neep ik em érg hard .... een group B in de jaren 80 deed niet beter, maar die hadden wel een roadbook en geen tegenliggers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentsss, sit back, relax, and enjoy
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJe bedoelt de E dreihundertvierzehn ergens ter hoogte van Holzhohlen-Helchteren ofzo
Dat waren geen versleten schijven, maar koude blauwe pagids! Een les voor het leven!
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFak man ik heb allerminst de intentie om dieper op jou genitaliën in te gaan, maar jij moet verdikke stalen ballen hebben, niet normaal
Je kan doen wat je wil, Avantus blijft daar überstoïcijns met zo'n quattro grin zitten
1 keer in de Vogezen bij een bijna-dood ervaring had ik bijna de indruk dat je linker wenkbrauw een zijwaartse sprong van 0,5 mm maakte, maar dat zal door externe factoren zijn vermoed ik.
Geschift! Mr Cool himself!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFak man ik heb allerminst de intentie om dieper op jou genitaliën in te gaan, maar jij moet verdikke stalen ballen hebben, niet normaal
Je kan doen wat je wil, Avantus blijft daar überstoïcijns met zo'n quattro grin zitten
Geschift! Mr Cool himself!
Zowat het tegenovergesteld van mezelf, ik ben denk ik 's werelds slechtste passagier.
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenR6 of V8?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk wil porker nog es bij me in de auto hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIs dat al gebeurd? Ik herinner me een kortstondig stintje in Kallo? Ook daar was ik aan 't stressen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJij was er niet bij toen we hem tegemoet reden nadat 'ie net uit een wrak en afgrond was geklommen in de Vogezen, bloedend, maar kalmer dan ik tijdens een massage onder valium, vermoed ik...
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDie bewuste jump
eerlijk, toen neep ik em érg hard .... een group B in de jaren 80 deed niet beter, maar die hadden wel een roadbook en geen tegenliggers
Die groep motards ging er ook over, zelfs letterlijk, over de lijn. Enfin....misschien nog gelukkig dat het geen vierwielers waren
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk wil porker nog es bij me in de auto hebben
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHilarisch is dat hé, en z'n nervositeit toont ie altijd eerst aarzelend..zo van "Zeg euh Corre, is dat normaal dat die kar zo'n beetje wiebelt vanaf 280" ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenPorkie had er bij moeten zijn
die jump met de zwo was er niets tegen
En 300km/h met de 6 heb ik op zich ook geen probleem mee, ik zit alleen altijd te lonken naar auto's op de rechter rijstrook die een voorligger naderen, ik heb de vreemde neiging te denken dat ik als passagier dingen zie die de chauffeur niet heeft gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenPorkie had er bij moeten zijn
die jump met de zwo was er niets tegen
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDie jump in de RS2 vond ik op zich best meevallen eigenlijk, die kar vangt dat vrij relax op..
En 300km/h met de 6 heb ik op zich ook geen probleem mee, ik zit alleen altijd te lonken naar auto's op de rechter rijstrook die een voorligger naderen, ik heb de vreemde neiging te denken dat ik als passagier dingen zie die de chauffeur niet heeft gezien
Ik zat toen nog in de technische fase van het aanleren wat voor remblokken er zijn ( en eerlijkheidshalve, hoe dat er uitziet enzo )
Ik ben nu al zover dat ik zelfs kan uitleggen wat een diff doet. Zelfs een sper is mij niet vreemd!
Over vooruitgang gesproken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIk ben eens een 550i aan 't samenstellen..
Er is een automatic, maar ook een Sport-automatic,die 100 EUR duurder is.
Wat is het verschil ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenVanmiddag bij BMW Frank rondgelopen. Iemand enig idee hoeveel korting ze daar nog geven op de aangegeven prijzen? Ik heb er niet echt naar gevraagd, want er stond toch niet direct iets dat 100 % mijn zin was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMorgenochtend om 08.00 word ik hier verwacht!
Ben eens benieuwd...ik vrees dat ik het vrij saai ga vinden wegens dwars gaan tegen belachelijk lage snelheden met RWD in sneeuw. But let's see!
Of beter : did you enjoy it?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDeed een beetje pijn deze ochtend, maar het was alleszins de moeite!
Maar.........wat gaat dat traag met RWD in de sneeuw, ik erger me d'r aan.
Driften, zelfs over zo'n parcours met ijswanden links en rechts, is easy peasy, I mean, dat gaat zo überlangzaam, je moet al een halve idioot zijn om iets verkeerd te doen.
Als je'm toch eens in de sneeuw parkeert, kunnen ze je gegarandeerd slepen, d'r uit geraak je toch niet. Schade heb je ook niet (wat uiteraard positief is, maar de spanning is toch heel wat minder), want je rijdt...goh....3 km/h ofzo.
Ik heb me zelfs meerdere malen vastgereden op gewoon ijs. Niks obstakels, niks "vast", gewoon te glad en geen tractie.
Anyway, ik heb me geamuseerd, maar na een uurtje had ik toch al wel iets van "dit mag echt wel een streep sneller gaan". Het punt is dat je met AWD een lekkere dot gas kan geven om je kar recht te trekken. Met RWD moet je lossen
En overstuur met AWD is geen probleem in de sneeuw, da's vandaag weer meermaals bewezen. De X5'en en X6'en gingen heerlijk dwars, zelfs een passat V6 4motion lekkere rondjes zien trekken.
Nee, de fun van RWD + sneeuw gaat volledig aan me voorbij IMO. Uiteraard was dit een extreem geval (max temp -5°C en hyperglad gereden ijs/sneeuw), maar het verschil met een "simpel" ding als de compi is opmerkelijk. Die dan nog op kale zomerbanden stond.
Verdere conversatie zie vorige pagina, maar bespaar het je
Comment
Comment