Ik ga ff kaasfonduën, dus ik ben niet boos als ik ff niet reageer!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk snap gewoon niet dat je effectief de mogelijkheden van RWD in sneeuw kan verdedigen, echt niet.
Op het droge is het een kwestie van interpretatie: RWD rijdt gewoon compleet anders als een AWD, en da's een kwestie van voorkeuren.
Maar op sneeuw? Daar suckt RWD gewoon. Het is toch al te idioot als je bv op een compleet vlakke baan (waterpas) even achteruit en weer vooruit moet gaan om nog überhaupt te kunnen bewegen?
Heb ik nog nooit voorgehad, met geen enkele RWD, dus de ervaring van zo'n moeilijkheden hebben heb ik gewoon niet, en uit persoonlijke ervaringen vloeien nu eenmaal persoonlijke meningen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHeb ik nog nooit voorgehad, met geen enkele RWD, dus de ervaring van zo'n moeilijkheden hebben heb ik gewoon niet, en uit persoonlijke ervaringen vloeien nu eenmaal persoonlijke meningen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenquattro sucks.
Zo
Ik vertaal maar even
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMijn dochter zegt: what's ya problem motherfxcker
Ik vertaal maar even
Mijn probleem? Quattro en andere AWD-systemen zijn te efficient.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMishandeling!
Mijn probleem? Quattro en andere AWD-systemen zijn te efficient.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMijn dochter zegt: what's ya problem motherfxcker
Ik vertaal maar even
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDa's waar. Zolang je maar niet tot in het oneindige iets verdedigt waar je zelf fan van bent, wat deels mijn vermoeden is.
Gewoon omdat het toevallig ik ben die iets zegt over RWD?
Ik ben best bewust van de beperkingen en mogelijkheden van de verschillende aandrijftypes hoor, ik studeer ervoor. Heb er zelfs morgen examen van.
Iedereen heeft zijn voorkeur voor iéts, maar dat wil per definitie zeggen dat je dat niet opzij kunt schuiven als je over iets nadenkt.
Je bent zelf steeds zo'n voorstander van 'discussiëren', en een gesprek voeren waarin verschillende mensen met verschillende, waardevolle argumenten afkomen. Niet om persé de ander z'n mening te veranderen, maar gewoon ter kennisverrijking, interesse, etc...
Het delen van persoonlijke ervaringen heeft niets te maken met "het tot in oneindige verdedigen van iets waar iemand 'fan' van is..."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenquattro is rwd en fwd in één .
Zo is dat maar net.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Ik ben best bewust van de beperkingen en mogelijkheden van de verschillende aandrijftypes hoor, ik studeer ervoor. Heb er zelfs morgen examen van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Gewoon omdat het toevallig ik ben die iets zegt over RWD?
Maar nee!
Ik stel dat RWD suckt in de sneeuw, en jij probeert te bewijzen dat dat "kort door de bocht is" door 2 stellingen:
1 waarin je van een ervaring bericht waarbij jouw RWD beter omhoog ging dan een FWD, wat helemaal niets ter zake doet omdat ik met geen moment over FWD gerept heb, en een tweede stelling waarbij je denkt sneller te zijn over een bepaald terrein (geen idee waarover het ging) met een RWD dan Avantus met z'n quattro op zomerbanden.
Dus weze het mij dan gepermitteerd te vinden dat jouw posts (als fervent RWD fanaat, mag ik toch wel stellen) geenszins afbreuk doen aan het feit dat ik vind dat RWD suckt in de sneeuw, en velen met mij?
edit: en trouwens: waarom maakt BMW in godsnaam de 4wielaangedreven modellen voor 3 en 5 series, die hier in CH immens populair zijn, als de basismodellen goed genoeg zijn in de sneeuw?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvolgens mij ging het in eerste instantie over het feit ofdat er fun te beleven valt met rwd in de sneeuw.
mijn mening... eens je op gang bent absoluut!
Tegen dat ik op dat parcours op gang was moest ik alweer afremmen of je vliegt de bocht uit. Met bv. de X6 schoot je meteen vooruit en kon je een hogere snelheid bereiken in de bochten.
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenen banden spelen geen grote rol.
ze spelen een hele grote.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMaar nee!
Ik stel dat RWD suckt in de sneeuw, en jij probeert te bewijzen dat dat "kort door de bocht is" door 2 stellingen:
1 waarin je van een ervaring bericht waarbij jouw RWD beter omhoog ging dan een FWD, wat helemaal niets ter zake doet omdat ik met geen moment over FWD gerept heb, en een tweede stelling waarbij je denkt sneller te zijn over een bepaald terrein (geen idee waarover het ging) met een RWD dan Avantus met z'n quattro op zomerbanden.
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDus weze het mij dan gepermitteerd te vinden dat jouw posts (als fervent RWD fanaat, mag ik toch wel stellen) geenszins afbreuk doen aan het feit dat ik vind dat RWD suckt in de sneeuw, en velen met mij?
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenedit: en trouwens: waarom maakt BMW in godsnaam de 4wielaangedreven modellen voor 3 en 5 series, die hier in CH immens populair zijn, als de basismodellen goed genoeg zijn in de sneeuw?
Ik heb nergens gezegd dat een AWD voertuig geen voordelen heeft t.o.v. RWD of FWD.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Ja, en daar zit net het probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvolgens mij ging het in eerste instantie over het feit ofdat er fun te beleven valt met rwd in de sneeuw.
mijn mening... eens je op gang bent absoluut!
Met alles valt fun te beleven in de sneeuw.
Uiteraard is het persoonlijke voorkeur wat het meeste fun biedt.
Comment
Comment