ik ben m'n winterwielen met wintersport M3's op aan het spuiten. Dan nog es testen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik ben m'n winterwielen met wintersport M3's op aan het spuiten. Dan nog es testen
Dat gaat vet zijn.
Offroad @ Ollak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNiet 'denkt'. Als twee auto's op griplimieten een parcours'tje afleggen, en de tweede auto loopt steeds nogal hard in op de eerste, en moet steeds remmen en inhouden of hij knalt op de eerste, gaat hij dan sneller of niet?
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenSorry maar mijn kar ging letterlijk anderhalf keer zo snel door een bocht, en volgens mij ben ik even snel naar 50 per uur ofzo.
Daarbij kwam nog dat ik een pak sneller kon remmen, desondanks hij z'n ABS kon uitschakelen (=voordelig in sneeuw), en ik niet.
Tot op heden heb ik geen paranormale begaafheden en kan ik me ook niet naar Kallo teleporteren, ik ging dus af op bovenstaande woorden. Dus ik dat "denk" wel degelijk op z'n plaats is.
Nu moet ik me al voor m'n werkwoorden verantwoorden..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTot op heden heb ik geen paranormale begaafheden en kan ik me ook niet naar Kallo teleporteren, ik ging dus af op bovenstaande woorden. Dus ik dat "denk" wel degelijk op z'n plaats is.
Dat 'volgens mij' slaat volgens mij op het 0-50 gedeelte, niet op het feit dat ik sneller was door de bocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengohja, en dat hangt dan erg hard af van de banden blijkbaar. Matteo z'n kar heeft effectief nergens las om te vertrekken, terwijl ik er op brustem een paar gezien heb die last hadden van wat jij beschrijft. Dat zoiets hatelijk is (zeker als voormalig AWD rijder), is logisch. Ikzelf zou er me ook in ergeren, omdat je grip in 'alle' omstandigheden als iets evident gaat beschouwen. Zo hard zelfs dat je rijstijl er serieus op ingesteld geraakt.
Maar bon: blijkbaar suckt RWD dus niet in de sneeuw - weer wat bijgeleerd!
Lijkt wel een soort Omerta, jongens toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat 'volgens mij' slaat volgens mij op het 0-50 gedeelte, niet op het feit dat ik sneller was door de bocht.
Comment
-
Een RWD BMW in de sneeuw (ik bedoel dan een redelijk dik pak sneeuw) marcheert geen zak. Ik ben vorige week met mijn sleur gaan spelen in de sneeuw. Met tractiecontrole aan kwam ik vanuit stilstand niet van m'n plaats, tractiecontrole af dan ging het net. Ik mocht vol op 't gas gaan, alle drifts bleven in slow motion. En het was echt ploeteren. Ik rijd nu toch ongeveer een 18 jaar met de auto, altijd voorwielaangedreven auto's gehad voor de BMW. En die gingen veel beter van hun plaats in dikke sneeuw.
Enfin, da's mijn ervaring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMet alle respect hoor, maar Matteo z'n kar staat niet garant voor de rest van het auto-aanbod op de RWD markt.
Je bent toch niet op je tenen getrapt ofzo?
Het is maar een menigs-/ervaringsverschilletje, niets meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMet alle respect hoor, maar Matteo z'n kar staat niet garant voor de rest van het auto-aanbod op de RWD markt.
ik wou enkel maar aantonen dat je dat probleem van acceleratievermogen uit stilstand, én op alle andere gebied, sterk kan verbeteren door een goede selectie van band.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJe bent toch niet op je tenen getrapt ofzo?
Het is maar een menigs-/ervaringsverschilletje, niets meer.
Ik ben op m'n tenen getrapt als een Paki onder een factuur van 150K probeert te komen Matteo, niet omwille van een discussie op een interforum over de aandrijving op auto's.
Ik vind gewoon dat jij bepaalde feiten niet onder ogen ziet, of wil zien. En jij vindt van wel, dus zijn we klaar met discussiëren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik wou enkel maar aantonen dat je dat probleem van acceleratievermogen uit stilstand, én op alle andere gebied, sterk kan verbeteren door een goede selectie van band.
Of hadden de AWD's zaterdag toevallig allemaal betere banden steken dan de RWD's die aanwezig waren?
Dat je tractie kan verbeteren mits een betere band lijkt me nogal wiedes hé, het is het enige contact met de ondergrond die je hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDus heb ik een slechte band gekozen? En m'n vaste BMW-stealer legt ook slechte winterbanden op de 3 335i's en M6'en etc die zaterdag aanwezig waren?
Of hadden de AWD's zaterdag toevallig allemaal betere banden steken dan de RWD's die aanwezig waren?
Dat je tractie kan verbeteren mits een betere band lijkt me nogal wiedes hé, het is het enige contact met de ondergrond die je hebt.
maar ik denk dat Matteo echt wel akkoord gaat met de stelling dat AWD superieur is aan RWD in de sneeuw (met zelfde type banden en bla bla bla). Dat wil echter nog niet zeggen dat RWD per definitie 'suckt' in de sneeuw, in die zin dat je er geen fun mee kan hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenVoor in sneeuw te spelen heb jij sowieso veeeel te brede banden, ja. Maar dat terzijde. En neeeee, het zou niet ineens opgelost zijn met smallere banden, i know
maar ik denk dat Matteo echt wel akkoord gaat met de stelling dat AWD superieur is aan RWD in de sneeuw (met zelfde type banden en bla bla bla).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDus? Waar heb je het dan eigenlijk over?
Ik lees toch iets anders, dus ik wacht zijn reactie wel even af.
2) afwacht0n
Comment
-
Trouwnes, waar heb ik aub gezegd dat je met RWD geen fun kan hebben in sneeuw?
Volgens mij post mijn alter ego dingen op dit forum in een lettertype dat leftlane niet kan lezen ofzo.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar er zijn veel dingen die sucken waar ik plezier uit put.
Vroeger heb ik met Bart BAKKEN plezier gehad met een pug 405 break GRD. Dat ding suckte wel.
Beter kan ik het echt niet meer uitleggen, maak er voor de rest van wat je zelf wil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTrouwnes, waar heb ik aub gezegd dat je met RWD geen fun kan hebben in sneeuw?
Ik hou het er liever op dat het inferieur is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten1) over het feit dat dat RWD zeker niet op het niveau van AWD zal kunnen brengen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk hou het er liever op dat het inferieur is.
Comment
Comment