Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe komt het dat je nog altijd niet via de officiële BMW-website opties kunt aanduiden van BMW performance?
In de configurator bedoel ik dan.
Bestaat daar een aparte website over met prijzen?
Het zou toch handig zijn dat je zoals de optie-pakketten in de configurator ook BMW performance kunt kiezen.
Dat lijkt me ook wel ja, het zaakje stinkt. If something sounds too good to be true, it most likely is. Wellicht is het een of andere scam waarbij je een voorschot moet storten voor je de auto ooit gezien hebt (rara wat er nadien gebeurt), of waarbij men je persoonlijke gegevens probeert afhandig te maken en men je vervolgens pluimt.
Gisteren eventjes gezien in de autowereld achteraan en er 15fpk bij. Maar als je ziet gaat 15fpk van 111 tot 120kW terwijl zo'n facelift nu 145kw heeft
Dus dan maar in de categorie van 16 en 17fpk kijken zeker? (121 tot 155kW)
Ik zou moeten weten wat de BIV is en de jaarlijkse rijtaks
Vanwaar haalt gij die info?
Als ik kijk op de site van autogids naar de tabel van rijtaks bestaat dat tarief niet
Gewoon via google '2008 BMW 525d biv' ingeven
Ik kwam op autozone.be uit met dit als info
TECHNISCHE FICHE
Motor: 3.0 liter (145 kW/197 pk/ 400 Nm)
Versnellingsbak: 6 automaat
Aandrijving: achterwielen
Deuren/zitplaatsen: 5/5
Buiten-/binnenkleuren: Tiefseeblau/Dakota beige leder
Uitrustingsniveau: Business Line
Goedkoopste: 40.350 euro
Basisprijs testwagen: 44.450 euro
Testwagen met opties: 59.520 euro
BIV: 2.478 euro
Jaarlijkse rijtaks: 1.061,86 euro
Verbruik (mix): 6,4 l/100 km
CO2: 171 g/km
Onderhoud: 25.000 à 30.000 km
Gisteren eventjes gezien in de autowereld achteraan en er 15fpk bij. Maar als je ziet gaat 15fpk van 111 tot 120kW terwijl zo'n facelift nu 145kw heeft
Dus dan maar in de categorie van 16 en 17fpk kijken zeker? (121 tot 155kW)
Ik zou moeten weten wat de BIV is en de jaarlijkse rijtaks
Het is inderdaad 15 fpk.
En het is ook 145 kw.
Als de biv de fpk en de kw een verschillend bedrag met zich meebrengen moet je - o verrassing - het hoogste bedrag nemen.
zouden er eigenlijk main issues zijn met een 318is e36 bouwjaar 1992 na enkele km's?
Ik rijd echt graag met die wagen en kzou hem liefst nog vele jaren houden. Maar is er zo een site of iets dergelijks waar ik kan zien wanneer meestal na zoveel km dit of dat stuk gaat?
Als ik nog even mag terugkomen op de discussie op voorgaande pagina's...
Op B. Ustem enkele weken geleden vertrok gTa met de winterbanden op z'n één minstens evensnel als Avantus' Q op zomerbanden. JerreD ook trouwens en hun grip en dergelijke in bochten was zeer hoog.
In tegenstelling tot de 1 van Olivieroo en de 318is van Malaise op zomerbanden waar je idd niet op snelheid de bocht in mocht gaan en je meters remafstand nodig had.
Dus imo zeker RWD op deftige winterband > quattro op zomerband (in de sneeuw).
gTa, JerreD en JanVK hadden écht geen tractieproblemen toen.
Waarom dat jij dan geen snelheid kon krijgen, i dont know! Band nog niet ingereden fzo? :p
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Als ik nog even mag terugkomen op de discussie op voorgaande pagina's...
Op B. Ustem enkele weken geleden vertrok gTa met de winterbanden op z'n één minstens evensnel als Avantus' Q op zomerbanden. JerreD ook trouwens en hun grip en dergelijke in bochten was zeer hoog.
In tegenstelling tot de 1 van Olivieroo en de 318is van Malaise op zomerbanden waar je idd niet op snelheid de bocht in mocht gaan en je meters remafstand nodig had.
Dus imo zeker RWD op deftige winterband > quattro op zomerband (in de sneeuw).
gTa, JerreD en JanVK hadden écht geen tractieproblemen toen.
Waarom dat jij dan geen snelheid kon krijgen, i dont know! Band nog niet ingereden fzo? :p
bochten en al ok, want daar zijn banden key
maar in een zuivere acceleratie rechtdoor vanuit stilstand zeggen dat gTa (of jerred, of...) minsténs even snel kon acceleren... nah denk ik niet
Comment