Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Piejer Bekijk Berichten
    Lijkt mij nogal wat verdacht en die fotos van die witte 535 heb ik al eens tegengekomen op een site in Amerika

en zijn me wel te belachelijk goedkope prijzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Vandaag deze op 't autosalon gezien...

Mooi!!!

Hoe komt het dat je nog altijd niet via de officiële BMW-website opties kunt aanduiden van BMW performance?
      In de configurator bedoel ik dan.

Bestaat daar een aparte website over met prijzen?
      Het zou toch handig zijn dat je zoals de optie-pakketten in de configurator ook BMW performance kunt kiezen.

En ja... prachtige E91 hierboven ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
        Lijkt mij nogal wat verdacht en die fotos van die witte 535 heb ik al eens tegengekomen op een site in Amerika
        De foto's zijn anders wel vrij duidelijk Europees (en ik vermoed ook Belgisch).

Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
        zijn me wel te belachelijk goedkope prijzen.
        Dat lijkt me ook wel ja, het zaakje stinkt. If something sounds too good to be true, it most likely is. Wellicht is het een of andere scam waarbij je een voorschot moet storten voor je de auto ooit gezien hebt (rara wat er nadien gebeurt), of waarbij men je persoonlijke gegevens probeert afhandig te maken en men je vervolgens pluimt.
        AutoMinded.be

Comment

• Hoeveel fiscale pk is de 525d facelift?

Gisteren eventjes gezien in de autowereld achteraan en er 15fpk bij. Maar als je ziet gaat 15fpk van 111 tot 120kW terwijl zo'n facelift nu 145kw heeft

Dus dan maar in de categorie van 16 en 17fpk kijken zeker? (121 tot 155kW)
          Ik zou moeten weten wat de BIV is en de jaarlijkse rijtaks

Comment

• 525d FL

BIV: 2.478 euro
            Jaarlijkse rijtaks: 1.061,86 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              525d FL

Vanwaar haalt gij die info?
              Als ik kijk op de site van autogids naar de tabel van rijtaks bestaat dat tarief niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                Als ik kijk op de site van autogids naar de tabel van rijtaks bestaat dat tarief niet
                klikken op tjoekentarief
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Gewoon via google '2008 BMW 525d biv' ingeven

Ik kwam op autozone.be uit met dit als info

TECHNISCHE FICHE

Motor: 3.0 liter (145 kW/197 pk/ 400 Nm)
                  Versnellingsbak: 6 automaat
                  Aandrijving: achterwielen
                  Deuren/zitplaatsen: 5/5
                  Buiten-/binnenkleuren: Tiefseeblau/Dakota beige leder
                  Uitrustingsniveau: Business Line
                  Goedkoopste: 40.350 euro
                  Basisprijs testwagen: 44.450 euro
                  Testwagen met opties: 59.520 euro
                  Verbruik (mix): 6,4 l/100 km
                  CO2: 171 g/km
                  Onderhoud: 25.000 à 30.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    klikken op tjoekentarief
                    Dat is 185 € transitplaten biv,rijtaxen,verzekering en al inbegrepen.

Comment

• Ge kunt beter gewoon een 520d nemen ipv uwe Alfa,gaat al snel genoeg.

Comment

Hoeveel fiscale pk is de 525d facelift?

Gisteren eventjes gezien in de autowereld achteraan en er 15fpk bij. Maar als je ziet gaat 15fpk van 111 tot 120kW terwijl zo'n facelift nu 145kw heeft

Dus dan maar in de categorie van 16 en 17fpk kijken zeker? (121 tot 155kW)
                        Ik zou moeten weten wat de BIV is en de jaarlijkse rijtaks

Het is inderdaad 15 fpk.

En het is ook 145 kw.

Als de biv de fpk en de kw een verschillend bedrag met zich meebrengen moet je - o verrassing - het hoogste bedrag nemen.

Biv is dus 2.478,00 euro.

Verkeersbelasting is 702,50 euro.

Comment

• zouden er eigenlijk main issues zijn met een 318is e36 bouwjaar 1992 na enkele km's?
                          Ik rijd echt graag met die wagen en kzou hem liefst nog vele jaren houden. Maar is er zo een site of iets dergelijks waar ik kan zien wanneer meestal na zoveel km dit of dat stuk gaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                            De foto's zijn anders wel vrij duidelijk Europees (en ik vermoed ook Belgisch).
                            Waarschijnlijk zijn dat Duitse foto's van mobile.de
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              Waarschijnlijk zijn dat Duitse foto's van mobile.de
                              Ondertussen krijg je dit op autoscout "Deze advertentie is verwijderd uit onze database"

Was toch fishy dus
                              AutoMinded.be

Comment

• Daarnet ff met de stealer gebeld ivm TV-Freishaltung

Hij moet die "module" of wat het ook is in Duitsland bestellen, kost 250 EUR per wagen.

Incl installatie 650 chf, dus ca. 430 EUR

Ik luister wel naar de radio

In de audi hadden we het voor c.a 40 EUR gefixt, gewoon galakabel onderbreken met een knopje.

Raar dat dat bij een bimmer niet kan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Daarnet ff met de stealer gebeld ivm TV-Freishaltung

Hij moet die "module" of wat het ook is in Duitsland bestellen, kost 250 EUR per wagen.

Incl installatie 650 chf, dus ca. 430 EUR

Ik luister wel naar de radio

In de audi hadden we het voor c.a 40 EUR gefixt, gewoon galakabel onderbreken met een knopje.

Raar dat dat bij een bimmer niet kan.
                                  Multiplex-systeem wss.

Comment

• Als ik nog even mag terugkomen op de discussie op voorgaande pagina's...

Op B. Ustem enkele weken geleden vertrok gTa met de winterbanden op z'n één minstens evensnel als Avantus' Q op zomerbanden. JerreD ook trouwens en hun grip en dergelijke in bochten was zeer hoog.
                                    In tegenstelling tot de 1 van Olivieroo en de 318is van Malaise op zomerbanden waar je idd niet op snelheid de bocht in mocht gaan en je meters remafstand nodig had.

Dus imo zeker RWD op deftige winterband > quattro op zomerband (in de sneeuw).

gTa, JerreD en JanVK hadden écht geen tractieproblemen toen.

Waarom dat jij dan geen snelheid kon krijgen, i dont know! Band nog niet ingereden fzo? :p
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ik heb het waarschijnlijk gedroomd Asserti, of ik heb een rotwagen, of ik heb rotbanden van ettelijke honderden euro's per stuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                        Als ik nog even mag terugkomen op de discussie op voorgaande pagina's...

Op B. Ustem enkele weken geleden vertrok gTa met de winterbanden op z'n één minstens evensnel als Avantus' Q op zomerbanden. JerreD ook trouwens en hun grip en dergelijke in bochten was zeer hoog.
                                        In tegenstelling tot de 1 van Olivieroo en de 318is van Malaise op zomerbanden waar je idd niet op snelheid de bocht in mocht gaan en je meters remafstand nodig had.

Dus imo zeker RWD op deftige winterband > quattro op zomerband (in de sneeuw).

gTa, JerreD en JanVK hadden écht geen tractieproblemen toen.

Waarom dat jij dan geen snelheid kon krijgen, i dont know! Band nog niet ingereden fzo? :p
                                        bochten en al ok, want daar zijn banden key

maar in een zuivere acceleratie rechtdoor vanuit stilstand zeggen dat gTa (of jerred, of...) minsténs even snel kon acceleren... nah denk ik niet

Comment

Working...
                                        X