Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Ik heb het waarschijnlijk gedroomd Asserti, of ik heb een rotwagen, of ik heb rotbanden van ettelijke honderden euro's per stuk.

BMW = rotwagen

einde .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

Thanks, maar alles > 50 EUR is wat mij betreft teveel. Ik ga geen 200 EUR betalen om tv te kijken in m'n wagen.

Comment

Thanks, maar alles > 50 EUR is wat mij betreft teveel. Ik ga geen 200 EUR betalen om tv te kijken in m'n wagen.
        200 € is nog best wel te doen .

Comment

Ik heb het waarschijnlijk gedroomd Asserti, of ik heb een rotwagen, of ik heb rotbanden van ettelijke honderden euro's per stuk.

hej, ik heb nergens gezegd dat het niet kan of dat ik je niet geloof! Of andere dingen.

Ik vind het gewoon raar dat jij de symptomen had dat anderen met zomerbandjes hadden op die meet, maar zeker niet de mannen met winterbanden.
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            200 € is nog best wel te doen .

Ja...maar niet om fxckin tv te kunnen kijken in je wagen, IMO

Moest ik nu nog geen TV hebben, dan is het iets anders. Maar als je al TV hebt, alleen rijdend niet kan zien...dan vind ik het overdreven.

Comment

Jij hebt gewoon een BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                hej, ik heb nergens gezegd dat het niet kan of dat ik je niet geloof! Of andere dingen.

Ik vind het gewoon raar dat jij de symptomen had dat anderen met zomerbandjes hadden op die meet, maar zeker niet de mannen met winterbanden.
                Wie A zegt moet B zeggen. 1 van ons zegt niet de waarheid, toch?

But hey: let it rest, I'll be respecting the Omerta from now on

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Jij hebt gewoon een BMW

Wrijf het er nog is in ja

Comment

Wrijf het er nog is in ja
                    Ik heb het u nog eens gezegd he, ooit kom jij tot inkeer en koop je een benz

Comment

Ja...maar niet om fxckin tv te kunnen kijken in je wagen, IMO

Moest ik nu nog geen TV hebben, dan is het iets anders. Maar als je al TV hebt, alleen rijdend niet kan zien...dan vind ik het overdreven.
                      Ja je hebt gelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Ik heb het u nog eens gezegd he, ooit kom jij tot inkeer en koop je een benz
                        Sowieso de volgende hé, ik werk me langzaam op richting Porsche

Nee ik ben serieus: in het jaar 2020 als de kredietcrisis voorbij is koop ik me een Mercedes WRTK-hybride met double-bluetec turboprop.

Comment

Wie A zegt moet B zeggen. 1 van ons zegt niet de waarheid, toch?

But hey: let it rest, I'll be respecting the Omerta from now on
                          hoeft toch niet? Kan toch ook aan bvb een externe factor liggen waar we niet aan denken. Ik zei maar iets, banden nog niet ingereden bvb.

Nuja, jij hebt uw ervaring, en ik weet wat ik gezien heb op Brustem. Wil daarom niet zeggen dat 1 van ons liegt eh.

Daarbij, gij hebt meer ervaring dan ik. I'll respect that. Maar mijn logisch denkend verstand gaat graag op zoek naar een verklaring van rare verschijnselen.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Daarnet ff met de stealer gebeld ivm TV-Freishaltung

Hij moet die "module" of wat het ook is in Duitsland bestellen, kost 250 EUR per wagen.

Incl installatie 650 chf, dus ca. 430 EUR

Ik luister wel naar de radio

In de audi hadden we het voor c.a 40 EUR gefixt, gewoon galakabel onderbreken met een knopje.

Raar dat dat bij een bimmer niet kan.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Multiplex-systeem wss.
                            Dat kan inderdaad lijken van 'hmm, daar kan toch zo geen prijsverschil inzitten'.

Feit is: Audi werkt voor z'n comforttoepassingen met een MOST-netwerkstructuur. Dat werkt met een gewone ringstructuur. Het voordeel is dat je hierbij gewoon zonder veel moeite iets kan tussenplaatsen.
                            Het feit dat het bij BMW zoveel kost, duidt erop dat zij met een andere netwerkstructuur zitten zoals Carlo al aangaf, waarbij inbouwmogelijkheden moeilijker te verwezenlijken zijn.

Comment

• Goed bezig TomT!

Comment

• Wanneer heb je comfortelektronica?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  bochten en al ok, want daar zijn banden key

maar in een zuivere acceleratie rechtdoor vanuit stilstand zeggen dat gTa (of jerred, of...) minsténs even snel kon acceleren... nah denk ik niet
                                  Het zal niet veel gescheeld hebben, maar ik denk ook dat jij sneller was, yep. Heb je daar effe zien vertrekken voor 'n rondje, begeleid onder rallyesound (ben er nog niet goed van + je was veel te snel weg, loeder!), miljaar dat spoot sneeuw vanonder die kar alsof 't ... euhm ... mjah, iets indrukwekkends was dat sneeuw spoot ervanonder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Wanneer heb je comfortelektronica?
                                    Vorige week.

Comment

• Heeft soms nog iemand pics van die amerikaanse 335i's?
                                      De ene had deze kleur http://z.about.com/d/cars/1/0/6/X/bm...pe_profile.jpg de andere was zwart. Die zagen er echt zalig uit . Ze stonden op amerikaanse nummerplaten en stonden "kont tegen kont" geparkeerd ongeveer.... Mss dat het een belletje doet rinkelen bij iemand die hem staan heeft.

Comment

• Een e46 cabrio, was die verkrijgbaar met diesel?

Comment

• Jup 320d en 330d wel enkel FL dacht ik.

Comment

Working...
                                          X