Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Thanks, maar alles > 50 EUR is wat mij betreft teveel. Ik ga geen 200 EUR betalen om tv te kijken in m'n wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenThanks, maar alles > 50 EUR is wat mij betreft teveel. Ik ga geen 200 EUR betalen om tv te kijken in m'n wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb het waarschijnlijk gedroomd Asserti, of ik heb een rotwagen, of ik heb rotbanden van ettelijke honderden euro's per stuk.
Ik vind het gewoon raar dat jij de symptomen had dat anderen met zomerbandjes hadden op die meet, maar zeker niet de mannen met winterbanden.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten200 € is nog best wel te doen .
Ja...maar niet om fxckin tv te kunnen kijken in je wagen, IMO
Moest ik nu nog geen TV hebben, dan is het iets anders. Maar als je al TV hebt, alleen rijdend niet kan zien...dan vind ik het overdreven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb het waarschijnlijk gedroomd Asserti, of ik heb een rotwagen, of ik heb rotbanden van ettelijke honderden euro's per stuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenhej, ik heb nergens gezegd dat het niet kan of dat ik je niet geloof! Of andere dingen.
Ik vind het gewoon raar dat jij de symptomen had dat anderen met zomerbandjes hadden op die meet, maar zeker niet de mannen met winterbanden.
But hey: let it rest, I'll be respecting the Omerta from now on
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJij hebt gewoon een BMW
Wrijf het er nog is in ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWrijf het er nog is in ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa...maar niet om fxckin tv te kunnen kijken in je wagen, IMO
Moest ik nu nog geen TV hebben, dan is het iets anders. Maar als je al TV hebt, alleen rijdend niet kan zien...dan vind ik het overdreven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk heb het u nog eens gezegd he, ooit kom jij tot inkeer en koop je een benz
Nee ik ben serieus: in het jaar 2020 als de kredietcrisis voorbij is koop ik me een Mercedes WRTK-hybride met double-bluetec turboprop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWie A zegt moet B zeggen. 1 van ons zegt niet de waarheid, toch?
But hey: let it rest, I'll be respecting the Omerta from now on
Nuja, jij hebt uw ervaring, en ik weet wat ik gezien heb op Brustem. Wil daarom niet zeggen dat 1 van ons liegt eh.
Daarbij, gij hebt meer ervaring dan ik. I'll respect that. Maar mijn logisch denkend verstand gaat graag op zoek naar een verklaring van rare verschijnselen.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDaarnet ff met de stealer gebeld ivm TV-Freishaltung
Hij moet die "module" of wat het ook is in Duitsland bestellen, kost 250 EUR per wagen.
Incl installatie 650 chf, dus ca. 430 EUR
Ik luister wel naar de radio
In de audi hadden we het voor c.a 40 EUR gefixt, gewoon galakabel onderbreken met een knopje.
Raar dat dat bij een bimmer niet kan.Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMultiplex-systeem wss.
Feit is: Audi werkt voor z'n comforttoepassingen met een MOST-netwerkstructuur. Dat werkt met een gewone ringstructuur. Het voordeel is dat je hierbij gewoon zonder veel moeite iets kan tussenplaatsen.
Het feit dat het bij BMW zoveel kost, duidt erop dat zij met een andere netwerkstructuur zitten zoals Carlo al aangaf, waarbij inbouwmogelijkheden moeilijker te verwezenlijken zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenbochten en al ok, want daar zijn banden key
maar in een zuivere acceleratie rechtdoor vanuit stilstand zeggen dat gTa (of jerred, of...) minsténs even snel kon acceleren... nah denk ik niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWanneer heb je comfortelektronica?
Comment
-
Heeft soms nog iemand pics van die amerikaanse 335i's?
De ene had deze kleur http://z.about.com/d/cars/1/0/6/X/bm...pe_profile.jpg de andere was zwart. Die zagen er echt zalig uit . Ze stonden op amerikaanse nummerplaten en stonden "kont tegen kont" geparkeerd ongeveer.... Mss dat het een belletje doet rinkelen bij iemand die hem staan heeft.
Comment
Comment