Oorspronkelijk geplaatst door Glenn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIs de 330d ook niet in 204 geleverd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk heb het u nog eens gezegd he, ooit kom jij tot inkeer en koop je een benz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenJup 320d en 330d wel enkel FL dacht ik.Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichtensinds de facelift wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenE46 320d FL (150pk) vs E46 330 pFL (184pk)
Welke heeft de beste motor? En vallen ze allebei te chippen, ivm betrouwbaarheid etc.?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenZouden jullie nog op reis gaan met een volgeladen e36 318is met "slechts" 150k op de teller. Ik zou dit in de grote vakantie waaarschijnlijk eens doen en alvorens ik vertrek hem een groot onderhoud geven bij de bmw garage. Ik denk dat dit geen problemen zal geven maar wat denken jullie?
Groeten, Rik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenNiet twijfelen! Op roadtrip met dat hok!
Comment
-
Nieuwe bmw rijder
Vorig jaar heb ik me ne nieuwe 320D coupe aangeschaft,kleur wit,lederen sportzetels,navigatie,aut. airco,opberg en licht paket,xenon lampen,dimmende binnenspiegel en heb me nu ook de M3 velgen aangeschaft.Hiervoor heb ik altijd toyota gereden,celica,rav4,en altijd tevreden geweest.Maar eerlijk gezegd is dit toch nog iets anders,het rijcomfort,de schitterende motor(zuinig,snel) en vooral de stilte binnenin is frapant.Kortom bij bmw hebben ze er een tevreden klant bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenZouden jullie nog op reis gaan met een volgeladen e36 318is met "slechts" 150k op de teller. Ik zou dit in de grote vakantie waaarschijnlijk eens doen en alvorens ik vertrek hem een groot onderhoud geven bij de bmw garage. Ik denk dat dit geen problemen zal geven maar wat denken jullie?
Dus no worries Tenzij je nu al denkt dat die kar volgende week niet haalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenKerel, toen ik zo oud als u was zat ik thuis met ne maat en dachten we "laten we eens naar duitsland rijden". In mijn garage stond toen een VVFL E30 1.8 met carbu, dat spel had zichzelf nog nooit moeten bewijzen en meer dan 50km aan één stuk gebold. Ik heb voor het vertrek de banden eens opgeblazen en een flesje olie gekocht. Heb er toen 1800km mee gereden.
Dus no worries Tenzij je nu al denkt dat die kar volgende week niet haalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten150pk => 195pk (andere koppeling nodig) Toch geen diesel kopen na een turbonaft?
Ik neig eerder toch naar het eerste, naft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door coronaman Bekijk BerichtenVorig jaar heb ik me ne nieuwe 320D coupe aangeschaft,kleur wit,lederen sportzetels,navigatie,aut. airco,opberg en licht paket,xenon lampen,dimmende binnenspiegel en heb me nu ook de M3 velgen aangeschaft.Hiervoor heb ik altijd toyota gereden,celica,rav4,en altijd tevreden geweest.Maar eerlijk gezegd is dit toch nog iets anders,het rijcomfort,de schitterende motor(zuinig,snel) en vooral de stilte binnenin is frapant.Kortom bij bmw hebben ze er een tevreden klant bij
Zeker die M3 velgen zijn waarschijnlijk MASSAS VET!
Hier, een ballon!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenProficiat!
Zeker die M3 velgen zijn waarschijn MASSAS VET!
Hier, een ballon!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenProficiat!
Zeker die M3 velgen zijn waarschijn MASSAS VET!
Hier, een ballon!
Comment
Comment