Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDat is dan weer wel de shit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenGoed bezig Maxime!
Die 320i's, niet normaal hoe extréém laag die liggen en hoe negatief dat camber wel niet is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenInderdaad! Dit is mijn 15.626e nutteloze post op dit forum!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door coronaman Bekijk BerichtenEn me uwe IQ gaan daar zeker nog het dubbele bijkomen!! Als het zo belachelijk is da ge op een merkentopic uwe nieuwe auto voorsteld,al dan niet uw goesting,dan is da voor mij geen probleem zenne sukkelaar,is gewoon den eerste en laatste keer da ik hier kom he,RACHID veel moed gewenst kerel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door coronaman Bekijk BerichtenEn me uwe IQ gaan daar zeker nog het dubbele bijkomen!! Als het zo belachelijk is da ge op een merkentopic uwe nieuwe auto voorsteld,al dan niet uw goesting,dan is da voor mij geen probleem zenne sukkelaar,is gewoon den eerste en laatste keer da ik hier kom he,RACHID veel moed gewenst kerel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZalige fotoreeks maxime!
geschift dat camber op die 320i's
Als je dat dan vergelijkt met die E30s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZalige fotoreeks maxime!
geschift dat camber op die 320i's
Jammer, je zou je nochtans thuis voelen met je dt-fouten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk BerichtenDaar zitten inderdaad echt zalige foto's tussen. Amai nog ni :o
Het heeft allemaal geen zin meer, die zien we niet meer terug.
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (5 leden en 1 gasten)
Porker*, coronaman, enzo3000, Lexus GS300, Quill
Comment
-
hey LOSER
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenEn we gaan verder met de E36
ik wil een e36 nafte!
edit:zie de bestuurdersnaamOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenDie 320i's, zijn 4 cilinders?
Spoel je mond, wil je?
Wat is dat toch met die Is mannen?! Telkens komen ze weer af met hun getalletje 4
Comment
Comment