euhm... 5 seconden geduld
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenDie 320i's, zijn 4 cilinders?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
Spoel je mond, wil je?
Wat is dat toch met die Is mannen?! Telkens komen ze weer af met hun getalletje 4
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNog zo'n 318is boner.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenDie 320i's, zijn 4 cilinders?
4
Mooiste touring cars van hun tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenGeen lompe vraag
4
Mooiste touring cars van hun tijd
janet
you just spoiled my momentOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenals ik gelijk heb trakteren jullie me allebei (gio en rrd) op de icekarting?Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenjanet
you just spoiled my moment
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
Spoel je mond, wil je?
Wat is dat toch met die Is mannen?! Telkens komen ze weer af met hun getalletje 4
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWTF . Ik hoop dat je zat of stoned bent.Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenTja...nog jong zeker. Moeten nog wat ontdekken in't leven wat goed is.
wat denk je dat dit is? idd 4 cilinders
welke motor? S42
welke wagen? E36
pk etc? 300pk rond de 8000 toeren
hubraum? 2liter
in your face!Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenjanet
you just spoiled my moment
Ik ben tenminste een kenner
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEY
Ik ben tenminste een kenner
wel props voor de kennis, ferm!Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
ma da zijn dus wel degelijk 4 cilinderkarren?
De meeste wel ja
Comment
Comment