Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik wist dat er 4cils gebruikt werden, ma kzou ze niet kunnen herkennen op foto.
ma dus, S42 > M42 >>>> M20 big time
De volgende keer wacht ik niet meer op u!
Morgen dat filmpje eens uploaden waarin je een dragrace houd met een andere 4pitter en mijn kar de filmkar is. Waarin je duidelijk hoort dat ik gas moet lossen om toch maar niet te hard in te lopen
Stock 335i vs Tuned 335d drag race on a cold windy sunday afternoon in January.335i = 14.1@100mph 335d 13.6@104mph. Best of the day was 335i = 14.1@100 335d...
Iemand een idee wat de Belgische tweedehandswaarde is voor een:
E39 525TDS touring
+- 1998 denk ik
190.000km
Opties en kenmerken (uit het hoofd, dus kan dat ik er vergeet, maar dit zijn alvast de belangrijkste):
-Donkergroen metallic
-Beige leder + houtinleg
-Radio - cassette
-Automatische airco
-4 elektrische ruiten (weet niet of het standaard of niet was, dus ik post het maar)
-de 15" wieldeksels met nieuwe PremiumcontactII's op (205/65 R15)
Altijd stipt op onderhoud geweest, onderhoudsboekje volledig ingevuld. Carrosserie heeft wel nogal wat deuken, krassen, roestplekjes, schaven op de bumpers, etc. En is dus zeker niet in topconditie.
Interieur ziet er proper uit voor de km-stand.
Auto rijdt en stuurt goed, automaat schakelt vlot en schokloos, motor trekt goed, rookt niet.
Vraagje: hoe zit het met de kortingen bij de dealer op 1-reeksen? In een ander topic las ik al dat die op ongeveer 7 % blijven steken, maar ook dat Alsemi in 2007 toch 10 % had kunnen loskrijgen op de wagen zelf, en 7 % op de opties.
9 % op een volledige wagen, zou dat lukken?
En op een stockwagen? Nog wat meer?
Hoe valt het rijden met een (standaard onderstel) 7 Serie(E38 ) op circuits?
Zoals een boot op het water Ik heb met de mijne nog niet op circuit gereden maar ge moogt er gerust van zijn, hij moet nog maar een bocht ruiken en hij gaat al hangen
Comment