Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
    Je hebt ook nog een 1.9 l gehad in de 316i
    is dat dezelfde motor als die van de Z3 1.9 dan?
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
      Wie hier heeft die kar onder mijn neus vandaan gekocht??!!!

7700€, was een koopje, en op 2 dagen verkocht
      Er stond een zwarte 2003 (dus facelift) met GPS, ECC, lederen sportzetels, sportophanging... te koop voor 8000 euro het weekend. MOET WEG stond er bij. Heb die gast nog gebeld of het een 184 of 204pk exemplaar was. Moest het een 204pk geweest zijn was ik hem gaan halen.

Maar als je een 2000 voor 7700 een koopje vindt was dit een uber koopje ofzo .

Wel automaat (gelukkig) en 170k km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Er stond een zwarte 2003 (dus facelift) met GPS, ECC, lederen sportzetels, sportophanging... te koop voor 8000 euro het weekend. MOET WEG stond er bij. Heb die gast nog gebeld of het een 184 of 204pk exemplaar was. Moest het een 204pk geweest zijn was ik hem gaan halen.

Maar als je een 2000 voor 7700 een koopje vindt was dit een uber koopje ofzo .

Wel automaat (gelukkig) en 170k km.
        Ik blijf rondzien Ik zoek juist geen automaat
        Ik vrees als ik zo'n kar deftig wil, dat ik naar Duitsland zal moeten trekken, alhoewel ze daar niet veel van prijs verschillen met hier...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
          Je hebt ook nog een 1.9 l gehad in de 316i

Comment

5-6k ?
            max 5k zou ik zo zeggen.....

een jaar of 3 terug was dat al maar 6 à 7k

edit:

nja.... blijkbaar zijn die niet meer echt veel gezakt in prijs

pak dus nog max. 6k.
            Last edited by ; 27/01/2009, 21:12.

Comment

• Valt eigenlijk nog best mee vind ik.

Comment

• zo een 323i moet een waar genot zijn om mee te rijden! Lekker vlug, en zeker de beleving. In vergelijking met een even snelle wagen van nu, val ik bij het accelereren in slaap.

Comment

• De M52-motorenreeks leefde ook door in de E46 (320i, 323i, 328i), aanvankelijk nog altijd met single-VANOS, later met dubbel-VANOS (M52TU). Op de modellen met dubbel-VANOS is de "tuning"-maatregel met de inlaatcollector van de M50 niét mogelijk, let daar dus op.
                  Kan mij iemand vertellen of E46 328ci ook nog M52 single-Vanos zijn?
                  Of hangt dit af van het jaartal, zo ja welke hebben dan nog single-vanos?

Comment

• filmpje valt ook in HD te bekijken ! echt een verbetering
                    Voordat ge zo kunt driftend uit de bocht komt, moet ge wss al ferm goed zijn? OF valt dat vrij makkelijk te leren? (niet dat ik slechte gedachten krijg ofzo )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                      zo een 323i moet een waar genot zijn om mee te rijden! Lekker vlug, en zeker de beleving. In vergelijking met een even snelle wagen van nu, val ik bij het accelereren in slaap.
                      Bestaat een bijna 150pk versie van ook! En euhm, de 325i is er ook nog é :p. 323i moet je als E21 kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                        Kan mij iemand vertellen of E46 328ci ook nog M52 single-Vanos zijn?
                        Of hangt dit af van het jaartal, zo ja welke hebben dan nog single-vanos?
                        Naar mijn weten zijn er geen E46's met single-vanos M52...

Comment

Zelfs de facelift van de E36 had op sommige motoren al de dubbel-vanos systeem. Sowieso de 323i en 328i (E36). Van de overige motoren weet ik het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
                            Klopt ze, moet maar opzoeken.

De versie van 94-99 had een 1.6
                            De versie van 99-00 had een 1.9

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Zelfs de facelift van de E36 had op sommige motoren al de dubbel-vanos systeem. Sowieso de 323i en 328i (E36). Van de overige motoren weet ik het niet.
                              Dus geen goedkope tuning naar 220pk mogelijk

Comment

• ik ken er geen kloot van maar is een 318is (bouwjaar 1993) ook goedkoop te tunen?

Comment

• niet echt. chipje ist goekoopst.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Waarschijnlijk repost maar toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                      Volgens mij is de M50 single vanos. (320i 150pk versie)

Comment

• Comment

• Wat kunnen de kenners mij vertellen over de motor die in een E39 523i - E36/46 323i ... ligt?
                                          De cijfers weet ik natuurlijk ook maar verder? Heb geen ervaring met dat blok en spreekt mij wel aan.

Comment

Working...
                                          X