Oorspronkelijk geplaatst door Challazer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenWie hier heeft die kar onder mijn neus vandaan gekocht??!!!
7700€, was een koopje, en op 2 dagen verkocht
Maar als je een 2000 voor 7700 een koopje vindt was dit een uber koopje ofzo .
Wel automaat (gelukkig) en 170k km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEr stond een zwarte 2003 (dus facelift) met GPS, ECC, lederen sportzetels, sportophanging... te koop voor 8000 euro het weekend. MOET WEG stond er bij. Heb die gast nog gebeld of het een 184 of 204pk exemplaar was. Moest het een 204pk geweest zijn was ik hem gaan halen.
Maar als je een 2000 voor 7700 een koopje vindt was dit een uber koopje ofzo .
Wel automaat (gelukkig) en 170k km.
Ik vrees als ik zo'n kar deftig wil, dat ik naar Duitsland zal moeten trekken, alhoewel ze daar niet veel van prijs verschillen met hier...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenJe hebt ook nog een 1.9 l gehad in de 316i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten5-6k ?
een jaar of 3 terug was dat al maar 6 à 7k
edit:
nja.... blijkbaar zijn die niet meer echt veel gezakt in prijs
pak dus nog max. 6k.
Comment
-
De M52-motorenreeks leefde ook door in de E46 (320i, 323i, 328i), aanvankelijk nog altijd met single-VANOS, later met dubbel-VANOS (M52TU). Op de modellen met dubbel-VANOS is de "tuning"-maatregel met de inlaatcollector van de M50 niét mogelijk, let daar dus op.
Of hangt dit af van het jaartal, zo ja welke hebben dan nog single-vanos?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenzo een 323i moet een waar genot zijn om mee te rijden! Lekker vlug, en zeker de beleving. In vergelijking met een even snelle wagen van nu, val ik bij het accelereren in slaap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenKan mij iemand vertellen of E46 328ci ook nog M52 single-Vanos zijn?
Of hangt dit af van het jaartal, zo ja welke hebben dan nog single-vanos?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNaar mijn weten zijn er geen E46's met single-vanos M52...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
De versie van 94-99 had een 1.6
De versie van 99-00 had een 1.9
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNaar mijn weten zijn er geen E46's met single-vanos M52...Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenZelfs de facelift van de E36 had op sommige motoren al de dubbel-vanos systeem. Sowieso de 323i en 328i (E36). Van de overige motoren weet ik het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenZelfs de facelift van de E36 had op sommige motoren al de dubbel-vanos systeem. Sowieso de 323i en 328i (E36). Van de overige motoren weet ik het niet.
Comment
Comment