Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDat met xenons en iets dichter tegen de grond (en dan vooral de neus) =
Comment
-
Goh, dat zullen er wel echte zijn denk ik. (die zotte Britten kennende )
Bron: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?p=3145937
Comment
-
Net even de 5 op "endurance" getest - puik, all I can say! Waanzinnig efficiënt.
Maandag Rotterdam, dinsdag Luik en Sint Niklaas, woensdag Heerlen, donderdag Budapest, vrijdag richting grens Roemenië en vandaag terug. Ding geeft geen krimp!
Hungary en terug ff opgemeten:
Echt serieus geduwd gedurende quasi 90% van de tijd, zit nog ca. 10% stad bij. Dan is dat verbruik toch übervet
En het trekt heerlijk naar pakweg 240, zowat het maximum wat ik nog als aangenaam ervaar. Had wat schrik voor de ophanging, maar no problemo. Niet zacht, uiteraard, maar uiterst doenbaar IMO.
Wel weer even aanpassen qua rijstijl als je uit Oost-Europa komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNet even de 5 op "endurance" getest - puik, all I can say! Waanzinnig efficiënt.
Maandag Rotterdam, dinsdag Luik en Sint Niklaas, woensdag Heerlen, donderdag Budapest, vrijdag richting grens Roemenië en vandaag terug. Ding geeft geen krimp!
Hungary en terug ff opgemeten:
Echt serieus geduwd gedurende quasi 90% van de tijd, zit nog ca. 10% stad bij. Dan is dat verbruik toch übervet
En het trekt heerlijk naar pakweg 240, zowat het maximum wat ik nog als aangenaam ervaar. Had wat schrik voor de ophanging, maar no problemo. Niet zacht, uiteraard, maar uiterst doenbaar IMO.
Wel weer even aanpassen qua rijstijl als je uit Oost-Europa komt
Comment
-
Een vraagje voor de kenners...
Mijn pa is zo al aan het kijken voor in de toekomst een bmw...
Een 3 serie dus...(duh )
Alleen twijfelt hij nog tussen 2 motorisatie's
Hij maalt jaarlijks zo'n 14.000 a 15.000 km... (redelijk véél stad)
Dus zijn gedachte ging toch direct naar een benzine...
Alleen ja...4 of 6 cilinder...
320i en 325i maken allebei kans...
Maar er zit dus wel een groot gat qua geld tussen beide...
Maar nu mijn vragen:
Is die 325i (facelift) beschikbaar in de 211pk trim??
Is het qua peekaa's een meerwaarde? 177 t.o.v. 211 (als die beschikbaar is)...
Is de 325i véél duurder in 2dehands dan de 320i?
Qua hart is de 6 cilinder zovéél beter dat weet ik ook...maar is hij de meerwaarde wel waard?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenGoh, dat zullen er wel echte zijn denk ik. (die zotte Britten kennende )
Bron: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?p=3145937You will have to put 265/35/18 (265/30/19) rears on and 225/40/18 (245/35/19) fronts on as the M3 tyres rub the rear when fully loaded going over speed bumps, although on the Xi you will probably be fine as this is the size Alpina use and they use Xd springs on all their cars. So if you find a set of wheels with tyres try it before buying new tyres.
The M3 comes with PS2 tyres as well and the ride is sublime compared to the OEM tyre set up, I nearly considered putting Xi or Xd springs on my car just to keep the nice ride.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenEen vraagje voor de kenners...
Een 3 serie dus...(duh )
Maar nu mijn vragen:
Qua hart is de 6 cilinder zovéél beter dat weet ik ook...maar is hij de meerwaarde wel waard?
Deze 3.0 gaat veel performanter zijn dan de 2.0. Enkel al de longinhoud is de helft groter, wat veel betere hernemingen garandeert.
Voor het overige is een 2.0 zeker zo aangenaam. De motor is zeer zuinig en draait ook zeer zacht. Als je geen sportieve chauffeur bent is zo'n 320i ruimschoots voldoende.
Als je vader een echte autoliefhebber is zal 'm bij de 325i wel kunnen genieten van het mooiere geluid van zo'n zescilinder.
Dat 'm beide motoren eens gaat testrijden.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenEen vraagje voor de kenners...
Een 3 serie dus...(duh )
Maar nu mijn vragen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe nieuwe 325i is een 3.0. Deze is beschikbaar met 211pk.
Deze 3.0 gaat veel performanter zijn dan de 2.0. Enkel al de longinhoud is de helft groter, wat veel betere hernemingen garandeert.
Voor het overige is een 2.0 zeker zo aangenaam. De motor is zeer zuinig en draait ook zeer zacht. Als je geen sportieve chauffeur bent is zo'n 320i ruimschoots voldoende.
Als je vader een echte autoliefhebber is zal 'm bij de 325i wel kunnen genieten van het mooiere geluid van zo'n zescilinder.
Dat 'm beide motoren eens gaat testrijden.
Hij heeft nu 116 pk...maar hij is egt een vlotte (nerveuze) bestuurder...
En hij is wel een liefhebber van 6 cilinder's...maarjah het stopt ook ergens met het budget
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenDie job moet leuk zijn icm een vette kar, welke jij ook hebt Ik zie mij ook nog wel zo overal naartoe knallen...
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenReis jij heel de wereld af ofzo ? Leuke job als je zo'n kar hebt
11 liter valt anders ook goe mee
In April evtl Servië en Macedonië, ik kijk er naar uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenHet probleem is eigenlijk ook het vermogen...
Hij heeft nu 116 pk...maar hij is egt een vlotte (nerveuze) bestuurder...
En hij is wel een liefhebber van 6 cilinder's...maarjah het stopt ook ergens met het budget
dan heb je nog de jaarlijkse rijtaks van een 3 liter tegenover een 2 liter.
de 2 liter op zich is, naar ik gelezen heb, ook een hele leuke motor met dito geluid
als je toch voor een sixpack wilt gaan, zou ik direct de 330i nemen... 3-liter kracht voor 3 liter kosten. maar zoals je zegt: het budget stopt ergens...2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment