wat vindt Porker vd Mini?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwat vindt Porker vd Mini?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Comment
-
Nog leuker was vanmiddag:
Ik was aan 140kmh op de E40 aan't rijden, op 't middenvak, en wilde terug een vakje naar rechts schuiven, zoals het goeie chauffeurs betaamt. Ik kijk in m'n rechterspiegel en begin te schuiven, wanneer ik plots in m'n linkerooghoek een beweging opmerk, gepaard met een schrapend geluid. In een reflex kijk ik in mijn achteruitkijkspiegel, en ik zie hoe meerdere auto's ontwijkend rijgedrag vertonen.
*telt ruitenwissers*
Hmmm .. nog steeds twee stuks.
Misschien de antenne?
*ziet antenne naast kofferklep staan*
Geen idee ...
Ik kom aan in Vilvoorde en kijk naar de wagen ... vijf minuten later viel mijn Frank (oplettende zielen bemerken de woordspeling): de raamomlijsting was verdwenen
Vorsprung durch Bauqualität1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
Hond vond de auto ook leuk
Raamomlijsting wordt gefixed, kost twee keer niks
Comment
-
Een maat van me wil een E36 uit DL halen en we zitten met een aantal vragen.
Onder de wagen zit een verlaging; hoe gaan we daar hiermee probleemloos door de keuring komen? Stel nu dat het montage-attest niet meer aanwezig is (kans is groot), hoe bekijken ze zoiets dan op de keuring, is dat te regelen?
En voor de mensen die er ervaring mee hebben (ik denk maar aan RRD en zijn zoektocht naar de 28 enz); waar moeten we ZEKER op letten om te merken dat de motor nog vrij is van grote kosten (dingen die je hoort bij stationair bollen, geluiden tijdens het rijden zelf)? Het betreft hier een 325i met ongeveer 200k km's.
Alvast zehr vielen dank voor wat info!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenIemand die onderstaande velgen kan zwart maken?
Comment
Comment