Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
    aha .. heeft xxx een 1 coupe besteld ?
    Neen hij wil gewoon eens zien hoe die 1 serie eruit ziet met die velgjes in het zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
      Maybe repost...but
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Halo kroket, die kan wel lekker driften. Maar zijn bandjes

Comment

• das een zekere Adré. Vrij gekend voor zijn driving skills!

Comment

• gesproken van een snelle ondergang. was een maand geleden wat op autoscout24 aan het surfen en had een mooie 320i met m pack online zien staan. toevallig wat pics van opgeslagen. nu vandaag kom ik de auto in andere toestand tegen...

voor:

Bijgevoegde Bestanden
          Last edited by ///NFSThunder; 12/02/2009, 17:07.
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• voor:

Bijgevoegde Bestanden
            ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• en na:

link
              Last edited by ///NFSThunder; 12/02/2009, 16:56.

Comment

• watsgebeurt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                  watsgebeurt?
                  Fire in the hole!

Comment

• Vier in eur ol !

Comment

• Damn zo duur nog.

Comment

• Een witte 5 is niet helemaal m'n ding, maar deze is die velgen in die kleur onder deze auto =

Comment

• Haha, ja, nog vet. De velgen, bedoel ik. Die kleur is helaas. Zo weinig auto's zijn knap in 't wit, en (naar mijn mening) al helemaal geen limousine.

Comment

• Die velgen. Zijn dat er van de vorige 7?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                              Die velgen. Zijn dat er van de vorige 7?
                              6 Serie dacht ik.
                              1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                6 Serie dacht ik.
                                Op 6'-en heb ik ze ook al het meest gezien.

Ik vind er eigenlijk niets aan. Dat donkergrijs toont zo flets tegenover dat wit. Dan nog beter zwarte velgen. Of gewoon geen witte 5'.
                                I.c.m. een zwart koetswerk zou ik die velgen allicht iets beter kunnen smaken, al is het design ervan nooit echt mijn ding geweest.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• prachtig toch

Comment

• 320i met servo

Comment

• Heeft iemand foto's van een 1 serie met M-pack in grijs metallic?

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                        Een maat van me wil een E36 uit DL halen en we zitten met een aantal vragen.

Onder de wagen zit een verlaging; hoe gaan we daar hiermee probleemloos door de keuring komen? Stel nu dat het montage-attest niet meer aanwezig is (kans is groot), hoe bekijken ze zoiets dan op de keuring, is dat te regelen?

En voor de mensen die er ervaring mee hebben (ik denk maar aan RRD en zijn zoektocht naar de 28 enz); waar moeten we ZEKER op letten om te merken dat de motor nog vrij is van grote kosten (dingen die je hoort bij stationair bollen, geluiden tijdens het rijden zelf)? Het betreft hier een 325i met ongeveer 200k km's.

Alvast zehr vielen dank voor wat info!
                                        Bedankt voor de vele info, maar het hoeft niet meer.
                                        Zondag wordt volgende bak naar hier gehaald:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Matertos (zit hier op het forum met z'n grijze cordoba) heeft zich deze aangeschaft als funkarretje; m'n dertigje krijgt er dus een 4deurs-weekend-collega bij om te gaan cruisen.
                                        Zal een van dees wel worden voorgesteld bij de duitse auto's (en hopelijk volgt er spoedig een onttjoen-proces wel ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

320i met servo
                                          een prefacelift is toch zooo schraal he

Comment

Working...
                                          X