Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• extra slot met en voor speciale alarmsleutel.
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      Iemand een idee wat dat zwart ding is onder de portierklink, naast het slot?

Misschien een tweede sleutelgat voor het alarm te activeren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
        Voila, ik hoef zelf al niet meer te antwoorden anderen doen het al...met mijn foto's
        OK, je m'excuse, deze zijn vèt!
        maar zo'n standaard is echt , das toch zo fout als je tegen dat reservewiel opkijkt langsachter, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
          Euhm...veel succes voor't gelijkvormigheidsattest te verkrijgen bij BMW Bornem
          graag een woordje uitleg hierbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
            Wel wat werk aan om deftig te laten uitzien, maar het is iets doenbaars

Hoeveel zou het trouwens kosten, voor een nieuwe set van lederen zetels ?
            Hij wordt sowieso opnieuw gespoten dus al bij al zal dat wel dik in orde komen met die kar. (wenkbrouwtjes eraf en andere achterlichten enz). In de eerste plaats was het zijn bedoeling om hem redelijk te strippen zelfs, dus staat van interieur maakt zoveel niet uit.
            Hij zal wel goed vooruit gaan en heeft naar het schijnt een tof geluidje (zit een gpower uitlaat onder of zoiets), en dat is wat telt bij deze We gaan hem dadelijk halen, foto's volgen!

Comment

• Ik ben eens curieus hoe de x5 eruit zou zijn met zwarte velgen? Iemand die foto's heeft? Of eventueel onderstaande foto zwart maken?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                  graag een woordje uitleg hierbij
                  Vrees dat ze die niet goedkeuren. staat niet origineel genoeg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                    OK, je m'excuse, deze zijn vèt!
                    maar zo'n standaard is echt , das toch zo fout als je tegen dat reservewiel opkijkt langsachter, niet?
                    Dat hoge kontje van de VFL is net zo mooi en die bak voor het reservewiel is origineel in het zwart gespoten, dus die zie je toch amper?
                    Een NFL toont veel moderner, en in het juiste kleur, en met M-tech2 eventueel vind ik die zeker niet mis.
                    Een VFL ziet er veel ouder uit, en dat vind ik nu net zo charmant.

Comment

• de standaard radio in de laatste drie is om te huilen

Comment

• mss ben je hier iets mee:

Last edited by Dimitri; 15/02/2009, 22:24.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            Iemand een idee wat dat zwart ding is onder de portierklink, naast het slot?

Origineel BMW diefstalalarm. Heb daar vroeger al iets over geschreven, hier. Is dus een apart slot, met een aparte sleutel. De sleutel is een staafje met een aantal "rondellekes" op, en op die rondellekes zitten hier en daar magneetjes. Op die manier kan je dus een gecodeerde sleutel maken. 't Probleem is dat die sleutel, als 'ie hard valt of 't één of 't ander, uit elkaar kan vallen, en dan heb je troubles. Wij hebben 't één keer gehad, maar 't is geen vaak voorkomend kwaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten

Kunnen we een X5 verwachten in jou garage ( voor volgende auto wel te verstaan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten

Pff ik wil echt wel eens rijden in zo'n X5
                                om het verschil te voelen met een Q7.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                  Pff ik wil echt wel eens rijden in zo'n X5
                                  om het verschil te voelen met een Q7.
                                  Zo'n X5 moet zalig rijden volgens mij

Hoe kan het ook anders, bmw power

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NC.001 Bekijk Berichten
                                    Kunnen we een X5 verwachten in jou garage ( voor volgende auto wel te verstaan)
                                    Wie weet ooit.. Er zijn zoveel droomwagens voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NC.001 Bekijk Berichten
                                      Zo'n X5 moet zalig rijden volgens mij

Hoe kan het ook anders, bmw power
                                      Zo speciaal bolt dat echt niet hoor, in de stad is dat zelfs pure frustratie omdat je geen overzicht hebt.

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                      mss ben je hier iets mee:

Zo rijdt er hier eentje rond, ook een zwarte.
                                      Niet slecht, erg opvallend, maar niet mijn smaak.
                                      OEM zijn er knappere velgen vind ik persoonlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        20 pk
                                        Idd Er valt zoooveel meer uit te halen !
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          Hoeveel vragen ze voor die 840Ci?

Echt zalige auto's, die moeten echt door verzamelaars weer in orde worden gezet.
                                          Tis een 850i

En de prijs ga ik nog even in het midden laten, de kans is heel groot dat een kennis van mij hem koopt..

Comment

Working...
                                          X