extra slot met en voor speciale alarmsleutel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIemand een idee wat dat zwart ding is onder de portierklink, naast het slot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk BerichtenVoila, ik hoef zelf al niet meer te antwoorden anderen doen het al...met mijn foto's
maar zo'n standaard is echt , das toch zo fout als je tegen dat reservewiel opkijkt langsachter, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEuhm...veel succes voor't gelijkvormigheidsattest te verkrijgen bij BMW Bornem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenWel wat werk aan om deftig te laten uitzien, maar het is iets doenbaars
Hoeveel zou het trouwens kosten, voor een nieuwe set van lederen zetels ?
Hij zal wel goed vooruit gaan en heeft naar het schijnt een tof geluidje (zit een gpower uitlaat onder of zoiets), en dat is wat telt bij deze We gaan hem dadelijk halen, foto's volgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtengraag een woordje uitleg hierbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenOK, je m'excuse, deze zijn vèt!
maar zo'n standaard is echt , das toch zo fout als je tegen dat reservewiel opkijkt langsachter, niet?
Een NFL toont veel moderner, en in het juiste kleur, en met M-tech2 eventueel vind ik die zeker niet mis.
Een VFL ziet er veel ouder uit, en dat vind ik nu net zo charmant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIemand een idee wat dat zwart ding is onder de portierklink, naast het slot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
Kunnen we een X5 verwachten in jou garage ( voor volgende auto wel te verstaan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
om het verschil te voelen met een Q7.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenPff ik wil echt wel eens rijden in zo'n X5
om het verschil te voelen met een Q7.
Hoe kan het ook anders, bmw power
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NC.001 Bekijk BerichtenKunnen we een X5 verwachten in jou garage ( voor volgende auto wel te verstaan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NC.001 Bekijk BerichtenZo'n X5 moet zalig rijden volgens mij
Hoe kan het ook anders, bmw power
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichtenmss ben je hier iets mee:
Niet slecht, erg opvallend, maar niet mijn smaak.
OEM zijn er knappere velgen vind ik persoonlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten20 pk2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenHoeveel vragen ze voor die 840Ci?
Echt zalige auto's, die moeten echt door verzamelaars weer in orde worden gezet.
En de prijs ga ik nog even in het midden laten, de kans is heel groot dat een kennis van mij hem koopt..
Comment
Comment