Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk BerichtenDat hoge kontje van de VFL is net zo mooi en die bak voor het reservewiel is origineel in het zwart gespoten, dus die zie je toch amper?
Een NFL toont veel moderner, en in het juiste kleur, en met M-tech2 eventueel vind ik die zeker niet mis.
Een VFL ziet er veel ouder uit, en dat vind ik nu net zo charmant.
ik dacht al dat ik de nr-plaat herkende ...
vandaag deze tegen gekomen rond 16u00 in Heule
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik dacht al dat ik de nr-plaat herkende ...
vandaag deze tegen gekomen rond 16u00 in Heule
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NC.001 Bekijk Berichtenwel zalig zitten op die achterbank. Knappe zetels trouwens... Is dat van bmw zelf?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenTis een 850i
En de prijs ga ik nog even in het midden laten, de kans is heel groot dat een kennis van mij hem koopt..
Die heeft echt heel lang te koop gestaan en nu opeens 2 kopers, spijtig. Maar voor de moment dus nog geen 850i.
Comment
-
De Car Configurator op www.bmw.de is vernieuwd.
Ik had gedacht met deze vernieuwing ook de Z4 terug te vinden, maar dit is dus nog niet het geval. Nog een week of 2 wachten dan zeker, tot na z'n officiële Europese voorstelling in Genève.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDe Car Configurator op www.bmw.de is vernieuwd.
Ik had gedacht met deze vernieuwing ook de Z4 terug te vinden, maar dit is dus nog niet het geval. Nog een week of 2 wachten dan zeker, tot na z'n officiële Europese voorstelling in Genève.
Ik zie niks nieuws, bedoel je de nieuwe layout? Die is al ettelijke weken, of zelfs al enkele maanden, zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten?
Ik zie niks nieuws, bedoel je de nieuwe layout? Die is al ettelijke weken, of zelfs al enkele maanden, zo.
Echt 100% zeker!
Comment
Comment