Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    3 knappe bmw's op een rij. Zalige kleur trouwens op de 335i/d, welke is dat?

Spijtig dat er geen foto's zijn van zaterdag. Toen stond de 760Li waar ik mee was er ook nog bij

Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
      voila

Zeer goed !! Bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
        Waar/wanneer is dat getrokken? Ziet er een leuk bochtje uit
        gisteren, Frankrijk

Comment

• weer een vraag stellen dat al zo vaak gesteld is : Hoe slecht is het om met koude motor (stel 2-3 km rustig gereden te hebben XD) op te trekken tot redline (6k 6.5k toeren bij een 318is). Het is slecht OK , maar is het nu echt vreselijk slecht voor de mechaniek? Ik doe momenteel enkele dagen ergens stage en dat ligt langs een ideale baan om sprintjes te trekken (er rijden ook toevallig altijd snelle auto's als ik naar huis rij, dus kan ik mij nooit inhouden )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
            Hoe slecht
            heel slecht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              heel slecht.
              Idd! Wat inhouden is de boodschap

Comment

• als de motor koud staat rijd ik 'normaal'.. gewoon nooit volgas.

na een km of 20 begin ik te planken (bij wijze van spreken, uiteraard)

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

E39 power
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    als de motor koud staat rijd ik 'normaal'.. gewoon nooit volgas.

na een km of 20 begin ik te planken (bij wijze van spreken, uiteraard)
                    pff meestal zijn mijn ritten geen 20km ofzo... Ne mens wil hem ook nekeer amuseren

Comment

pff meestal zijn mijn ritten geen 20km ofzo... Ne mens wil hem ook nekeer amuseren
                      Wat voor motor heb je?

Comment

olie warmt traag op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          Wat voor motor heb je?
                          318is , e36.

Comment

318is , e36.
                            Pfft, raggen met die handel, kan daar wel tegen.

Comment

weer een vraag stellen dat al zo vaak gesteld is : Hoe slecht is het om met koude motor (stel 2-3 km rustig gereden te hebben XD) op te trekken tot redline (6k 6.5k toeren bij een 318is). Het is slecht OK , maar is het nu echt vreselijk slecht voor de mechaniek? Ik doe momenteel enkele dagen ergens stage en dat ligt langs een ideale baan om sprintjes te trekken (er rijden ook toevallig altijd snelle auto's als ik naar huis rij, dus kan ik mij nooit inhouden )
                              geen zorgen maken

Ik doe dat soms ook met m'n TDI'ke uit 2003 (heel miniem maar vb. 1x tot 3200 tr/min) en kan d'r best wel tegen.

alé verbrand geur niet meegerekend

Comment

• Ja 3200 toeren ook... Dat moet bijna in eerste versnelling, wil je ietwat vlot weg bij de verkeerslichten. Spreek nu wel over een 90 pk.

Comment

• Warmrijden vertaalt zich voor mij gewoon als respect hebben voor je kar...
                                  Er gooit ook niemand een koude emmer over uw kop als je 's morgens moet opstaan

Comment

• moet es olie uit een bus laten lopen bij pakweg 10 graden.

Moet dan es uw auto warmrijden en dan de olie eruit laten lopen.

You'll notice the difference
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                      moet es olie uit een bus laten lopen bij pakweg 10 graden.

Moet dan es uw auto warmrijden en dan de olie eruit laten lopen.

You'll notice the difference
                                      ok, i get the point. Maar zou ik hierdoor veel spoediger brokken maken? Of ga ik dit pas binnen zovele jaren merken als hij toch verkocht zal zijn? (hij is nu 16jaar en de eerste 15 jaar zijn er bompa stijl mee gereden, nu rij ik er een jaar mee en nog niks van problemen mee gehad ^^)

Comment

• en toch...ik moest met mijn oude kammionette met 72 pk voor 3 ton (ik zal't merk ni vernoemen *) toch altijd gelijk alles uit de kast halen, ook bij -15°, de eerste paar tellen was de olie nog zo dik dat de moteur nix van kracht had wel

485000 km als die verkocht was
                                        ik zeg niet dat het goed is, maar tis ook niet per se de dood

Comment

• Hangt idd wel sterk af van welk blok het is zeker? Je hebt van die ijzersterke motoren
                                          Met een ///M zou ik dat toch niet proberen...

Comment

Working...
                                          X