Oplossing: lage snelheden rijden...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-Als ik mijn koppeling bij het verleggen bruusk loslaat krijg ik altijd zo een irritante schok. Vooral als ik dan eens een sprintje trek en ik schakel vlug (laat mijn koppeling en ook vlug los) krijg ik altijd een ferme schok. (zeker de passagier vindt het dan irriant ) Als ik rustig rij en schakel kan ik dit probleem vermijden door de laatse paar cm van mijn koppeling nog lichtjes ingedrukt te houden en rustig te lossen... IS dit ietwat gekend of is dit te fixen in de garage? (hij moet toch binnenkort binnen , dus kan ik het maar even vermelden)
- Toen ik mijn auto aan het wassen was deze middag heb ik hem eventjes verplaatst (met mijn ruiten open) en stonk het nogal naar de benzine... lijkt mij ook niet echt normaal? :s
auto is een 318is e36 van 1993Last edited by mysticwizard; 28/02/2009, 21:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten-Als ik mijn koppeling bij het verleggen bruusk loslaat krijg ik altijd zo een irritante schok. Vooral als ik dan eens een sprintje trek en ik schakel vlug (laat mijn koppeling en ook vlug los) krijg ik altijd een ferme schok. (zeker de passagier vindt het dan irriant ) Als ik rustig rij en schakel kan ik dit probleem vermijden door de laatse paar cm van mijn koppeling nog lichtjes ingedrukt te houden en rustig te lossen... IS dit ietwat gekend of is dit te fixen in de garage? (hij moet toch binnenkort binnen , dus kan ik het maar even vermelden)
- Toen ik mijn auto aan het wassen was deze middag heb ik hem eventjes verplaatst (met mijn ruiten open) en stonk het nogal naar de benzine... lijkt mij ook niet echt normaal? :s
auto is een 318is e36 van 1993
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenDat is van met koud blok in hoge toeren te trekken....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtende wagen is zo goed als altijd warm gereden en dat was hij deze keer ook. (ik trek zo goed als nooit op met koude motor behalve deze week enkele keren ^^ ) En dit probleem is er al heel erg lang (als sinds mijn ma ermee rijdt...)
En in de M3 ook, daar moet ik nog deftig mee leren rijden, die schokt ook als je koppeling helemaal los laat, dus ik zou me daar niet te veel zorgen over maken...
Comment
-
Mijn vader overweegt van styling 189 velgen te kopen voor zijn E92.
Is het mogelijk van die velgen OEM ergens goedkoper te vinden dan bij de dealer?
Thx.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenMijn vader overweegt van styling 189 velgen te kopen voor zijn E92.
Is het mogelijk van die velgen OEM ergens goedkoper te vinden dan bij de dealer?
Thx.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
En zijn de velgen op deze site 100% OEM en geen replica's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk had al eens gekeken maar de velgen in kwestie staan er niet op denk ik.
En zijn de velgen op deze site 100% OEM en geen replica's?
Als je iets niet op hun site vind ken je hun altijd mailen => huehnlein@bmw-herrnleben.de
Ze sturen je dan een mail terug voor welke prijs ze dit kunnen leverenSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Gisteren met een 525dA touring (facelift) gaan rijden. Wat een dikke kar
Die automaat is ook wel enorm goed vind ik. Kar had alles wat je maar nodig hebt...xenon, grooooot open dak, navi prof, leder, aut airco, verwarmde zetels, PDC vooraan en achteraan, blauwen tand,...
Stond op 17" OEM met winterbanden. Kans is groot dat deze de vervanger zal worden voor m'n broer z'n E90 320d (208.000km ondertussen)
Zo'n automaat is echt wel zalig rijden met zo'n groot blok. Schiet echt lekker uit z'n startblokken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenDe producten op deze site bestel je eigenlijk rechstreeks bij Autohaus Herrnlebenn, een BMW dealer in Bayreuth. Alles is 100% OEM en je krijgt factuur erbij...
Als je iets niet op hun site vind ken je hun altijd mailen => huehnlein@bmw-herrnleben.de
Ze sturen je dan een mail terug voor welke prijs ze dit kunnen leveren
Vanavond eens bekijken...
Comment
Comment