Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind die PP voorbumpers superknap, zowel op de '1 als op de '3. Stuk knapper dan de M voorbumper.
Eindelijk ... iemand die iets slechts durft te zeggen over een M-pack !
En dan nog gTa ...
Ik vind M-dingen meestal een achteruitgang, ivm het origineel. Maar dit kan ik wel smaken ... Let op het feit dat de onderkant van de bumper, en zeker de zijshorts, een platte volle lijn vormen ... geen uitsteeksels of bogen.
Bij de meeste modellen vind ik het gehele M Pack weldegelijk een vooruitgang tegenover standaard, toch. Zeker ook bij de '1, die met dat pack toch een pak potenter, sportiever toont. Op zich vind ik de M voorbumper van mijn auto nou niet meteen mooier dan stock, maar 'k zou toch altijd een '1 met M Pack kiezen, omdat het geheel er weldegelijk op vooruit gaat naar m'n mening.
Welke BMWforums zijn aan te raden ?
In de zin van waar je de beste (technische) tips kan krijgen ?
En ook waar je de meeste aankondigingen van meetings hier in de ruime omgeving kan terug vinden ?
In Gent in de pauwstraat staat er dikwijls een lelijk getunede E38. Deze is gelakt in het grijze en blauwe kleuren die in mekaar overgaan. Ook heeft deze wagen vreselijke spoilers en velgen. Als ik eens de kans krijg, ga ik er eens een foto van nemen.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
In Gent in de pauwstraat staat er dikwijls een lelijk getunede E38. Deze is gelakt in het grijze en blauwe kleuren die in mekaar overgaan. Ook heeft deze wagen vreselijke spoilers en velgen. Als ik eens de kans krijg, ga ik er eens een foto van nemen.
Is dat vlak aan de Weba? Want daar staat die ook enorm veel. Echt een afgrijselijk lelijk ding
M'n broer heeft een vervanger gekocht voor z'n trouwe E90 320d (208k km)
525dA face lift
Heb er ook met gereden en 't is echt een zalige ketel. Automaat doet z'n job ook goed, past er perfect bij.
Ik heb lang moeten aandringen om toch voor een 525d te gaan ipv een 520d maar 't is me dan toch nog gelukt
Sixpack is gewoon het beste
Comment