Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenZou een E36 320i met +200.000 km nog te vertrouwen zijn qua techniek, motor,... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenKijk naar M-Optic's bakje, die zit aan de 300.000km zonder probleem...
Ik verveel me hier te pletter en ben wat op tweedehandssites aant neuzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDie dingen zijn echt zo snel niet hoor, die kan ik voor blijven met mijn 200 CDI'tje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenGij bedoelt uw 270 CDI ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtengechipte 200 CDI alsk mij ni vergis.
is
da
wa
ik
bedoel
Nen 200 CDI zou just niks inhalen, misschien een TDI-90
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten270 is traag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten'k zou toch een facelift exemplaar zoeken (>1995) denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenMaar die zijn dan weer een stuk duurder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
Is idd geen geld denk ik...
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten'k zou toch een facelift exemplaar zoeken (>1995) denk ik...
Was die 'facelift' trouwens niet in '97 ofzo? Of gaat dat verder dan alleen andere niertjes en kwam die samen met de touring?
Comment
-
Laatste facelift was in '97. Dacht ik toch, mijn ex 318tds dateerde ook van '97, die had de andere nieren, gespoten bumpers, hier en daar een upgrade in het interieur. Hmmmmmm, was zo een heerlijke auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtengewoon al voor 't stuur zou ik het doen (airbag!)
facelift was er vanaf eind 1995 bij mijn weten, de M3 zoals gewoonlijk iets later.
De nieuwe niertjes kom ik alleen tegen op auto's van na '97.
Comment
Comment