Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenKijk naar M-Optic's bakje, die zit aan de 300.000km zonder probleem...
wordt elke avond gemasseerd en mag elke nacht naast jerre in bedje slapen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtenmijn vader heeft een x5 sd, wat wil je over de nieuwe x5 weten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenKijk naar M-Optic's bakje, die zit aan de 300.000km zonder probleem...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVolgens mij gaat dat met alle karren, zolang je d'r maar net zoals Matteus of M-Optic continu mee bezig bent.
Ik ben omzeggens NIET met mijn auto bezig en ik zit probleemloos aan 240.000km
Comment
-
Als je zou uitrekening hoeveel kilometers ie scheef gereden heeft, 't zou nog mooi staan op de advertentie.
Te Koop: BMW E36 320i LPG
(...)
+300.000km, niet allemaal op recht wijze
ofzoiets, ik kan niets grappig vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEn hoe ook!
Als je zou uitrekening hoeveel kilometers ie scheef gereden heeft, 't zou nog mooi staan op de advertentie.
Te Koop: BMW E36 320i LPG
(...)
+300.000km, niet allemaal op recht wijze
ofzoiets, ik kan niets grappig vinden.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten't is inderdaad niet grappig
On topic, vandaag had een klasgenoot van me hun nieuwe M3 mee. En dat ding klinkt zo gigantisch lekker in het echt ! Dan zie je maar dat Youtube zuigt qua geluid...
Foto's komen wel, als ik het kabeltje van m'n telefoon vind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door e60520i Bekijk BerichtenKennis van mij zoekt oem velgen 18" voor bmw 7-serie van 2007.
Iemand tips ?
Maar 19" is voor zo'n tank als de E65 véél beter van maat imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe knapste velgen onder een E65/66 zijn 21" Alpina Classics...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenOn topic, vandaag had een klasgenoot van me hun nieuwe M3 mee. En dat ding klinkt zo gigantisch lekker in het echt ! Dan zie je maar dat Youtube zuigt qua geluid...
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Wát een sukkels
Comment
Comment