Grootste losers ooit met die M3!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenmaar ook hoe ze die M3 behandelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenKent iemand een adres waar je een E36 M3 voorbumper kan kopen voor een sedan?
Ben wel eens met M-optic een replica M-bumper gaan halen. Was ergens in Aachen denk ik, was net over de grens. Kostte weinig en zag er nog goed uit vond ik.
Comment
-
Spijtig genoeg kunnen zulke mensen zich dan wel een nieuwe M3 permiteren, maar eigenlijk verdienen ze het niet om er één te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtengisteren met mijn IS een sprintje gedaan tegen een X5 (nieuw model) geen motorisatie bekend. Toen we aan 170 zaten lag ik amper een autolengte achter. En ge moogt gerust zijn dat die gast voluit ging... Ook al is het een 3.0d, normaal zou ik toch ver achter moeten liggen (toch zeker na 100)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Comment
-
Staat deze niet wat te duur ?
2003 Alpina Roadster
Omgerekend 127.000 EUR, of zou die verkoper bewust 'n extravagante prijs in GBP vragen om juist kopers van het vasteland aan te trekken...? T'is per slot van rekening een LHD...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat is me ook al opgevallen dat die BMW Z8 geschift goed zijn waarde houdt
Ik vind die zwarte van op pistonheads het einde En ik zou'm perfect aan m'n pa kunnen proberen aansmeren, maar die prijs ligt te hoog imo...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenLast edited by Jakkel; 19/03/2009, 19:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenStaat deze niet wat te duur ?
2003 Alpina Roadster
Omgerekend 127.000 EUR, of zou die verkoper bewust 'n extravagante prijs in GBP vragen om juist kopers van het vasteland aan te trekken...? T'is per slot van rekening een LHD...
Hier in de buurt heeft er iemand een tijdje exact dezelfde gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik zou het wel weten
Comment
Comment