Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Grootste losers ooit met die M3!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
      maar ook hoe ze die M3 behandelen
      Big deal, wat nieuwe bumpertjes en een waxitje en dat ding wordt verkocht als premium selection.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
        Kent iemand een adres waar je een E36 M3 voorbumper kan kopen voor een sedan?
        ebay ofzo...

Ben wel eens met M-optic een replica M-bumper gaan halen. Was ergens in Aachen denk ik, was net over de grens. Kostte weinig en zag er nog goed uit vond ik.

Comment

• Zo kut dat mensen zo omgaan met een M3. Zo onrespectloos...

Comment

• Circuit met gootjes Ipv dat ze die metalen balkjes van die goten dan gebruiken als oprijplaten

Comment

• Spijtig genoeg kunnen zulke mensen zich dan wel een nieuwe M3 permiteren, maar eigenlijk verdienen ze het niet om er één te hebben.
              1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
              1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• Is dat een slippende koppeling, in tweede?

m3e90board.com: http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=120003Buy the GTboard.com DVD: http://www.gtboard.com/dvd.htmlBMW M3 E92 6-speed vs BMW 335...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Is dat een slippende koppeling, in tweede?

http://www.youtube.com/watch?v=ic3nnoWh9pU
                  het is dat of tractieverlies aan de wielen... je hoort em wel duidelijk ff hangen.
                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Auto schudt of zet zich niet, en je ziet de cam niet trillen, noch hoor je bandengepiep. Is wel maar kort, maar toch, ik moest gelijk aan 'n slippende koppeling denken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                      gisteren met mijn IS een sprintje gedaan tegen een X5 (nieuw model) geen motorisatie bekend. Toen we aan 170 zaten lag ik amper een autolengte achter. En ge moogt gerust zijn dat die gast voluit ging... Ook al is het een 3.0d, normaal zou ik toch ver achter moeten liggen (toch zeker na 100)?
                      Was ie aan het proberen? Want zo heb ik dinsdag ene in een 520d ook gelukkig gemaakt door nauwelijks uit te lopen in mijn Z4 M, maar ik bleef dan ook gewoon in 6e rijden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Is dat een slippende koppeling, in tweede?

http://www.youtube.com/watch?v=ic3nnoWh9pU
                        lijkt me gewoon wielspin te zijn, gaat wel serieus hard zo'n gechipte 335i

Comment

• Staat deze niet wat te duur ?

2003 Alpina Roadster

Omgerekend 127.000 EUR, of zou die verkoper bewust 'n extravagante prijs in GBP vragen om juist kopers van het vasteland aan te trekken...? T'is per slot van rekening een LHD...

Comment

• dat is me ook al opgevallen dat die BMW Z8 geschift goed zijn waarde houdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              dat is me ook al opgevallen dat die BMW Z8 geschift goed zijn waarde houdt
                              Vooral de Alpina's dan, maar zelfs op Mobile vind je er voor net ietsje meer... Gelijkaardige kilometerstanden gaan ginds wel 150-160k, maar je zou toch denken dat je meer voordeel kan halen uit die wisselkoers ?

Ik vind die zwarte van op pistonheads het einde En ik zou'm perfect aan m'n pa kunnen proberen aansmeren, maar die prijs ligt te hoog imo...

Comment

• Het zotste is...

Tast nog ietsje dieper in je zakken, en je hebt een spiksplinternieuwe klik

I mean

Comment

• ik zou het wel weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Toevallig deze?

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Wát een sukkels
                                    Bwa, krasjes en deukjes wegwerken, nog een jaartje extra wat mishandelen. En dan de advertentie. Te koop: prachtige M3, maniakaal onderhouden, eerste eigenaar, onderhoudsboekje,....!
                                    Last edited by Jakkel; 19/03/2009, 19:20.

Comment

• Dat 2e filmke, schitterend, gewoonweg schitterend hoe die gast er zich geen kloten van aantrekt en gewoon volgaas op die betonnen borduur inknalt ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                        Staat deze niet wat te duur ?

2003 Alpina Roadster

Omgerekend 127.000 EUR, of zou die verkoper bewust 'n extravagante prijs in GBP vragen om juist kopers van het vasteland aan te trekken...? T'is per slot van rekening een LHD...
                                        Superlekkere ketel!
                                        Hier in de buurt heeft er iemand een tijdje exact dezelfde gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          ik zou het wel weten
                                          Ik ook, de Alpina.

Comment

Working...
                                          X