Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
    Ik vind het het gevoel zeker meer waard ...

En het scheelt heus meer dan een paar tienden
    Dan zeker de moeite waard om te overwegen.

Ook een rustige dag op het werk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
      Dan zeker de moeite waard om te overwegen.

Ook een rustige dag op het werk?
      Altijd

Comment

Altijd
        Spannende job heb je

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
          Eind volgend jaar ga ik mij es wagen om de bmw garage binnen te stappen voor een nieuwe 1 of 3 reeks maar ik twijfel altijd voor 2 opties:

krachtige auto met weinig opties(vb 123d of 120d)
          minder krachtige auto met veel opties(118d)

ik rij graag wat comfortabel maar zit absoluut niet graag in een stoffen zetel.
          Is er veel verschil tussen bijv een 118d en 120d of 123d
          of
          318d of 320d?
          Dat verschil is er zeker, al moet ik wel zeggen dat je dat overschot aan vermogen van een 120d zelden kan gebruiken in de meeste dagelijkse verkeerssituaties. Het is natuurlijk wel fijn dat het er is

Ik stond vorig jaar voor ongeveer dezelfde keuze, bij mij is het dus een 120d geworden met (relatief) weinig opties. Wat ik gedaan heb is: eerst uit gemaakt wat de belangrijkste opties zijn waar ik echt niet zonder kon (in mijn geval: automatische airco, cruise control, sportzetels, parkeersensoren en minstens 17" lichtmetaal) en gekeken welke motorisatie dan nog haalbaar is, en dan nadien eventueel nog extra's.

Moest ik vandaag opnieuw de keuze maken, zou ik wellicht eerder voor een rijker uitgeruste 118d sportshatch gaan, maar dat heeft dan weer te maken met die andere auto die nu in mijn garage staat
          AutoMinded.be

Comment

• Wat vinden jullie hiervan:

Dashboard met gecombineerde sierlijsten

Comment

• Niet direct m'n smaak. Wat ik wel nog kan smaken, is een grijs interieur met zwarte carbonlijsten, dat vind 'k wel knap (ooit 'es een pic gezien van een E46 M3 met zo'n interieur, had zelfs carbon voorzetelruggen).

Comment

• Hier zijn ze gecombineerd : mat zilver en pianolack zwart.

Comment

• Mooi voor een begrafenisondernemer lijkt mij.

Comment

Hier zijn ze gecombineerd : mat zilver en pianolack zwart.
                    Ik zie de aluminium interieurlijsten, maar geen pianolak.

En for once and for all : glanzend zwart plastic interieurlijstjes =/= pianolak!!!! Pianolak = verschillende vernislagen op een houten lijst, en 90% van al het gedoe dat men pianolak noemt is dat helemaal niet.

Raaaagh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ik zie de aluminium interieurlijsten, maar geen pianolak.

En for once and for all : glanzend zwart plastic interieurlijstjes =/= pianolak!!!! Pianolak = verschillende vernislagen op een houten lijst, en 90% van al het gedoe dat men pianolak noemt is dat helemaal niet.

Raaaagh.
                      Ik bedoel maar : de interieurlijst in de middenconsole en de deurlijsten zijn op de foto uitgevoerd in piano lak (of wat BMW toch pianolak noemt ) , de bovenste lijsten zijn mat zilver.

En tis een photoshop ook hé

Comment

• www.noellemotors.de

Karl-Otto Noelle komt van bij Alpina (is de ingenieur verantwoordelijk voor o.a. de E34 B10 biturbo). Levert een 370pk en een 400pk versie voor de twin turbo 3-liter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          www.noellemotors.de

Karl-Otto Noelle komt van bij Alpina (is de ingenieur verantwoordelijk voor o.a. de E34 B10 biturbo). Levert een 370pk en een 400pk versie voor de twin turbo 3-liter.
                          Op de site staat 360 pk en 401 pk. (muggenzifterij)

Topsnelheid van 312 km/h voor de 401 pk-variant wordt beweerd...

Comment

• Deze komt van 28000 euro naar 19000 euro

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

(de nieuwe prijs staat op de website van bmw zelf)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                              Deze komt van 28000 euro naar 19000 euro

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

(de nieuwe prijs staat op de website van bmw zelf)
                              Het is dan ook een 545i, probeer dat maar eens te verkopen in deze tijd.

Comment

• waar kan ik de kleurcode vinden van mijn e90 in monacau bleu

Comment

Wat vinden jullie hiervan:

Dashboard met gecombineerde sierlijsten

'k vind dat grijs plastiek echt niet mooi, misschien is het beter in het echt, maar op foto lijkt het mij maar zozo

Comment

• Quote:
                                    Originally Posted by gTa
                                    www.noellemotors.de

Op de site staat 360 pk en 401 pk. (muggenzifterij)

Topsnelheid van 312 km/h voor de 401 pk-variant wordt beweerd...
                                    heb info gevraagd aan die noelle-boys. voor 360 pk 2.185 €, 401 pk 3.277 €.
                                    in beide gevallen kan je ecu opsturen en je krijgt terug met 360 of 401 pk. bij de 401 pk krijg je ook 2 andere "catalyst pipes" mee opgestuurd, deze moet je dan door je dealer laten monteren.
                                    zou dit betrouwbaar zijn ? als ik zie dat bmw een pakket nu heeft met allerlei extra koelers etc en maar naar 326 pk gaat heb ik m'n twijfels...

Comment

• Een maat van me zou vandaag een 118d gaan bestellen. Opties: 16", sportophanging, xenon, manuele airco, radio Business en dat is het zowat ...
                                      Hij vroeg mij gisteren naar mijn mening daarover. Heb hem daarop geantwoord dat ik toch zeker een volledig Dynamic Line-pack zou nemen, maar hij wil niet opleggen voor sportzetels, een opbergpakket en een sportstuur. Allemaal niet nodig. Echt, die gast is veel te rationeel. In zijn plaats zou ik een 120d met minstens Dynamic Line (en zelfs een M-pack) bestellen, maar hij wil zijn centen liever houden om een tweede huis te kopen.
                                      Alles opsparen zit daar in de familie ... Niets op tegen, integendeel, maar ik vind het toch een tikkeltje overdreven.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Kan je je exacte snelheid bekijken op het I-drive schermpje?
                                        't is voor een 1reeks
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                        X