Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
    Wat vinden jullie hiervan:

Dashboard met gecombineerde sierlijsten

Dat grijs vind ik écht niet mooi. Ook niet IRL.

Er zijn ook veel te veel stukken in dat grijs uitgevoerd. Moest zwart de hoofdkleur zijn, zou ik het toch al beter vinden.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Een maat van me zou vandaag een 118d gaan bestellen. Opties: 16", sportophanging, xenon, manuele airco, radio Business en dat is het zowat ...
      Hij vroeg mij gisteren naar mijn mening daarover. Heb hem daarop geantwoord dat ik toch zeker een volledig Dynamic Line-pack zou nemen, maar hij wil niet opleggen voor sportzetels, een opbergpakket en een sportstuur. Allemaal niet nodig. Echt, die gast is veel te rationeel. In zijn plaats zou ik een 120d met minstens Dynamic Line (en zelfs een M-pack) bestellen, maar hij wil zijn centen liever houden om een tweede huis te kopen.
      Alles opsparen zit daar in de familie ... Niets op tegen, integendeel, maar ik vind het toch een tikkeltje overdreven.
      Da's idd vrij kaal, maar hij zal misschien maar net een 1-serie kunnen betalen?
      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
        Kan je je exacte snelheid bekijken op het I-drive schermpje?
        't is voor een 1reeks
        niemand ?
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Een maat van me zou vandaag een 118d gaan bestellen. Opties: 16", sportophanging, xenon, manuele airco, radio Business en dat is het zowat ...
          Hij vroeg mij gisteren naar mijn mening daarover. Heb hem daarop geantwoord dat ik toch zeker een volledig Dynamic Line-pack zou nemen, maar hij wil niet opleggen voor sportzetels, een opbergpakket en een sportstuur. Allemaal niet nodig. Echt, die gast is veel te rationeel. In zijn plaats zou ik een 120d met minstens Dynamic Line (en zelfs een M-pack) bestellen, maar hij wil zijn centen liever houden om een tweede huis te kopen.
          Alles opsparen zit daar in de familie ... Niets op tegen, integendeel, maar ik vind het toch een tikkeltje overdreven.
          Misschien shopt hij naar eigen noden en budget?

Comment

Probeer zeker nog om hem sportzetels aan te praten, dat is echt noodzakelijk in een BMW. (Tenzij hij daarmee alleen rond de kerktoren rijdt, maar dan koopt hij beter een benzine..)

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
              niemand ?
              Bij onze E90 nog niet tegengekomen. En al die systemen zijn hetzelfde niet?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Dat viel mij dit weekend ook op bij een 750, ziet er in het echt best crappy uit, maar tis dus uit een uitlaat met kleppen? Vreemd op een 7.

Comment

• Ja, maar niet echt voor de sound denk ik. x35d heeft dat ook, dus ja .. 't is om de motor sneller te doen opwarmen denk ik.

Comment

Ja, maar niet echt voor de sound denk ik. x35d heeft dat ook, dus ja .. 't is om de motor sneller te doen opwarmen denk ik.
                      Daarvoor schakelen ze normaalgezien de koeling uit.

Comment

• Dit systeem werd voor het eerste toegepast op de e36 328i (of mss waren er al andere bmw's die het hadden, dus don't shoot me if I'm wrong) om het geluid bij lage toeren binnen de perken te houden, alsook om iets meer koppel te hebben bij lage toeren.

Comment

• ik zoek die foto waar je allemaal stock 335i uitlaten tegen een muur ziet

iemand had dat gepost maar had het toen vergeten te saven

Comment

• Ik heb die nog wel op een andere pc staan dacht ik. Kzal die nog eens posten als ik er op zit

Comment

• De nieuwe Z4, is die al ter beschikking?
                              Dacht dat ik daarnet een witte in de verte heb gezien...
                              2009 BMW E91 320d
                              2002 BMW E46 M3
                              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Voorstelling bij de dealer rond 8 mei, dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                  De nieuwe Z4, is die al ter beschikking?
                                  Dacht dat ik daarnet een witte in de verte heb gezien...
                                  Nope, nog niet mogelijk.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                                  Voorstelling bij de dealer rond 8 mei, dacht ik.
                                  9 mei.

Comment

Zalige combo... *Kijkt hard uit naar zaterdag*
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

Dat ziet er toch echt niet uit! Wat stelt dat chrome ding dan nog voor...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                      2012-...
                                      '07 BMW 118d

Comment

• Lexus ISF al gezien?
                                        Bij de nieuwe E zie je dat trouwens ook hoor

Comment

• Crappy afwerking is het.

Comment

Working...
                                          X