Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Halogeen Angel Eyes

Iemand een idee of het mogelijk is om Halogeen Angel Eyes in te bouwen in een BWM e87 (2005) ?

Ik heb momenteel gewone halogeen lampen, maar die ringen vind ik de max! Xenon moet er niet op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Lexus ISF al gezien?
      Bij de nieuwe E zie je dat trouwens ook hoor
      Dan ben ik daar op dat vlak zeker en vast ook geen fan van...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
      2012-...
      '07 BMW 118d

Comment

• Gisteren op de E40 achter een zwarte E90 M3 facelift gereden..

Prachtig
        BMW E61 525d LCI '09
        Suzuki Bandit 1250NA /07
        Fiesta Red Edition '16

Comment

• idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
            Gisteren op de E40 achter een zwarte E90 M3 facelift gereden..

Prachtig
            Er rijdt er eentje in Merelbeke ook rond.

Alles ok met job?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              Er rijdt er eentje in Merelbeke ook rond.

Alles ok met job?
              Nog steeds op zoek

Zoeken ze daar nu feitelijk nog iemand bij u?
              BMW E61 525d LCI '09
              Suzuki Bandit 1250NA /07
              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                ik zoek die foto waar je allemaal stock 335i uitlaten tegen een muur ziet

iemand had dat gepost maar had het toen vergeten te saven
                ey man,

is het die foto dat je zoekt?
                ongeveer bovenaan: http://www.autoforum.be/showthread.php?p=3257078

Comment

• deze zal het idd zijn

Comment

• Ja die is het!

bedankt

Comment

• Daarnet m'n broer z'n 'nieuwe' (jonge 2dehands) 525d touring gaan afhalen. Super zalige ketel

Comment

• Perfect gewoon...
                        Individual buitenkleurtje en interieur...gewoon de mooiste 6 cabrio ooit gezien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                          Nog steeds op zoek

Zoeken ze daar nu feitelijk nog iemand bij u?
                          Geen idee, maar je kan zeker eens proberen!

Comment

• Knap:

Comment

• vriend van mij zei vandaag dat zen vader de 335i coupé heeft besteld en dat ie gekozen heeft voor de automaat... met dubbele koppeling, dezelfde as de M3 dus! ik kon dat moeilijk geloven mabon, weet iemand of dat dezelfde is?

Comment

• Ik dacht wel dat de M-DCT ook in de 'gewone' modellen kwam.
                                Maar sinds wanner weet ik niet, maar het zou dus wel kunnen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                  Da's idd vrij kaal, maar hij zal misschien maar net een 1-serie kunnen betalen?
                                  Bwah nee. Die gast rijdt al meer dan tien jaar met een E30 318i. Eerst was hij bezig van een 320d of 325i. Hij had het zelfs eens over een 335i.
                                  OK, hij verdient niet meer dan de gemiddelde mens, maar leeft wel zeer spaarzaam. Te spaarzaam naar mijn zin eigenlijk.
                                  Enfin, hij wil zijn geld oppotten om een tweede huis te kunnen kopen. Eén eigen huis vind ik persoonlijk genoeg. Tenzij geld echt geen probleem is natuurlijk.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                                    Probeer zeker nog om hem sportzetels aan te praten, dat is echt noodzakelijk in een BMW. (Tenzij hij daarmee alleen rond de kerktoren rijdt, maar dan koopt hij beter een benzine..)
                                    Hij kent de sportzetels en vindt ze ook heel goed, maar hij wil er geen 500 € (of hoeveel is het?) extra voor dokken.
                                    Echt, die gast is veel te rationeel.

Sorry voor de laattijdige antwoorden trouwens.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                      Knap:
                                      1 van mijn favoriete 7-configuraties. Leuk om em zo eens rijdend te zien op foto.
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                                        vriend van mij zei vandaag dat zen vader de 335i coupé heeft besteld en dat ie gekozen heeft voor de automaat... met dubbele koppeling, dezelfde as de M3 dus! ik kon dat moeilijk geloven mabon, weet iemand of dat dezelfde is?
                                        yep.
                                        De DCT is sinds de laatste maanden van 2008 beschikbaar in de 335i Coupé en Cabrio en zal ook beschikbaar zijn in de nieuwe Z4 35i.
                                        Waarom BMW het niet aanbiedt in de 335i Sedan en 335i Touring is mij een raadsel.
                                        Is dezelfde 7 versnellingsbak als deze van de M3 maar zonder de M-Drivelogic. Je hebt er standaard de paddles aan het stuur bij.
                                        In de 335i versie kan je kiezen tussen D, S en M (manual) en in alle 3 kan je nogmaals kiezen tussen normaal en sport (sneller schakelen en snellere gasrespons + zwaarder stuur).
                                        In de M3 versie heb je meer instellingen: 5 automatische standen en 6 manuele.
                                        Het rijdt fantastisch in de 335i ;-)
                                        Je kan zeer relaxed rijden en er ook stevig mee te keer gaan. 'k Heb nooit het gevoel geen controle te hebben.
                                        Zelfs in de gewone D stand in combinatie met de sport modus "hangt de bak aan de pedaal". Ik stel vast dat ik weinig zelf schakel en als je het doet schakelt de bak zeer snel, zelfs 2 versnellingen terug bv.
                                        Een aanrader!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwtt Bekijk Berichten
                                          yep.
                                          De DCT is sinds de laatste maanden van 2008 beschikbaar in de 335i Coupé en Cabrio en zal ook beschikbaar zijn in de nieuwe Z4 35i.
                                          Waarom BMW het niet aanbiedt in de 335i Sedan en 335i Touring is mij een raadsel.
                                          Is dezelfde 7 versnellingsbak als deze van de M3 maar zonder de M-Drivelogic. Je hebt er standaard de paddles aan het stuur bij.
                                          In de 335i versie kan je kiezen tussen D, S en M (manual) en in alle 3 kan je nogmaals kiezen tussen normaal en sport (sneller schakelen en snellere gasrespons + zwaarder stuur).
                                          In de M3 versie heb je meer instellingen: 5 automatische standen en 6 manuele.
                                          Het rijdt fantastisch in de 335i ;-)
                                          Je kan zeer relaxed rijden en er ook stevig mee te keer gaan. 'k Heb nooit het gevoel geen controle te hebben.
                                          Zelfs in de gewone D stand in combinatie met de sport modus "hangt de bak aan de pedaal". Ik stel vast dat ik weinig zelf schakel en als je het doet schakelt de bak zeer snel, zelfs 2 versnellingen terug bv.
                                          Een aanrader!
                                          alé hopelijk mag ik er dan ook es een toerke mee doen as em geleverd wordt

tnx voor de info

Comment

Working...
                                          X