Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Tijdloze schoonheid, maar zo'n subtiel pijpje voor zo'n beer van een motor
    das een vuistdik, als je een kleine vuist hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
      ééntje voor de gilles
      WestCoast Racing värvade regerande STCC-mästare Richard Göransson inför 2009 års säsong. Teamet presenterar här en bonusfilm till alla fans. Det här en nylig...

wagen ziet er nu wel anders uit

wegens
      Motorjournalen kraschar världens snabbaste BMW, Loaded, direkt inför rullande kameror.

paar piccies
      show "Elmia"... :woot:

Live gezien op de Nurburgring vorig weekend....wat een kar!
      Die ging ons echt keihard voorbij op de Ring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        nieuwe ouwe van een maat

Thuis hebben we een '98 E39 520i touring, en een '08 X3 3.0d.
        Toch verkies ik de E39 als ik een wagen nodig heb, ook al heeft de X3 een veel potentere motor. Die E39 is gewoon veel meer wagen vind ik: die souplesse van die benzinemotor, die sound, die kwaliteit van dat interieur, de zachtheid van die 5-bak, het rijcomfort (15" of 16" stalen velgen) ...
        Wetende dat die E39 nogal erg nipt gemotoriseerd is, welk feest moet dat dan niet zijn als je met een 540i kan rijden.
        Het is natuurlijk ook heel erg leuk om met een significant krachtigere en 10 jaar jongere X3 te rijden, maar toch is die rijbeleving totaal anders, veel sterieler... En het feit dat je in die laatste 5 keer zo hard in je zetel kan gedrukt worden kan daar niet tegen optornen.

Last edited by ; 21/04/2009, 01:41. Reden: Foto toegevoegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
          135i BMW Sauber F1 Edition(vanaf maart 2009)

Meer info + foto's ontbreken.
          Oké, da's gigantisch zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
            Thuis hebben we een '98 E39 520i touring, en een '08 X3 3.0d.
            Toch verkies ik de E39 als ik een wagen nodig heb, ook al heeft de X3 een veel potentere motor. Die E39 is gewoon veel meer wagen vind ik: die souplesse van die benzinemotor, die sound, die kwaliteit van dat interieur, de zachtheid van die 5-bak, het rijcomfort (15" of 16" stalen velgen) ...
            Wetende dat die E39 nogal erg nipt gemotoriseerd is, welk feest moet dat dan niet zijn als je met een 540i kan rijden.
            Het is natuurlijk ook heel erg leuk om met een significant krachtigere en 10 jaar jongere X3 te rijden, maar toch is die rijbeleving totaal anders, veel sterieler... En het feit dat je in die laatste 5 keer zo hard in je zetel kan gedrukt worden kan daar niet tegen optornen.

die indruk heb ik ook van onze vorige E39 520i tegenover de E60 525d die we nu hebben mooi verwoord overigens
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Amerika

Geniaal

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    Amerika

Geniaal

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Pffff... zwakjes.

Comment

• Comment

• Gigantisch zalig.

Damn ik wil dat eigenlijk echt graag. Een 135i, beetje gemod, paar setjes wielen ... awesome.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Gigantisch zalig.

Damn ik wil dat eigenlijk echt graag. Een 135i, beetje gemod, paar setjes wielen ... awesome.

Comment

• Zo hier neerzetten in 3.0sd astemblaft.

Over 3 jaar ofzo pakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                de wagen 'breekt' af in alle opzichten
                                hendels, achteruitvitesse, knopjes, daken en ramen
                                zo raar. de e39 bouwkwaliteit wordt toch altijd zo geprezen?
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Bij mijn nonkel ook doorgezeten en gescheurde zetels, afgebroken klinken/handvaten, enz... op minder dan 200.000km.

Comment

• Aan de mijne is er eigenlijk nie echt iets van mankementen in het interieur, alleen de bekerhouders achteraan zijn stuk... Voor de rest doet alles het nog en 266.700 km and counting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Bij mijn nonkel ook doorgezeten en gescheurde zetels, afgebroken klinken/handvaten, enz... op minder dan 200.000km.
                                      Bij onze 540 => automaat die wat nukkig begon te worden (moest wrsch opnieuw afgesteld worden/ nieuwe olie)
                                      radiator kapot

voor de rest niets aan. 110 000 km.

EDIT: Ja de bekerhouders die waren na een week al stuk dat was echt kweddel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                        Bij onze 540 => automaat die wat nukkig begon te worden (moest wrsch opnieuw afgesteld worden/ nieuwe olie)
                                        radiator kapot

voor de rest niets aan. 110 000 km.

EDIT: Ja de bekerhouders die waren na een week al stuk dat was echt kweddel.
                                        540i?
                                        Damn, kan je eens fotootje posten?!

Bij ons zijn de
                                        -achterste bekerhouders kapot (1 keer per ongeluk met je voet tegen stoten en ze zijn kapot)
                                        -handrem heeft nog nooit gewerkt (ergeren we ons niet meer aan...)
                                        -sensormat passagierszetel nukkig, airbaglampje brandt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Zo hier neerzetten in 3.0sd astemblaft.

Over 3 jaar ofzo pakt
                                          zonder verlaging mogen ze hem ook afsmijten op den oprit

Comment

Working...
                                          X