Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
    540i?
    Damn, kan je eens fotootje posten?!

Bij ons zijn de
    -achterste bekerhouders kapot (1 keer per ongeluk met je voet tegen stoten en ze zijn kapot)
    -handrem heeft nog nooit gewerkt (ergeren we ons niet meer aan...)
    -sensormat passagierszetel nukkig, airbaglampje brandt
    Is 6 jaar geleden ofzo geprakt door de papa
    Hier hebben ooit eens ergens foto's gestaan, maar dat was toen het autoforum aan vtm gelinkt was dus die zijn er niet meer..

zag er uit als een doodnormale touring, zwart met zwart interieur en de standaard 16" wel sportophanging

Comment

• Sorry voor de slechte kwaliteit, ik heb die foto's genomen met MIJN IPHONE 3G 8GB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
        Hier hebben ooit eens ergens foto's gestaan, maar dat was toen het autoforum aan vtm gelinkt was dus die zijn er niet meer..

zag er uit als een doodnormale touring, zwart met zwart interieur en de standaard 16" wel sportophanging

ow joh maar 16 inch zanten da's veel te weinig.
        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Sorry voor de slechte kwaliteit, ik heb die foto's genomen met MIJN IPHONE 3G 8GB
          STOEFFER!!
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
            ow joh maar 16 inch zanten da's veel te weinig.
            Cheap-ass banden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten

520 tot 525 was standaard 15" en 530 tot 540 was standaard 16". Welke hadden jullie?

Wij hebben met 120.000 km nooit echt problemen gehad eigenlijk, enkel eens de temperatuurmeter kapot en elektrische ruiten die een beetje flipten... Was iig een zalige wagen die ik toch een beetje mis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                STOEFFER!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  520 tot 525 was standaard 15" en 530 tot 540 was standaard 16". Welke hadden jullie?

Wij hebben met 120.000 km nooit echt problemen gehad eigenlijk, enkel eens de temperatuurmeter kapot en elektrische ruiten die een beetje flipten... Was iig een zalige wagen die ik toch een beetje mis.
                  wij hadden styling 33
                  Oh ja, ook was het lcd schermpje van de boordcomputer het aan het begeven, nog 4 letters werkte ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Sorry voor de slechte kwaliteit, ik heb die foto's genomen met MIJN IPHONE 3G 8GB
                    >€500 betalen en nog zo'n brakke kwaliteit, ongelofelijk

owja, en filmen kan je ook niet, da's juist
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                      >€500 betalen en nog zo'n brakke kwaliteit, ongelofelijk

owja, en filmen kan je ook niet, da's juist
                      Ze zien er nog brakker uit omdat er enorm veel licht was en het stuk foto met de auto op vrij donker (jaja, logisch he ), en ik heb de color balance wat aangepast alvorens te posten --> enorm veel ruis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                        Aan de mijne is er eigenlijk nie echt iets van mankementen in het interieur, alleen de bekerhouders achteraan zijn stuk... Voor de rest doet alles het nog en 266.700 km and counting
                        tis wat muggeziften hoor, de klink, het schuifdak...
                        wagen wordt enorm intensief gebruikt

en die 300000 km grens zijn zijn woorden
                        na een e34 525I, e34 540i en dan die 2 e39's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          tis wat muggeziften hoor, de klink, het schuifdak...
                          wagen wordt enorm intensief gebruikt

en die 300000 km grens zijn zijn woorden
                          na een e34 525I, e34 540i en dan die 2 e39's
                          Zit die eigenaar van die wagens in de bouw? Moet die maw continu rijden van de ene werf naar de andere? Heb onlangs ook zo'n verhaal gehoord, nu zit die persoon, na een E34 525i en 530i V8, E39 540i, E60 545i, aan een E60 550i.
                          Mechaniciens rekenden uit dat die kerel per maand meer betaalt voor de benzine dan hun eigen maandloon.

Comment

• hij is zelfstandige met alleen zijn vrouw als werknemer, zijn auto zuipt zoveel die wil
                            alleen het millieu heeft baat bij een ander type auto

tis echt een knappe break, amai

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Wij zo'n 210k, en geen enkel probleem gehad

En ik mis hem ook een beetje, tzijn zo zalige wagens!

Comment

• Iemand foto's van een E90/91 met deze velgen? Nog nooit irl gezien, maar lijkt me wel knap..

Comment

• Onze vorige 5 (E39) kende wat kleinere mankementjes. Hadden een 200k erop staan en op 120k ofzo is de boite erdoor gegaan ( automatic dus da moete kunne .. ) en ja de bekerhouders achteraan uiteraard. Ook de handrem waren problemen mee, maar na een rode kaart op de keuring hiervoor is dat ook allemaal opgelost.

Comment

• leuk filmpje

Comment

• Is dit motorisch iets speciaals?

Comment

• 160KW heeft de standaard 730i... Motor MOET je zowiezo herprogrammeren. Heeft standaard wat te weinig onderin. Rijd meer als een 6 in lijn dan een V8.

Comment

• Sonderlack Estoril op een X5 4.8is

Comment

Working...
                                          X