Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Sonder?

    Kon je dat niet krijgen op een 4.8? of enkel op een 4.6?

    Estoril is vet

    Comment


    • M-sonderlack, was flinke meerprijs.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Sonderlack Estoril op een X5 4.8is

        Dik, wel véél bredere velgen nodig!

        Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Idd leuk in elkaar gestoken. Maar je moet verdomme veel over hebben om een auto zover in een vreemd land, stad te gaan ophalen.

          Comment


          • Zijn er "probleem-bouwjaren" van de E90 318d/320d en eventueel 118d/120d?
            Of zijn ze allemaal min of meer betrouwbaar?

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
              Zijn er "probleem-bouwjaren" van de E90 318d/320d en eventueel 118d/120d?
              Of zijn ze allemaal min of meer betrouwbaar?
              Er zijn wel wat 2.0d177 (en 163-afgeleiden) die troubles hadden met de turbo. Is what I know. Eerst KKK-turbo's, nu steken ze ... euhm ... dju, effe merk kwijt.

              Ik heb de "slechte" turbo steken, rijd al 40.000 km gechipt rond met 211pk en spaar mijn duck geen béétje (tracken, zeer veel full pull). Blijft gaan.

              *hout vasthouden*

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                de wagen 'breekt' af in alle opzichten
                hendels, achteruitvitesse, knopjes, daken en ramen
                Opmerkelijk, ik heb al een aantal E39's onder m'n gat gehad die ruim boven de 300k zaten. En deze week toevallig nog met een E38 met ca. 350k op de teller gereden, bouwkwaliteit is naar mijn weten toch érg goed vergelijkbaar met (om niet te zeggen hetzelfde als) die van een E39.

                Onze eigenste E39 had na een goeie 200k echter ook al wel heel wat probleempjes, maar dan vooral ondersteltechnisch. Het interieur vertoonde nog geen ouderdomssporen....

                Comment


                • De onze ook niet, en dat zijn er toch wel enkele geweest (twee 525tds, één 525d, twee M5), waarvan een paar een eind door de 300k km. Qua bouwkwaliteit en afwerking de beste auto's die we hebben gehad. De problemen die we gehad hebben betreffen automatische versnellingsbak (electronicaprobleem, opgelost met software-update), injectoren (tds, zijn vervangen moeten worden op ongeveer 250k km, daarna auto verkocht), ophangingsrubbers (ook door ouderdom) en de gekende Pixelfehler (dode pixels in de schermpjes allerhande).

                  Supersolide auto, erg betrouwbaar, en de afwerking kende (en kent) z'n gelijke niet in die klasse.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Er zijn wel wat 2.0d177 (en 163-afgeleiden) die troubles hadden met de turbo. Is what I know. Eerst KKK-turbo's, nu steken ze ... euhm ... dju, effe merk kwijt.

                    Ik heb de "slechte" turbo steken, rijd al 40.000 km gechipt rond met 211pk en spaar mijn duck geen béétje (tracken, zeer veel full pull). Blijft gaan.

                    *hout vasthouden*
                    Ok thx! Dus de eerste 163pk versies zijn wel redelijk probleemvrij?
                    Het is voor mijn maat, heb hem overtuigd voor een 2dehands 320d/120d te gaan ipv nieuwe A3 1.6

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                      Onze vorige 5 (E39) kende wat kleinere mankementjes. Hadden een 200k erop staan en op 120k ofzo is de boite erdoor gegaan ( automatic dus da moete kunne .. ) en ja de bekerhouders achteraan uiteraard. Ook de handrem waren problemen mee, maar na een rode kaart op de keuring hiervoor is dat ook allemaal opgelost.
                      Die boite erdoor is toch niet normaal. Bekerhouders achteraan heb ik ook problemen mee, net als de handrem. Ook dat klepje waar de cassette of CD achter zit blijft niet goed dicht.

                      E39
                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

                      Comment


                      • Gisteren gespot op de E40 ter hoogte van Merelbeke :



                        Comment




                        • Comment


                          • AC Schnitzer

                            Een "must have" voor alle Bmw liefhebbers, en vooral deze van AC Schnitzer.
                            Het nieuwste speeltje van AC Schnitzer wel enkel als je de optie iDrive hebt in je wagen





                            pers bericht van AC Schnitzer


                            AC Schnitzer sets individual accents with the new cover design for the BMW i-Drive system
                            Enter your destination while keeping the road in view or changing the vehicle configuration - it’s all possible at any time with the BMW i-Drive system. Using the central controller, the driver can easily select i-Drive functions with one hand.

                            And operation becomes even easier with the AC Schnitzer cover for the i-Drive system. The black anodized aluminium cover has an embossed image of an AC Schnitzer Type IV wheel. So the new design offers delights that are not only visual but also tangible, as the i-Drive functions can be controlled intuitively. The Type IV alloy and racing wheels have already proved their popularity in all vehicle classes, and now set their individual accent in the interior too.

                            The controller is the central control unit of the i-Drive system in BMW vehicles. Ergonomically mounted on the central console, the rotary pushbutton can easily be operated with one hand by both driver and passenger. And the intelligent operating concept is now further enhanced by the new design AC Schnitzer cover.



                            Bijgevoegde Bestanden

                            Comment


                            • hoe mottig...
                              2015 BMW F11 520dA
                              1976 Triumph Spitfire 1500

                              Comment


                              • Ziet er inderdaad niet uit.


                                Precies een speelgoedje dat bij een Happy Meal zat waar ze geen blijf mee wisten.

                                Comment


                                • Ook te vinden in de betere Auto5 shop!

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                    Opmerkelijk....
                                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Supersolide auto, erg betrouwbaar, en de afwerking kende (en kent) z'n gelijke niet in die klasse.
                                    tja, blijkbaar heeft hij dan slechtere exemplaren tegengekomen
                                    ...en toch maar terug ééntje kopen

                                    Comment


                                    • WTF, X6 gaat niet meer boven de 4.000 toeren

                                      Leuk, zo'n benzinemotor dan

                                      Ben eens benieuwd wat daar de reden voor is...even wel bij het doorrijden van een put een foutmelding (geen 4X4 en geen ESP, menig forummer's droom ) gehad, maar dat zal een sensortje geweest zijn, melding was weg na een herstart. Dit is overigens na het gesignaleerde probleem gebeurt, dus kan geen oorzaak zijn IMO.

                                      Ben eens benieuwd wat de Herr van de Werkstatt te melden heeft, not really any point in driving like this

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        WTF, X6 gaat niet meer boven de 4.000 toeren

                                        Leuk, zo'n benzinemotor dan

                                        Ben eens benieuwd wat daar de reden voor is...even wel bij het doorrijden van een put een foutmelding (geen 4X4 en geen ESP, menig forummer's droom ) gehad, maar dat zal een sensortje geweest zijn, melding was weg na een herstart. Dit is overigens na het gesignaleerde probleem gebeurt, dus kan geen oorzaak zijn IMO.

                                        Ben eens benieuwd wat de Herr van de Werkstatt te melden heeft, not really any point in driving like this
                                        Gaat dat nog wat vooruit nu?

                                        Comment


                                        • Ja tuurlijk, goed te doen, maar what's the use?

                                          Maar goed...da's natuurlijk de hamvraag bij heel die kar

                                          Comment

                                          Working...
                                          X