Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    gij weer rap zitten editten zeker?
    POIDH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ligt dat nu aan mij of klinkt dat echt vreselijk slecht

Net een aardappelmesje dat in een rasp is blijven steken, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
      Eens. Ik vind een E46 M3 met stock uitlaat schandalig slecht klinken.

Comment

• Klinkt een beetje als een tweetakt crossmoto die op hoge toeren rijdt.

Comment

Ligt dat nu aan mij of klinkt dat echt vreselijk slecht

Net een aardappelmesje dat in een rasp is blijven steken, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.

Idd, klinkt als pis.

Comment

• Mensen met smaak hierboven.
            Roffel moet daarin zitten.

Comment

• Geluid trekt idd op niet veel stock E46 M3

CSL idem, maar daar wordt dat overstemt door die superluide inlaat

edit: nieuwe klinkt toch al een pak beter stock

in fly bys is het precies een vliegtuig
              Last edited by ; 30/04/2009, 09:07.

Comment

• Is er een nieuwe hardtop bimmer cabrio in de maak ofzo? Daarnet eentje bij m'n stealer zien staan maar ik zou echt niet weten wat het was. Net een Z4 met de achterkant van een scirocco en de neus van een 850i

Verder ook een nieuwe 5/7 (verschil kan ik niet zien of weten) gezien, zwarte kleur maar met rode nier-omrandingen

Speciale versie ofzo?

Comment

WTF, X6 gaat niet meer boven de 4.000 toeren

Leuk, zo'n benzinemotor dan

Ben eens benieuwd wat daar de reden voor is...even wel bij het doorrijden van een put een foutmelding (geen 4X4 en geen ESP, menig forummer's droom ) gehad, maar dat zal een sensortje geweest zijn, melding was weg na een herstart. Dit is overigens na het gesignaleerde probleem gebeurt, dus kan geen oorzaak zijn IMO.

Ben eens benieuwd wat de Herr van de Werkstatt te melden heeft, not really any point in driving like this

Ok, heel raar...ding is terug in Transportmodus gesprongen, waardoor het automatisch begrensd is op 4K rpm..zeer raar, zelfs in de garage wisten ze niet hoe of wat (niet dat ik dat abnormaal vind )

Comment

Is er een nieuwe hardtop bimmer cabrio in de maak ofzo? Daarnet eentje bij m'n stealer zien staan maar ik zou echt niet weten wat het was. Net een Z4 met de achterkant van een scirocco en de neus van een 850i
                    Enige wat ik me kan inbeelden dat je zag, is de Z1

Niet direct m'n favoriete B ..
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ff pics op pc gezet:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        Enige wat ik me kan inbeelden dat je zag, is de Z1

Niet direct m'n favoriete B ..
                        Mijne wel. Rijdt zalig.

I want one, liefst een zwarte

Alleen...duur en underpowered ondanks het super rijwielgedeelte.

Comment

Is er een nieuwe hardtop bimmer cabrio in de maak ofzo? Daarnet eentje bij m'n stealer zien staan maar ik zou echt niet weten wat het was. Net een Z4 met de achterkant van een scirocco en de neus van een 850i
                          Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Ff pics op pc gezet:

Dat is dus gewoon een nieuwe Z4 met hardtop.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Dat is dus gewoon een nieuwe Z4 met hardtop.
                            Ah! Ik wist dat ik voor dergelijke info bij de plaatselijke BMW-kenner moest zijn. Dank daarvoor, Spilleman!

Comment

Ah! Ik wist dat ik voor dergelijke info bij de plaatselijke BMW-kenner moest zijn. Dank daarvoor, Spilleman!
                              Ergens diep van binnen ben ik een zware BMW-addict!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Probleempje hier met de Z4: deze week is de klok weggevallen uit de BC en vanmorgen lichtte het scherm van de GPS niet meer op .. gisteravond werkte de sleutel niet meer.

VAB gebeld, man zei dat er waarschijnlijk ergens een verlies was. Auto gestart en hij raadde aan om een rit van een halfuur te doen en dan te kijken wat het probleem was.

Zo gezegd zo gedaan, na een halfuur terug thuis, vaderlief en ik stappen uit en we willen onmiddellijk de auto sluiten: geen reactie met de sleutel.

iemand ooit al soortgelijk probleem gehad?
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• M'n ma 1 van m'n velgen kapot gereden (parkeren)...ze wou al direct een nieuwe halen...

Ik heb gezegd dat dat niet nodig is, dan moet ik ook niet zo hard meer opletten

Wie kan er nu kwaad zijn op z'n moeder

Comment

M'n ma 1 van m'n velgen kapot gereden (parkeren)...ze wou al direct een nieuwe halen...

Ik heb gezegd dat dat niet nodig is, dan moet ik ook niet zo hard meer opletten

Wie kan er nu kwaad zijn op z'n moeder
                                    Moest uw vooras kapot zijn zou je wel je mening herzien

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                                        Moest uw vooras kapot zijn zou je wel je mening herzien
                                        Ach, dat zie je niet....

Comment

Working...
                                        X