Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • ook eens hier posten:
    "Hallo daar, BMW-kenners,
    is er iemand die al gereden heeft met de 335 xi?
    Wat zijn de testresultaten etc.?
    mvg,
    BWS"

    Comment


    • Was het niet zo dat de uitlaatspruitstukken van een S62 en M62 hetzelfde zijn?



      Comment


      • Die zijn idd hetzelfde, daarom dat je een aardig stuk vermogen terugkrijgt als je er deftige spruitstukken opzet

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Die zijn idd hetzelfde, daarom dat je een aardig stuk vermogen terugkrijgt als je er deftige spruitstukken opzet
          Maar dat wil dus ook zeggen dat een M5 uitlaatlijn rechtstreeks op een M62 blok moet passen... (ik weet dat dat niet plug and play is, omdat de ophanging van de uitlaat anders is)

          Comment


          • normaal wel zeker?

            op de Supersprint website zijn het iig dezelfde spruitstukken

            Comment


            • YouTube - Milestones BMW 750i E32


              Wel grappig dat ze ne V8 tonen als het over V12's gaat :p
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

              Comment


              • Niet echt m'n stijl, maar sommigen hier zullen dit wel smaken



                Comment




                • Comment




                  • Comment



                    • Comment


                      • Holy shit

                        *valt van stoel*

                        Comment


                        • Ik ben tegelijk van m'n stoel gevallen en dan ook nog is in m'n broek geschoten

                          Mss toch dan maar voor een zwarte E38 gaan als ik dat zo zie...

                          RRD gaat blij zijn als hij dit ziet.

                          Comment


                          • Faaak die E38 is zaalig!

                            Ik zie me er wel niet zelf meerond rijden.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                              Faaak die E38 is zaalig!

                              Ik zie me er wel niet zelf meerond rijden.
                              Meer iets voor de plaatselijke gangsta's!

                              Comment


                              • Heeft wel iets!

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                                  Niets meer vergeten ?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                  lucy in the sky with diamonds?
                                  Indeed!!

                                  Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk Berichten
                                  Ophanging en remmen, laat dit zo de wensen over dan?
                                  Hangt er van af wat je ermee wil doen. De Z8 rijdt op erg zware 18" velgen met erg zware 18" runflat-banden, en na een paar jaar is gebleken dat het aluminium koetswerk ergens vooraan in de buurt van de veerkoepels, hard afziet als de auto hard gereden wordt (= track use of spirited ritjes met hoog gehalte 1G-bochten). BMW heeft dan achteraf een "Performance Pack" uitgebracht voor de Z8, met o.a. een veerpootbrug erin. Die zorgt ervoor dat de Z8 ook bij zeer intens gebruik intact blijft ... want er zijn gevallen bekend van scheurend aluminium bij exemplaren die echt "afgebeuld" werden.

                                  De ophanging, die is afgestemd op de droge, zware runflat-wielen, is eigenlijk niet zo bijster. De Alpina V8 roadster rijdt op 20" lichtmetaal (velg is niet veel lichter dan de 18" oem BMW-velg) met gewone banden, en is een pak comfortabeler dan de gewone Z8. En bovendien reageert 'ie ook veel homogener bij ritten met afwisselend tempo. Een Z8 heeft de neiging om te stampen in sneller genomen bochten, en boezemt niet zoveel vertrouwen in als je zeer snel door een bocht gaat omdat 'ie zelfs diagonaal durft te wiegen (binnen/achter <-> buiten/voor). De Alpina doet dat niet, die ligt superstrak op de weg.

                                  Als je 'n Z8 wil om ook wat sportiever mee te rijden (ook al is 't voornamelijk een cruiser, eigenlijk), dan ben je 't meest gebaat bij een goeie ophanging (de meeste harde varianten van de gekende ophangingsmerken, die ook nog 'es best wel veel verlagen, zijn luidens eigenaars eigenlijk iets te hard), en de Alpina-ophanging is dan zo goed als de beste keuze. Daarbij nog lichte wielen (ideaal voor de Z8 zou een staggered 19" setup zijn waar met vooraan 255 of 265 en achteraan 285), en je hebt een onderstel onder die kar die het op alle vlakken drie keer zo goed doet als standaard. BMW had toen, in het begin van het runflat-tijdperk, helemaal nog niet goed onder de knie om die runflat-karren deftig af te stellen, en daar lijdt de Z8 onder.

                                  Om te cruisen en af en toe 'es rechtdoor een volgassprintje te doen, volstaat alle standaardmateriaal uiteraard ruimschoots. Bijkomend probleem als je echt hard met dat ding wil gaan rijden, zijn de zetels : die bieden zo goed als geen zijdelingse steun. En andere zetels in zo'n kar proppen is toch een beetje vreemd.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    De Z8 rijdt op erg zware 18" velgen met erg zware 18" runflat-banden, en na een paar jaar is gebleken dat het aluminium koetswerk ergens vooraan in de buurt van de veerkoepels, hard afziet als de auto hard gereden wordt (= track use of spirited ritjes met hoog gehalte 1G-bochten). BMW heeft dan achteraf een "Performance Pack" uitgebracht voor de Z8, met o.a. een veerpootbrug erin. Die zorgt ervoor dat de Z8 ook bij zeer intens gebruik intact blijft ... want er zijn gevallen bekend van scheurend aluminium bij exemplaren die echt "afgebeuld" werden.
                                    Mushrooming heet dat

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      Mushrooming heet dat
                                      Haha, ja? Zalig, wist ik niet.

                                      Comment


                                      • Deze wielen astemblaft!




                                        Origineel 235 voor en 265 achteraan

                                        Comment

                                        Working...
                                        X