Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vetste e39 velg

Comment

• RRD:

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Een BMW met een V8 in het voor onder en een knappe griet. Beter wordt het niet.

Comment

• bmw trekt anders maar marginale dinges aan ze:

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ze kussen......

losers
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Wat een loser

+ YouTube Video

Comment

• Zijn kar klinkt wel vet

+ YouTube Video

Comment

• wow die sound! dat gehamer lijkt veel op Speedman's wagen
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    Deze wielen astemblaft!

Origineel 235 voor en 265 achteraan
                    Zo'n dikke E39
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• is dit echt carbon? ziet er zo fake uit vind ik

Comment

• lijkt me fake carbon 'defusor' te zijn

Comment

• fake denk ik... Is krak dezelfde bumper als op de foto voor dat hij het "carbon" heeft..
                          Carbon blinkt ook meer imo.

Comment

• Denk ook fake
                            al begin ik wel te twijfelen als ik de ingezoomde foto bekijk van het logo...
                            2009 BMW E91 320d
                            2002 BMW E46 M3
                            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Indeed!!

Hangt er van af wat je ermee wil doen. De Z8 rijdt op erg zware 18" velgen met erg zware 18" runflat-banden, en na een paar jaar is gebleken dat het aluminium koetswerk ergens vooraan in de buurt van de veerkoepels, hard afziet als de auto hard gereden wordt (= track use of spirited ritjes met hoog gehalte 1G-bochten). BMW heeft dan achteraf een "Performance Pack" uitgebracht voor de Z8, met o.a. een veerpootbrug erin. Die zorgt ervoor dat de Z8 ook bij zeer intens gebruik intact blijft ... want er zijn gevallen bekend van scheurend aluminium bij exemplaren die echt "afgebeuld" werden.

De ophanging, die is afgestemd op de droge, zware runflat-wielen, is eigenlijk niet zo bijster. De Alpina V8 roadster rijdt op 20" lichtmetaal (velg is niet veel lichter dan de 18" oem BMW-velg) met gewone banden, en is een pak comfortabeler dan de gewone Z8. En bovendien reageert 'ie ook veel homogener bij ritten met afwisselend tempo. Een Z8 heeft de neiging om te stampen in sneller genomen bochten, en boezemt niet zoveel vertrouwen in als je zeer snel door een bocht gaat omdat 'ie zelfs diagonaal durft te wiegen (binnen/achter <-> buiten/voor). De Alpina doet dat niet, die ligt superstrak op de weg.

Als je 'n Z8 wil om ook wat sportiever mee te rijden (ook al is 't voornamelijk een cruiser, eigenlijk), dan ben je 't meest gebaat bij een goeie ophanging (de meeste harde varianten van de gekende ophangingsmerken, die ook nog 'es best wel veel verlagen, zijn luidens eigenaars eigenlijk iets te hard), en de Alpina-ophanging is dan zo goed als de beste keuze. Daarbij nog lichte wielen (ideaal voor de Z8 zou een staggered 19" setup zijn waar met vooraan 255 of 265 en achteraan 285), en je hebt een onderstel onder die kar die het op alle vlakken drie keer zo goed doet als standaard. BMW had toen, in het begin van het runflat-tijdperk, helemaal nog niet goed onder de knie om die runflat-karren deftig af te stellen, en daar lijdt de Z8 onder.

Om te cruisen en af en toe 'es rechtdoor een volgassprintje te doen, volstaat alle standaardmateriaal uiteraard ruimschoots. Bijkomend probleem als je echt hard met dat ding wil gaan rijden, zijn de zetels : die bieden zo goed als geen zijdelingse steun. En andere zetels in zo'n kar proppen is toch een beetje vreemd.

Jij hebt al Z8 gereden zeker?

*jaloers*
                              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Zo'n 3-cilinder klinkt wel mooier dan een 4-cilinder.
                                True, klinkt als een boxer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten

Jij hebt al Z8 gereden zeker?

*jaloers*
                                  Niet genoeg om voldaan te zijn.

Alpina V8 roadster >>>>>>>>>>>>>>>>> BMW Z8

echt

Goeie automaat past zoveel beter bij die auto. Alpina klinkt ook een pak knapper. En vooral : comfortabeler én sportiever (als je wil) tegelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    ...
                                    Wist ik niet, merci voor de uitleg. Is wel jammer dat ge daarmee 'rustig moet rijden'.

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                    Deze wielen astemblaft!

Origineel 235 voor en 265 achteraan
                                    Met die velgen staat er hier één te koop in Sint-Niklaas, enkel kleur is dat ?donkerblauw?. Prijs weet ik wel niet.
                                    Last edited by ; 15/05/2009, 22:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk Berichten
                                      Met die velgen staat er hier één te koop in Sint-Niklaas, enkel kleur is dat ?donkerblauw?. Prijs weet ik wel niet.
                                      Die velgen hadden we ook op onze E39.

Kleur zal wss Topazblau zijn als het donkerblauw is met M-pack
                                      2009 BMW E91 320d
                                      2002 BMW E46 M3
                                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• M'n maat zijn 320d, volledig wit gespoten na herstel van carrosserie (had er een ongeval mee gemaakt) met replica M6-velgen en remus uitlaat.
                                        Binnenkort nog een chipje erin ...

Comment

• Ik zou me zelfs schamen om me erlangs te parkeren

Comment

Working...
                                          X