Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vermogenscurve en koppelvlakte van de komende 760.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenreeel zal die wel stotteren op een bepaald toerental, zoals 't een bmw turbo betaamt
Comment
-
Ja, 'k denk dat wel. Niet dan?
I mean ... zo'n 12-cilinder draait veel zoeter rond en heeft al een pak koppel op basis van cilinderinhoud, zonder dat de turbo hoeft te werken. Een 4-cilinder diesel is een ander paar mouwen, 'k ga niet zeggen dat dat vierkant draait maar zoet draait dat toch ook niet, en koppel zonder turbo is om te huilen. Lijkt me dus dat de overgang van atmo-mode naar drukgevulde mode veel zachter moet verlopen. Temeer daar die motor nog 'es aan een boterzachte automaat hangt.
Maar ik kan me vergissen.
Comment
-
Heb vandaag es met een superbasic préfl 118d gereden. Nu weet ik weer waarom ik lekkere sixpack heb genomen Dat ding rijdt best goed (heel erg leuk zelfs) maar trekt langs geen kanten (vgl. met de mijne) en heeft dat irritante diesel-getril waar ik absoluut allergisch voor ben. En dat interieur zo zonder leer, aut. airco of mooie inleglijstjes is ook maar triestig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVermogenscurve en koppelvlakte van de komende 760.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichteniemand interesse ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk zie 4000.
Koop jij die E34 maar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWie draagt er hier een bril, jij of ik?
Comment
-
klein vraagje -- welke velgen passen er best onder m'n car ??
Styling M101 of styling M172 ??
Comment
Comment