Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk BerichtenWaar kan ik zo'n setje bestellen/kopen?
R-M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenzot2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk wil een 545d touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenwat zot? hij brengt toch niemand in gevaar?
Dergelijke driftjes horen niet thuis op een openbare weg, dat zullen meer ervaren 'piloten' (hopelijk) ook bevestigen.
Kan altijd anders aflopen dan je denkt en de kans dat je er een onschuldige bij betrekt is bestaande.
Los hiervan kan hij wel goed driften natuurlijk! En als dit gebeurt op een weg waar hij kon zien dat er geen andere auto's aankomen, cava nog...
Comment
-
Ik vind 't ook maar een duffe kleur (net als dat sedonarood trouwens, er zit daar een zweem "baksteenroodbruin" in & I don't like that at all). Er rijdt een 330xi Coupé rond op Zolder, volledig gestript, rolkooi, zelfs plexi ruiten, maar nog op originele ophanging en op 17" zelfs dacht ik (i.e. "jeep modus"), in dat rood metallic. Lachen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk geloof niet dat dat zuiver de OEM Performance uitlaat is, ik heb er 2u mee rondgereden dat klinkt in de verste verte niet zo luid...
Comment
-
Daarstraks ff bij mijn ma op BMW Group Belux rondgelopen en deze sprong er toch vantussen
Wat een dijk van een wagen!!!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichteniemand interesse ?
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenEr staat:
1000
- 50 %
Wegens stof
Het linker venster was wel kapot (vooraan), maar geen geld als je het mij vraagt. Als hij tenminste nog rijdt.Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten840i?
Koopje! Zelfs als ie niet rijdt.
In beslag genomen => ruit kapot = gestolen = geen papieren
Auto kopen? Alleen via openbare veiling...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenVanmiddag gaan kijken naar deze en er moet toch een kleine sidenote gemaakt worden: wagen staat in het gebouw van gerechtsdeurwaarders
In beslag genomen => ruit kapot = gestolen = geen papieren
Auto kopen? Alleen via openbare veiling...
Heb ik ook zo gezegd in de mensen die mij een PM hebben gestuurd (even ter verduidelijking) Ik wist wel niet dat hij gestolen was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenHeb ik ook zo gezegd in de mensen die mij een PM hebben gestuurd (even ter verduidelijking) Ik wist wel niet dat hij gestolen was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
Ik weet ook nog een E32 (730i) in zeer goede staat staan. Heeft niemand daar interesse in ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenV8 en automaat? Of was die hier al eens aan bod gekomen?
Comment
Comment