Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Jammer, 'k had een setje nieuwe Eibach Pro Spacer 12mm op overschot, maar die zijn gisteren opgepikt door LancerEvo. 12mm moet perfect staan.
    Waar kan ik zo'n setje bestellen/kopen?

R-M

Comment

• Toch straf vind ik dat BMW zelf zo'n luide uitlaten levert, daarom niet minder dik

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
        Toch straf vind ik dat BMW zelf zo'n luide uitlaten levert, daarom niet minder dik

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Ik geloof niet dat dat zuiver de OEM Performance uitlaat is, ik heb er 2u mee rondgereden dat klinkt in de verste verte niet zo luid...

Comment

• Ik wil een 545d touring

Comment

• Voor een zes in lijn( 135i) krijgt bmw daar een zalig geluid uit.
            Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
              Waar kan ik zo'n setje bestellen/kopen?

R-M
              Bij elke bandencentrale die Eibach doet (ophangingen). En laat u géén "zelfgemaakte" of "merkloze" spacers aansmeren, i did and they're rubbish compared to Eibach (of H&R of andere).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                zot
                wat zot? hij brengt toch niemand in gevaar?
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Ik wil een 545d touring
                  Eigenlijk content van de 535d?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    wat zot? hij brengt toch niemand in gevaar?
                    Bwa, moest ik nu op de autostrade rijden en hij kwam zo via die oprit de baan opgedrift, zou ik ook denken, ZOT.
                    Dergelijke driftjes horen niet thuis op een openbare weg, dat zullen meer ervaren 'piloten' (hopelijk) ook bevestigen.
                    Kan altijd anders aflopen dan je denkt en de kans dat je er een onschuldige bij betrekt is bestaande.

Los hiervan kan hij wel goed driften natuurlijk! En als dit gebeurt op een weg waar hij kon zien dat er geen andere auto's aankomen, cava nog...

Comment

• Ik ben net mijn remblokken gaan vervangen en ze reden een nieuwe 3 Cabrio in de showroom . Wat een mooie kleur, barberarot.

Ik had hem nog niet gezien in die kleur. Jammer genoeg geen foto gemaakt.

Om een idee te geven:

In het echt is het wel donkerder.

Comment

• Hier in de buurt rijdt er zo'n E91 in barberarot rond. Het is niet echt mijn ding...
                        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Ik vind 't ook maar een duffe kleur (net als dat sedonarood trouwens, er zit daar een zweem "baksteenroodbruin" in & I don't like that at all). Er rijdt een 330xi Coupé rond op Zolder, volledig gestript, rolkooi, zelfs plexi ruiten, maar nog op originele ophanging en op 17" zelfs dacht ik (i.e. "jeep modus"), in dat rood metallic. Lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                            + YouTube Video
                            Da's geen onbekende alhier Kan ongelofelijk rijden die kerel!

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            Ik geloof niet dat dat zuiver de OEM Performance uitlaat is, ik heb er 2u mee rondgereden dat klinkt in de verste verte niet zo luid...
                            Op zijn Youtube channel zie je zijn kar staan met een Eisenmann quad exhaust en die is pakken stiller..

Comment

• Daarstraks ff bij mijn ma op BMW Group Belux rondgelopen en deze sprong er toch vantussen
                              Wat een dijk van een wagen!!!
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                iemand interesse ?
                                Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                Er staat:

1000
                                - 50 %

Wegens stof

Het linker venster was wel kapot (vooraan), maar geen geld als je het mij vraagt. Als hij tenminste nog rijdt.
                                Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                840i?

Koopje! Zelfs als ie niet rijdt.
                                Vanmiddag gaan kijken naar deze en er moet toch een kleine sidenote gemaakt worden: wagen staat in het gebouw van gerechtsdeurwaarders

In beslag genomen => ruit kapot = gestolen = geen papieren

Auto kopen? Alleen via openbare veiling...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                  Vanmiddag gaan kijken naar deze en er moet toch een kleine sidenote gemaakt worden: wagen staat in het gebouw van gerechtsdeurwaarders

In beslag genomen => ruit kapot = gestolen = geen papieren

Auto kopen? Alleen via openbare veiling...

Heb ik ook zo gezegd in de mensen die mij een PM hebben gestuurd (even ter verduidelijking) Ik wist wel niet dat hij gestolen was.

Comment

Heb ik ook zo gezegd in de mensen die mij een PM hebben gestuurd (even ter verduidelijking) Ik wist wel niet dat hij gestolen was.
                                    Ben in opdracht van een paar mensen gaan kijken Heb er ook geen idee van of die gestolen is of wat dan ook maar voor 1000€ gaat die de deur niet uit, dat is een feit.

Comment

• aja, elke besnorde flik wilt dat

Comment

Ik weet ook nog een E32 (730i) in zeer goede staat staan. Heeft niemand daar interesse in ?
                                        V8 en automaat? Of was die hier al eens aan bod gekomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                          V8 en automaat? Of was die hier al eens aan bod gekomen?
                                          denk niet dat het een v8 is.. is hier al eens aan bod gekomen

Comment

Working...
                                          X