Witte uitlaten?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Even een vraagje voor de BMW-kenners:
Mijn schoonbroer gaat morgen kijken naar een 2006 730D lang, 45.000km.
Hij vraagt of er dingen zijn waarop hij speciaal moet letten/checken? Zijn er common problems bij deze bakken?
Mijns inziens kan je aan zo'n kar eigenlijk bijna niets 'zien' als die op dat moment oké lijkt.
De 'problemen' met zo'n kar zullen toch bijna altijd elektronisch zijn...
Maar om toch even zeker te zijn, graag even jullie advies!
Comment
-
Alle zaken die wel nog 'es durfden stuk gaan bij die auto's, kan je idd niet op 't zicht checken, is ofwel elektronica, ofwel pneumatisch spul. Kilometerstand checken (slijtage stuur/zetels, steenslag op bumper en afdek'glazen' van koplampen, OHB, Carpass, enz.). Meer kan ik ook niet meteen bedenken.
Comment
-
Comment
-
Ja amai heel schoon Sasse!
Jouw wagen? Met welke lens heb je die genomen zodat die wagen zo uitkomt tov achtergrond, zoomlens...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenBedankt voor de leuke reply's !
Foto's zijn met een simpele 4 jaar (?) oude SONY Cybershot getrokken.
Nog een paar :
Comment
-
Hij was proper gewassen en had snel enkel plaatjes gemaakt, ik deel ze graag
Rijdt nog steeds erg aangenaam maar is ondertussen alweer enkele keren naar de garage geweest voor het vervangen van het panoramisch dak...
Ze snapten er bij aanvang niet waarom het dak niet meer correct open/sloot en na uren proberen en software nagekeken te hebben zit er nu een nieuw in.
Comment
-
Er zat trouwens een blanco-nummerplaathouder op wat echt wel een must is, maar m'n vader vertrouwde het niet om zo door het buitenland te rijden aangezien er geen B naast de nummerplaat plakte.
We vonden ook geen clean wit B-stickertje (enkel van die grote volle) en daarom zit nu dat reclame bord er terug op...
Iemand een idee of je dat ergens online kan bestellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten...We vonden ook geen clean wit B-stickertje (enkel van die grote volle) en daarom zit nu dat reclame bord er terug op...
Iemand een idee of je dat ergens online kan bestellen?
Comment
Comment