Oorspronkelijk geplaatst door Sasse
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichtenindividual aventurin silber
iemand meer foto's van die kleur?
Kar heeft de perfecte uitrusting, maar de kleur.... twijfelgevalletje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat van de persfoto's lijkt grijzer
en jij bent een kleurenblinde mol dus moet je je mening voor jezelf houden als het over kleuradvies gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat van de persfoto's lijkt grijzer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenik twijfel
en jij bent een kleurenblinde mol dus moet je je mening voor jezelf houden als het over kleuradvies gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenshit zeg, wat blijft dat een mottig ding
een vorige X5 dan maar
Toch de X5 maar, met M-pakket vind ik het een enorm knappe auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenshit zeg, wat blijft dat een mottig ding
een vorige X5 dan maar
ik vind 'm by far niet zo knap als z'n voorganger, maar dat maakt 'm op andere vlakken weer goed.
En ie heeft één ding dat in z'n voordeel spreekt: de concurrentie scoort niet veel beter als het op schoonheid aankomt
ML -> leuk en origineel toen 'm pas uit was (first gen), en er nog geen concurrentie was. Daarna.... naaah. Doet me niets
Touareg -> beetje boring, weinig elegant/sportief, nogal inspiratieloos. Ook niet bepaald lelijk, maar je loopt er zeker niet warm van. Zo'n blauwe R50, daar draai ik m'n hoofd misschien nog eens voor om.... hoewel ik dat durf te betwijfelen.
X6 < X5
Cayenne -> evenmin een schoonheidsideaal, maar ie heeft wel wat meer karakter dan de Touareg, waardoor ik 'm toch weer wat meer weet te waarderen. Maar z'n design is ondertussen weer wat passé, alhoewel je dat pas echt gaat merken als je binnenin zit.
GL/Range Rover spelen in andere klasse (offroader, groter)
Range Rover Sport -> flauw afkooksel van de RR. En ik krijg elke keer opnieuw de slappe lach als ik 's avonds achter eentje rijd en met m'n koplampen z'n reservewiel, uitlaatsysteem en ophanging verlicht.
Q7 -> persoonlijk uiteraard, maar ik vind 'm nog steeds ronduit lelijk. En hoewel veel ontwerpen gewoon wat gewenning nodig hebben, blijkt dat bij de Q7 niet het geval, ik vind 'm nog steeds even lelijk als bij z'n voorstelling.
Tsja.... dan is die X5 zo slecht nog niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik ben maar gedeeltelijk kleurenblind!
Als je wil mag je dan nu gedeeltelijk je mening geven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEven kijken wat Audi in de rekken heeft. Mmmm, koe7...
Toch de X5 maar, met M-pakket vind ik het een enorm knappe auto.
Maar qua ophanging is een X5 wat delicaat.... érg gebalanceerd, rijdt homogeen en evenwichtig, maar nog steeds wat stug. Steek daar de sportophanging en de 21" velgen onder..... ik geloof dat dat als een droom zal rijden, maar dan wel enkel als je droomt van bochtjes aan elkaar te rijgen ed. Als je comfort zoekt -> alles groter dan 20" en vooral de sportophanging links laten liggen, da's toch het advies wat ik hier en daar lees/hoor.
Daarom is deze 'perfect': adaptieve ophanging, comfortzetels en 19". Ie rijdt nog steeds érg goed, zeker met die adaptieve ophanging..... maar is tegelijk niet oncomfortabeler dan z'n concurrenten. Misschien nog steeds wat harder afgeveerd, maar door z'n homogeniteit en z'n supergoede comfortstoelen geldt volgens mij net het tegendeel, ik denk dat dit een érg aangename auto is voor iemand die comfort zoekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenhmm, sorry.
Als je wil mag je dan nu gedeeltelijk je mening geven!
Comment
Comment