Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kleur trekt hard op arktis silber van E90 .

Comment

• Die kleur van de persfoto's lijkt me eerder Spacegrau te zijn.
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        Die kleur van de persfoto's lijkt me eerder Spacegrau te zijn.
        je zal wel gelijk hebben. Net eens op een ander scherm gekeken en er zit maar bitter weinig groen in

Comment

• fiddy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            fiddy
            hey, ik heb toch niets mis gezegd? Je geeft zelf vaak genoeg aan dat je érg slecht kleuren kunt onderscheiden

Comment

• Uber dikke auto, zo'n nieuwe X5! Wel met een sportpakket ipv een M-pakket aub!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                Uber dikke auto, zo'n nieuwe X5! Wel met een sportpakket ipv een M-pakket aub!
                waarom? (als ik vragen mag)

verandert sportpakket eigenlijk iets aan het uiterlijk? Is M-pakket niet sportpakket + dan nog eens M-stuur, andere velgen, M-bumpers die in koetswerkkleur meegespoten zijn en nog wat prullen?

Ik vind het M-pakket pakken knapper. Maar niet echt relevant, aangezien hier enkel het comfort van belang zou zijn....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                  waarom? (als ik vragen mag)

verandert sportpakket eigenlijk iets aan het uiterlijk? Is M-pakket niet sportpakket + dan nog eens M-stuur, andere velgen, M-bumpers die in koetswerkkleur meegespoten zijn en nog wat prullen?

Ik vind het M-pakket pakken knapper. Maar niet echt relevant, aangezien hier enkel het comfort van belang zou zijn....
                  Ophanging is in beide gevallen hetzelfde, namelijk de sportophanging (tenzij je nog eens een upgrade naar dynamic drive doet).
                  Een sportpakket verandert een aantal zaken aan het uiterlijk van de auto ja: grotere lichtmetalen velgen, hoogglans shadowline, andere kleur grilletjes. Interieur: sportstoelen, sportstuur en donkere hemelbekleding.

Ik persoonlijk vind het M-pakket afschuwelijk. De gespoten bumpers nemen de ''stoerheid'' van de auto weg + ik vind het model van bumpers te rond/flashy voor op een X5. Les gouts et les couleurs...

Comment

Ophanging is in beide gevallen hetzelfde, namelijk de sportophanging (tenzij je nog eens een upgrade naar dynamic drive doet).
                    Een sportpakket verandert een aantal zaken aan het uiterlijk van de auto ja: grotere lichtmetalen velgen, hoogglans shadowline, andere kleur grilletjes. Interieur: sportstoelen, sportstuur en donkere hemelbekleding.

Ik persoonlijk vind het M-pakket afschuwelijk. De gespoten bumpers nemen de ''stoerheid'' van de auto weg + ik vind het model van bumpers te rond/flashy voor op een X5. Les gouts et les couleurs...
                    inderdaad

bij de achterbumper ben ik het volledig met je eens.... maar ik vind net dat die gespoten wielkastrandjes ed. wat klasse en elegantie toevoegen.

Soit, een must zou sowieso de combo van 19", Adaptive Drive en comfortzetels zijn. Ik wil er zo eentje vinden en m'n pa daar eens een testrit mee laten doen. Als ik 'm in eentje met M-sportpakket zonder meer zet weet ik op voorhand al wat het resultaat gaat zijn

Comment

inderdaad

bij de achterbumper ben ik het volledig met je eens.... maar ik vind net dat die gespoten wielkastrandjes ed. wat klasse en elegantie toevoegen.

Soit, een must zou sowieso de combo van 19", Adaptive Drive en comfortzetels zijn. Ik wil er zo eentje vinden en m'n pa daar eens een testrit mee laten doen. Als ik 'm in eentje met M-sportpakket zonder meer zet weet ik op voorhand al wat het resultaat gaat zijn
                      Ja, ik heb die fout gemaakt. Ik heb mijn pa laten testrijden in eentje met een sportpakket .

Comment

hey, ik heb toch niets mis gezegd? Je geeft zelf vaak genoeg aan dat je érg slecht kleuren kunt onderscheiden
                        tuurlijk ni, kzever maar wa é

Comment

• Iedereen heeft zo van die tekortkomingen hé.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• &

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

knap hé!

ik vind 'm by far niet zo knap als z'n voorganger, maar dat maakt 'm op andere vlakken weer goed.

En ie heeft één ding dat in z'n voordeel spreekt: de concurrentie scoort niet veel beter als het op schoonheid aankomt

ML -> leuk en origineel toen 'm pas uit was (first gen), en er nog geen concurrentie was. Daarna.... naaah. Doet me niets

Touareg -> beetje boring, weinig elegant/sportief, nogal inspiratieloos. Ook niet bepaald lelijk, maar je loopt er zeker niet warm van. Zo'n blauwe R50, daar draai ik m'n hoofd misschien nog eens voor om.... hoewel ik dat durf te betwijfelen.

X6 < X5

Cayenne -> evenmin een schoonheidsideaal, maar ie heeft wel wat meer karakter dan de Touareg, waardoor ik 'm toch weer wat meer weet te waarderen. Maar z'n design is ondertussen weer wat passé, alhoewel je dat pas echt gaat merken als je binnenin zit.

GL/Range Rover spelen in andere klasse (offroader, groter)

Range Rover Sport -> flauw afkooksel van de RR. En ik krijg elke keer opnieuw de slappe lach als ik 's avonds achter eentje rijd en met m'n koplampen z'n reservewiel, uitlaatsysteem en ophanging verlicht.

Q7 -> persoonlijk uiteraard, maar ik vind 'm nog steeds ronduit lelijk. En hoewel veel ontwerpen gewoon wat gewenning nodig hebben, blijkt dat bij de Q7 niet het geval, ik vind 'm nog steeds even lelijk als bij z'n voorstelling.

Tsja.... dan is die X5 zo slecht nog niet
                              100% gelijk!

Comment

• zo kan ik 'm dus wel smaken:

Comment

zo kan ik 'm dus wel smaken:

In het zilver vallen de M-bumpers nog het best mee, maar:
                                  *Die velgen --> wat een walgelijk design.
                                  *Chrome line???
                                  *Donkerblauw met een sporpakket is gewoon duusd keer mooier

Comment

• Mijn schoonbroer heeft dezelfde, maar dan in Spacegrau. Persoonlijk vind ik zilver ook knapper, maar dan wel met hoogglans shadowline...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

In het zilver vallen de M-bumpers nog het best mee, maar:
                                      *Die velgen --> wat een walgelijk design.
                                      *Chrome line???
                                      *Donkerblauw met een sporpakket is gewoon duusd keer mooier
                                      donkerblauw is ook knap.... maar ik vind - raar maar waar - die chromeline hier net érg goed samengaan met het zilver.

Classy

Die velgen.... ik weet eigenlijk niet welke velgen ik wél zou willen op een X5. De styling 214's hebben wel wat, maar ik vind ze eigenlijk ordinair.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Mijn schoonbroer heeft dezelfde, maar dan in Spacegrau. Persoonlijk vind ik zilver ook knapper, maar dan wel met hoogglans shadowline...
                                        specs?

Adaptive Drive ophanging?

comfortstoelen?

Comment

• Voor jouw pa zou ik 177's nemen. Groot, maar toch classy.

Ik zelf zou 128's nemen.

Comment

Working...
                                          X