Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee, ik zeg dat Omdat hij er zo simpel uitziet langs de buitenkant
Airbox zal niet voor direct zijn, ten vroegste eind deze maand, begin juli... En er zijn ook al probleempjes opgedoken Ofwel moet er een Alpha N opkomen (nog eens 900€ extra volgens garage), ofwel werken met OEM LMM, maaaaar airbox heeft daarvoor geen aansluiting... Nu kan dat wel ineen geknutseld worden... Maar daar moet vanzelfsprekend dus ook tijd in gestoken worden
Zoals hier zie je dat de LMM ingewerkt (lees: zelf gefabriceerd) zit...
Idd Dus ofwel op ebay een Alpha N vinden voor een schappelijke prijs, of airbox terug buiten... Ik ga geen uren werk betalen aan de garage omdat zij gaan proberen die LMM in te bouwen, met dan nog geen garantie dat het lukt
ik woon aan een autovak-school, de geliefde kar van die leerlingen is ondertussen dit type, en geeneen die ori blijft
Dat vind ik dus een van de grootste nadelen aan BMW hé, ik hou van die auto's voor het rijplezier dat ze leveren maar wat een k*timago hebben ze toch
Een E36 is, als hij helemaal OEM is, zeker geen lelijke wagen, maar nu er al die foute types in rijden en ze allemaal verkrachten moet ik er echt niets meer van... Een E46 vind ik geweldig, maar deze gaat waarschijnlijk ook weer een fout imago krijgen
Op de baan worden BMW-rijders al snel als heel aggresief en "zot" afgestempeld enz.
Heel spijtig, want het zijn zalige auto's!
Dat vind ik dus een van de grootste nadelen aan BMW hé, ik hou van die auto's voor het rijplezier dat ze leveren maar wat een k*timago hebben ze toch
Een E36 is, als hij helemaal OEM is, zeker geen lelijke wagen, maar nu er al die foute types in rijden en ze allemaal verkrachten moet ik er echt niets meer van... Een E46 vind ik geweldig, maar deze gaat waarschijnlijk ook weer een fout imago krijgen
Op de baan worden BMW-rijders al snel als heel aggresief en "zot" afgestempeld enz.
Heel spijtig, want het zijn zalige auto's!
das triestig idd maar ik trek me daar niks van aan.
Toen ik m'n E34 nog had kreeg ik ook vaak commentaar à la turkenbak, foorbak etc.
Ik was toch blij dat ik daarmee reed en niet met een (met alle respect) Fiat Punto, Skoda Fabia, Ford Fiesta,...
Comment