Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
    Nee, ik zeg dat Omdat hij er zo simpel uitziet langs de buitenkant

Airbox zal niet voor direct zijn, ten vroegste eind deze maand, begin juli... En er zijn ook al probleempjes opgedoken Ofwel moet er een Alpha N opkomen (nog eens 900€ extra volgens garage), ofwel werken met OEM LMM, maaaaar airbox heeft daarvoor geen aansluiting... Nu kan dat wel ineen geknutseld worden... Maar daar moet vanzelfsprekend dus ook tijd in gestoken worden

Zoals hier zie je dat de LMM ingewerkt (lees: zelf gefabriceerd) zit...

(vooraan op de airbox juist voor de luchtfilter)

Kheb het gezegd hé van die LMM....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
      Kheb het gezegd hé van die LMM....

Idd Dus ofwel op ebay een Alpha N vinden voor een schappelijke prijs, of airbox terug buiten... Ik ga geen uren werk betalen aan de garage omdat zij gaan proberen die LMM in te bouwen, met dan nog geen garantie dat het lukt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
        of airbox terug buiten...
        Quanta costa?
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          E46 blijft zalig! Hopelijk wordt het binnenkort ook niet zo'n "foorgeneratie" als de E36

Hebben de Amerikaanse versies altijd oranje richtingaanwijzers?

Comment

E46 blijft zalig! Hopelijk wordt het binnenkort ook niet zo'n "foorgeneratie" als de E36
            ik woon aan een autovak-school, de geliefde kar van die leerlingen is ondertussen dit type, en geeneen die ori blijft

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Quanta costa?

PM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  ik woon aan een autovak-school, de geliefde kar van die leerlingen is ondertussen dit type, en geeneen die ori blijft
                  Dat vind ik dus een van de grootste nadelen aan BMW hé, ik hou van die auto's voor het rijplezier dat ze leveren maar wat een k*timago hebben ze toch
                  Een E36 is, als hij helemaal OEM is, zeker geen lelijke wagen, maar nu er al die foute types in rijden en ze allemaal verkrachten moet ik er echt niets meer van... Een E46 vind ik geweldig, maar deze gaat waarschijnlijk ook weer een fout imago krijgen
                  Op de baan worden BMW-rijders al snel als heel aggresief en "zot" afgestempeld enz.
                  Heel spijtig, want het zijn zalige auto's!

Comment

Zot knap filmpje!
                    Ooit wil ik een 6-in-lijn E46 of E90, voor mij het zaligste van BMW
                    tell me about it

Comment

Dat vind ik dus een van de grootste nadelen aan BMW hé, ik hou van die auto's voor het rijplezier dat ze leveren maar wat een k*timago hebben ze toch
                      Een E36 is, als hij helemaal OEM is, zeker geen lelijke wagen, maar nu er al die foute types in rijden en ze allemaal verkrachten moet ik er echt niets meer van... Een E46 vind ik geweldig, maar deze gaat waarschijnlijk ook weer een fout imago krijgen
                      Op de baan worden BMW-rijders al snel als heel aggresief en "zot" afgestempeld enz.
                      Heel spijtig, want het zijn zalige auto's!
                      das triestig idd maar ik trek me daar niks van aan.

Toen ik m'n E34 nog had kreeg ik ook vaak commentaar à la turkenbak, foorbak etc.

Ik was toch blij dat ik daarmee reed en niet met een (met alle respect) Fiat Punto, Skoda Fabia, Ford Fiesta,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                        das triestig idd maar ik trek me daar niks van aan.

Toen ik m'n E34 nog had kreeg ik ook vaak commentaar à la turkenbak, foorbak etc.

Ik was toch blij dat ik daarmee reed en niet met een (met alle respect) Fiat Punto, Skoda Fabia, Ford Fiesta,...
                        Voila

Comment

knap! dat is zo'n ZHP zeker?

Comment

• ZHP ?

Comment

• = Performance Package voor de 330 i's.

Comment

• Idd, helaas hier nooit geleverd dacht ik

Comment

• en hoe zie je dat? want ik zie op de foto een gewone 330i met M-sportpack...
                                  2015 BMW F11 520dA
                                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Is er ergens een online E30 werkplaatshandboek ofzo?

Of weet iemand hoe vast de bouten van de versnellingsbak en drukgroep moeten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                      en hoe zie je dat? want ik zie op de foto een gewone 330i met M-sportpack...
                                      Hier hetzelfde.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Is er ergens een online E30 werkplaatshandboek ofzo?

Of weet iemand hoe vast de bouten van de versnellingsbak en drukgroep moeten?
                                        Kijk eens op e30.de. Daar zou je normaal gezien wel enkele manuals en gegevens moeten kunnen vinden denk ik.

Comment

• trek dat gewoon flink aan op gevoel!

Comment

Working...
                                          X