Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentrek dat gewoon flink aan op gevoel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentrek dat gewoon flink aan op gevoel!
Net iets onder de aantrekkoppels van Benz blijven, anders trek je zo een BMW direct aan gort
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Toekomstige 1-Serie en het idee dat deze in drie segmenten zal worden verdeeld: Traditional, Sporting en Lifestyle.
Het Traditionele Portfolio:
BMW 1 serie.
BMW 1 serie Active Hybrid.
BMW 1 serie Sporthatch.
Het Sportieve Portfolio:
BMW 1 serie Coupe.
BMW 1 serie Cabrio.
BMW 1 serie SuperSports.
BMW Z2.
BMW Z2 Coupe.
Het Lifestyle Portfolio:
BMW X1.
BMW X2.
BMW 1 serie GT.
BMW Y1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKijk eens op e30.de. Daar zou je normaal gezien wel enkele manuals en gegevens moeten kunnen vinden denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVaak maar niet altijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzijn die pijpen nou niet wat te breed en te ver uitstekend ?
en wrm die typische 750 wielen eraf, en het logo laten hangen
allez ja, kweenie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenEen quote van gTa dacht ik...
.
* De M52-motorenreeks leefde ook door in de E46 (320i, 323i, 328i), aanvankelijk nog altijd met single-VANOS, later met dubbel-VANOS (M52TU). Op de modellen met dubbel-VANOS is de "tuning"-maatregel met de inlaatcollector van de M50 niét mogelijk, let daar dus op.
Ik heb zelf ook een E46 320CI
zalige auto, de motor is zeer goed,mooi geluid bij eens goed doortrekken
maar! het enige wat deze motor mist is een turbo vind ik!
onder de 3000 tpm is hij nogal lui....
dus nu is mijn vraag: is het echt niet mogelijk om die motor op te krikken ??
Dank U
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk BerichtenIk heb zelf ook een E46 320CI
zalige auto, de motor is zeer goed,mooi geluid bij eens goed doortrekken
maar! het enige wat deze motor mist is een turbo vind ik!
onder de 3000 tpm is hij nogal lui....
dus nu is mijn vraag: is het echt niet mogelijk om die motor op te krikken ??
Dank U
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIk ben op zoek naar een E92 M3 voor een photoshoot nu zondag.
Iemand die me kan helpen?Last edited by B3noît; 16/06/2009, 00:40.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenToekomstige 1-Serie en het idee dat deze in drie segmenten zal worden verdeeld: Traditional, Sporting en Lifestyle.
Het Traditionele Portfolio:
BMW 1 serie.
BMW 1 serie Active Hybrid.
BMW 1 serie Sporthatch.
Het Sportieve Portfolio:
BMW 1 serie Coupe.
BMW 1 serie Cabrio.
BMW 1 serie SuperSports.
BMW Z2.
BMW Z2 Coupe.
Het Lifestyle Portfolio:
BMW X1.
BMW X2.
BMW 1 serie GT.
BMW Y1.
Redundancy ahoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenIk kan misschien wel aan ene geraken ja. Zal eens informeren. Deze goed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenZou super zijn.. Alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenEn wat wordt er juist verwacht? Kwestie van het een beetje in te kaderen. Hoelang duurt het, wat gaat er gebeuren, waarom moet je ene hebben,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenknap! dat is zo'n ZHP zeker?
Nog verschillen met een normale M-sport die ik zie; pook, carbonmotief inleg en rode tellernaalden (heel knap!)
Zou die strut brace ook standaard zijn?
Ik denk ook dat er een andere uitlaat onderzit, met dat ZHP pack.
Meer pics ervan: http://www.flickr.com/photos/rzoops/...th/3068600410/
Echt knap in dat rood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichtentell me about it
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichtendas triestig idd maar ik trek me daar niks van aan.
Toen ik m'n E34 nog had kreeg ik ook vaak commentaar à la turkenbak, foorbak etc.
Ik was toch blij dat ik daarmee reed en niet met een (met alle respect) Fiat Punto, Skoda Fabia, Ford Fiesta,...
Dat zou ik me toch wel aantrekken, maar de liefde voor een mooie E46 of E90 is groter gelukkig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHeb je nog wat foto's/video's van de uwe? Een van de zaligste BMW's ever voor mij, wel manueel
Ja bij m'n 190 krijg ik ook niet echt positieve commentaar maar dat trek ik me ook helemaal niet aan. Wel laten mensen mij door, bezien ze mij niet scheef en vinden ze het meestal sympathiek (vooral ouderen dan), maar met een BMW krijg je dan meestal "foorbak" "johnny" "stoefer" "zot" enz. en op de weg krijg je ook minder respect denk ik
Dat zou ik me toch wel aantrekken, maar de liefde voor een mooie E46 of E90 is groter gelukkig!
Heb daar op de weg toch nooit iets van gemerkt eigenlijk, en deze is al m'n derde Bimmer.
Comment
Comment