Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten*hoestzegookeensdatdieeenschroefkitmoetkopenhoest*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Standaard Online
BMW vraagt personeel om met eigen merk te rijden- woensdag 17 juni 2009
- Bron: DPA
- Auteur: jbs
mh
Geconfronteerd met een sterke terugval in de verkoopcijfers, roept BMW zijn personeelsleden op om te kiezen voor het eigen automerk.
De 'eigen merk eerst'-filosofie demonstreerde de Duitse autobouwer de voorbije weken. Op personeelsparkings overal in Duitsland, plaatste BMW circa 7.000 kaartjes aan wagens van rivaliserende automerken. 'Wat gebeurt hier?', vraagt het kaartje. 'Je lijkt bij ons te werken. Je weet hoe waardevol je werk en je inkomen is, maar rijdt met een rivaliserende wagen', aldus de tekst.
Het bericht in de Suddeutsche Zeitung wordt door een woordvoerder van BMW bevestigd. Het zou geen echte vraag van het bedrijf zijn, maar bedoeld om medewerkers tot nadenken aan te zetten. BMW wil in geen geval personeelsleden 'isoleren die met de verkeerde wagen rondrijden', luidt het.
BMW telt in Duitsland zowat 73.000 personeelsleden. Door de globale recessie daalde de verkoop van het luxemerk over de eerste vijf maanden van 2009 met 21 procent tot 488.000 eenheden.
Comment
-
Toen ik in Bornem was voor het motorattest van mijn M3, waren de mechaniekers in elk geval al heel druk bezig met uit te kiezen wat ze zouden nemen ... ze hadden net een memo ontvangen met daarin de mededeling dat ze nu aan interessantere voorwaarden hun oude BMW konden inruilen voor een nieuwe1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJouw 530d is niet versleten, jij wil gewoon een andere wagen
Ofwel is BMW een kwalitatief slecht merk.
Aan jou de keuzeOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenen worden arbeiders zo dik betaald dat ze een bmw kunnen kopen?
bij ford of renault ok. maar bij bmw?
Die rijdt ondertussen rond met een erg dikke nieuwe 520d...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk zou een oliewissel van de boite doen
Ivm met je ophanging...tja 130k km voor schokdempers is niet niks. Daar zal stilaan wel 't beste van af zijn!
De kostprijs van 4 oem schokdempers zal wel in de buurt komen van een schroefkit dus je weet wat te doen!Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten4 nieuwe dempertjes onder dat hok en raggen weerOorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten*hoestzegookeensdatdieeenschroefkitmoetkopenhoest*
Ik vind de ophanging al vrij tegen de grens van het aanvaardbare (voor daily stuff), schroefkit is totally out of the question, sorry. En ik weet dat dat eventueel nog zachter kan rijden, maar ik heb geen zin om 15 keer ergens heen te rijden voor de afstelling. Die kar rijdt goed, lekker strak (tenminste, sedert zo'n 10K), ik "ken" 'm redelijk..why change a winning team
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJamaarhoestpfffvoorwaariehemvoorgebruiktisOEMbeterOorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenRRD in een eerlijkheidsbui
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenBMW's zijn kwalitatief zeer goed, tot ze 200.000km hebben, dan kan je ze beter inruilen...
Mja...dan heeft de Audi het tot hiertoe toch beter gehouden, volgende keer ga ik Benz een kans geven denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWat rijden de werknemers van BMW dan? Ik zou het eerlijk gezegd al niet doen/durven om met een VW bij je werknemer (BMW) aan te komen. Iets van dezelfde groep is nog ok.
Tenzij ik bij een merk ga werken dat echt vette modellen gemaakt heeft en ik dat als een excuus kan gebruiken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenBMW's zijn kwalitatief zeer goed, tot ze 200.000km hebben, dan kan je ze beter inruilen...
Mijn 325i met 236000km rijdt héél wat beter dan m'n broer z'n 318i met 130000km.....(die kar mag al van geluk spreken als er elke 20000km eens verse olie in wordt gekapt...)
Bij die van mij is het meeste dan ook preventief vervangen (of verbeterd waar mogelijk)
De tijd dat 200000km "veel" is voor een auto, ligt al enkele decennia achter ons.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk BerichtenHangt er allemaal vanaf hoe krenterig je bent geweest in het onderhoud.
Mijn 325i met 236000km rijdt héél wat beter dan m'n broer z'n 318i met 130000km.....(die kar mag al van geluk spreken als er elke 20000km eens verse olie in wordt gekapt...)
Bij die van mij is het meeste dan ook preventief vervangen (of verbeterd waar mogelijk)
De tijd dat 200000km "veel" is voor een auto, ligt al enkele decennia achter ons.
Comment
Comment