Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Wat een kar toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Precies playmobil

Die hadden toch wel een mooier kleurtje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

Die hadden toch wel een mooier kleurtje
          Kga die nog eens kopen voor mijn dochter

Comment

• In de Duitse AMS staat een Werkstatten-test (auto van enkele mankementen voorzien, zo binnengegeven bij een aantal dealers, nadien evaluatie) van een 8-tal Duitse BMW-dealers. Resultaat is bedroevend...

Hopelijk waait dat niet over naar België.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              In de Duitse AMS staat een Werkstatten-test (auto van enkele mankementen voorzien, zo binnengegeven bij een aantal dealers, nadien evaluatie) van een 8-tal Duitse BMW-dealers. Resultaat is bedroevend...

Hopelijk waait dat niet over naar België.
              Grappig, ik moet vandaag nog naar BMW customer service bellen om die reden ...

Iemand ervaring met Daninck ? Mijn eerste contacten waren toch positief ...

Comment

• Iemand een link van de duitse premium selections ? En de belgische ? thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                  Iemand een link van de duitse premium selections ? En de belgische ? thx
                  Gewoon op de tweedehandspagina's kijken van bmw.be en bmw.de. De Premium Selections staan er tussen de niet-premiumselections.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Gewoon op de tweedehandspagina's kijken van bmw.be en bmw.de. De Premium Selections staan er tussen de niet-premiumselections.
                    Op de Belgische site staan ze apart. Op de Duitse kan je denk ik kiezen om alleen premium selections te tonen.

Comment

• Voilà, problem solved!

Comment

• thx

Comment

• De Bimmer begint er zo'n beetje als een auto-die-AW-ers-op-zoektocht-zouden-skippen uit te zien

Veel steenslag, echt serieus wat bijgekomen de laatse maanden. Een deukje vooraan in de motorkap van een steen, een inslag in m'n voorruit van een steen/muntstuk (ik denk nog steeds het tweede, akkefietje met andere bestuurder), over de gehele linkerkant een kras van een struik/tak, wielen die wsl niet meer proper te krijgen zijn, lichte borduurschade rechts, een interieur dat schoon is behalve in zowat alle naden en kieren, een automaat die traag reageert en traag schakelt, ophanging voelt afgeragd aan...

Ik ben er nu wel erg zeker van dat ik 'm hou en doodrij

Comment

• http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=1018

Meningen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Vet, maar als je zegt dat ze zo vuil zijn, zien ze er dan al niet zo uit?
                              Met de voorste velgen liefst wat donkerder dan de achterste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                Vet, maar als je zegt dat ze zo vuil zijn, zien ze er dan al niet zo uit?

Met de voorste velgen liefst wat donkerder dan de achterste.

Vuiligheid ziet er esthetisch gezien toch nét dat tikkeltje anders uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Doen hé, de voorlaatste versie aub. (dan is het probleempje van niet meer schoon te krijgen velgen direct voorbij)

Comment

• Op zich vind ik dat donkerzwart ook nog wel vet, maar da's indd misschien iets té. In combo met de steenslag etc gaat ie er dan wel erg roemeens uitzien
                                    Valt me trouwens telkens op dat die kar zohard donkere ruiten nodig heeft

Comment

• Donkerzwart.

Nee, doe mij maar wannes zijn velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Donkerzwart.

Nee, doe mij maar wannes zijn velgen.

Als 'm is tijd heeft rij ik er eens langs om ff te switchen, ik wil dat toch echt eens zien.

Comment

• Fantastisch.

Comment

Working...
                                          X